Bu işlem sonucunda dediğim gib eski bobinle kullanıldığı için sadece düşük devirlerde ve ilk çalıştırmada kolaylık oldu. Bunu tam cevaplayabilmek için elektronik ateşleme için üretilmiş bir bobin ile kullanmak gerek. Ancak tüm dünyada yapıldığı şekli ile rolanti - 3000 devire kadar olan aralıkta %10 artı performans yada yakıt tasarrufu beklenebilir. İkisi bir arada olmaz zaten. Defender derken aslında bizdeki araçlar 110 serisi. Malum defender 1990 dan sonra seriyi discovery ve range lerden ayırmak için kullanıldı.
Aracınızdaki 2.5 litre benzinli motor 2.5 dizel ile aynı blok üzerindedir. L4 olarak geçmektedir. Bu motorlar sorunsuzluk olarak 110 kasadaki en iyi motorlardır. Bu motorlardan sonra ise 200tdi sorunsuzluk olarak bunlara yakındır. En sorunlu motorlar ise aynı bloğun (l4) 2.5 TD si ve 300 Tdi dır. Ancak 200tdi ve 300 tdi performans olarak Land cruiser ve Patrol gibi büyük motorlu rakiplerle piyasa mücadelesi için tercih edilmiştir. Bu motorların karakteristik problemleri farklıdır. Ancak iyi bir bakımla her motor gibi bu motorları da nispeten güvenle kullanabilrisiniz.
Eğer performansından şikayetçi değil iseniz 2.5 benzinli motoru güvenle kullanabilrisiniz. Ben LPG ile devam derim. Radikal bir çözüm olarakta isuzu 3.9 dizel öneririm (4db1) bu forumda ses getirebilir ama bu dönüşüm en makul olanlardan bir tanesi ancak sizin araç için biraz emek ister. Bu motorları başka bir motorla değiştirmeden önce land rover larda şanzıman bahsine girmek gerek ki oldukça uzun bir mevzu ama dilerseniz bununla ilgili de bilgi verebilirim. (ilerleyen bir zamanda komple bir Land rover 110 dosyası olarak hazırlamayı düşünüyorum).
Aracınızı güle güle kullanın .