alper5005
Kamp I
- Mesajlar
- 166
- Tepkime Puanı
- 1
1987 Land Rover 110 Elektronik Ateşlemeye Çevrilmesi
[attachment=1]
Arkadaşımın Land Rover 110 'unu elektronik ateşlemeye çevirmek için platin yerine takılan bir "dizzy" alarak başladım (1) Aslında onu ikna ederek te başladım denebilir . Bu parça içinde mıknatıslar barındıran bir tevzi makarası (2) ile birlikte geliyor. Kutu içerisinden ayrıca ısı transfer macunu da çıkıyor (3).
[attachment=2]
Kit tak çalıştır olarak satılıyor ancak tak çalıştır her zaman tak çalıştır demek değil
Avans sınırlayıcısı olan ve platinin hemen alt kısmında yer pimden dolayı yeni ünite yerine oturmuyor. Bu durumda pimi yarı boya indirmek yeterli. Pim yumuşak malzemeden yapılmış olduğu için kolayca kesilip eğelenebiliyor. Ancak kesince oturduğu şekil platin ile bire bir değil. (Onun için distribütörü avans somunundan gevşetip yeniden avans yapmak gerek).
[attachment=3]
Heyecandan taktıktan sonra fotoğraf çekmeyi unuttum Araç artık platinden kurtuldu. Dahası bu kit ile yüksek performanslı bir bobin alarak aracın ateşleme gücünü kolaylıkla 4 katına çıkartmak mümkün. Normalde bu tür yüksek performanslı bobinler platinli araçlarda kullanılamazlar. Platin hemen yanıverir. Bu kit sayesinde daha geniş buji aralığıda kullanılabilir. Arkadaşım eski bobin ile binmeye devam ediyor. Yaklaşık 4 ay oldu sorunsuz. Bu kitin en iyi performansı verebilmesi için distribütor mekanizmasının ve avans tertibatının iyi çalıştığından emin olmak gerek. Performans bobinleri gücü %10 kadar artırabilirken yakıttan tasarruf ve ilk çalıştırma kolaylığı getiriyor. Kit'in maliyeti 100 TL civarında.
Kendi aracım 1984 Patrol 160 Ancak Land Rover ile ile ilgili her türlü sorunuzu cevaplamaya çalışırım.
[attachment=1]
Arkadaşımın Land Rover 110 'unu elektronik ateşlemeye çevirmek için platin yerine takılan bir "dizzy" alarak başladım (1) Aslında onu ikna ederek te başladım denebilir . Bu parça içinde mıknatıslar barındıran bir tevzi makarası (2) ile birlikte geliyor. Kutu içerisinden ayrıca ısı transfer macunu da çıkıyor (3).
[attachment=2]
Kit tak çalıştır olarak satılıyor ancak tak çalıştır her zaman tak çalıştır demek değil
Avans sınırlayıcısı olan ve platinin hemen alt kısmında yer pimden dolayı yeni ünite yerine oturmuyor. Bu durumda pimi yarı boya indirmek yeterli. Pim yumuşak malzemeden yapılmış olduğu için kolayca kesilip eğelenebiliyor. Ancak kesince oturduğu şekil platin ile bire bir değil. (Onun için distribütörü avans somunundan gevşetip yeniden avans yapmak gerek).
[attachment=3]
Heyecandan taktıktan sonra fotoğraf çekmeyi unuttum Araç artık platinden kurtuldu. Dahası bu kit ile yüksek performanslı bir bobin alarak aracın ateşleme gücünü kolaylıkla 4 katına çıkartmak mümkün. Normalde bu tür yüksek performanslı bobinler platinli araçlarda kullanılamazlar. Platin hemen yanıverir. Bu kit sayesinde daha geniş buji aralığıda kullanılabilir. Arkadaşım eski bobin ile binmeye devam ediyor. Yaklaşık 4 ay oldu sorunsuz. Bu kitin en iyi performansı verebilmesi için distribütor mekanizmasının ve avans tertibatının iyi çalıştığından emin olmak gerek. Performans bobinleri gücü %10 kadar artırabilirken yakıttan tasarruf ve ilk çalıştırma kolaylığı getiriyor. Kit'in maliyeti 100 TL civarında.
Kendi aracım 1984 Patrol 160 Ancak Land Rover ile ile ilgili her türlü sorunuzu cevaplamaya çalışırım.