umutcelikel
No pain no gain...
Land Rover Defender motor tiplerine ve kullanım yerine göre 9.0-45.0 lt arası tüketebilir bence, yelpazesi en geniş araç
O zman benim ciktigim kantarda problem vardi. Tartilip tekrar yazacagim
ibrahim IPEK
Dünya bile anlamamış o yüzden halen 30 yıldır üretilmeye devam ediyor, halen bilmem kaç ülke ordusu kullanıyor, hurdası bile tonla para ediyor, eskisi yenisi satılmaya devam ediyor, sahipleri aşkla sevgi ile geliştirip kullanmaya devam ediyor, dünya turuna Defender ile çıkmak için hazırlıklaryapıyor. Demek ki bir şey var. Halen Defenderın yerini alabilecek bir araç yok tüm saydığınız olumsuzluklarına rağmen.Defenderda ne bulursunuz anlamak mumkun degil valla mke 3 liraya 4 liraya satiyor yarisi kaldi ellerinde yakit tuketimi cok guc yok konfor yok kilit yok gogus yok , izalasyon yok, klima yok, rahat kullanim yok ne var arkadaslar bu aracta ?
ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Defenderda ne bulursunuz anlamak mumkun degil valla mke 3 liraya 4 liraya satiyor yarisi kaldi ellerinde yakit tuketimi cok guc yok konfor yok kilit yok gogus yok , izalasyon yok, klima yok, rahat kullanim yok ne var arkadaslar bu aracta ?
ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Murat 124 de halen uretiliyor , bu onu iyi arac yapmiyor, malum firma , devlette para oldugu akil olmadigi surece 30 degil 60 yil bunlari uretip satar.Bence basarili degilDünya bile anlamamış o yüzden halen 30 yıldır üretilmeye devam ediyor, halen bilmem kaç ülke ordusu kullanıyor, hurdası bile tonla para ediyor, eskisi yenisi satılmaya devam ediyor, sahipleri aşkla sevgi ile geliştirip kullanmaya devam ediyor, dünya turuna Defender ile çıkmak için hazırlıklaryapıyor. Demek ki bir şey var. Halen Defenderın yerini alabilecek bir araç yok tüm saydığınız olumsuzluklarına rağmen.
bir W460 mercedes G aşağı kalmaz defenderdan efsaneleri birbirine rakip yapmayalım W463 kasa hem lüks dizayn hemde elektronik çokluğu ile zevk vermeyebilirSağlam hocam eski toprak olduğu için parçası uzun süre dayanıyor ve köşeli hatları onun bir arazi aracı olduğunu belli ediyor diyor "Vur beni dağlara taşlara" diye bir Mercedes G veya Porsche macan'dan defender zevki alamazsınız
HTC Desire 626 cihazımdan gönderildi
Murat 124 de halen uretiliyor , bu onu iyi arac yapmiyor, malum firma , devlette para oldugu akil olmadigi surece 30 degil 60 yil bunlari uretip satar.Bence basarili degil
ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Defaten hicbir jeep arazi araci degildir bu 1 araziye arazili kamyonla cikilir jeep refakat aracidir, arazili aracin baslangici sebebi olan orduda durum boyledir , bu bakimdan lastik yuksel, takoz koy , yol yengec yap bunlar kel avuntusu, araziye kamyonla cikilir dakar isin ispatidir.bir W460 mercedes G aşağı kalmaz defenderdan efsaneleri birbirine rakip yapmayalım W463 kasa hem lüks dizayn hemde elektronik çokluğu ile zevk vermeyebilir
üretim zamanı bir başarı olmayabilir belki fakat bu aracın lisans alınarak 6 ayrı ülkede hala üretilmesi iveco nun allı pullu reklam kampanyasına ne demeli
bu araç basit yeteri kadar konforlu arazide hiç bir aracın ulaşamayacağı bir kapasiteye sahip bana başka 1970 model hala arazide olabilen bir başka arazi aracı göstermeniz mümkün mü acaba ve günümüzde üretimi devam eden
defender bir arazi aracıdır iş makinasıdır bunun haricinde bir özellik veya rakip aramanız gereksiz şantiyelerde uzun dönem çalıştım çok değişik araçlar kullandım eski nesil yeni nesil fakat hepsinde belli arızalar ve kapasite eksiklikleri vardı hiçbiri defender olamadı
Zaten 50 yılı geçmiş durumda, ilk defender 1964 yılında üretildi, ama Murat 124 ile kıyaslamak yanlış olur, ilk yapıldığında çiftçi iki kardeşin hem tarlada kullanmak hemde günlük ailevi ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış savaş sonrası toparlanmaya çalışılan bir zamanda uçaklardan arta kalan alüminyum malzemeler ile yapılmış ve insanlara standardın dışı deneyimler yaşattığı için ilham kaynağı olmuştur. daha sonraları Afrika'dan Hindistana, Avustururalya, Asya ve Avrupa kıtası dahil pek çok bölgeye (sömürgeler üzeri) yayıldı ve burada insanların yaşamlarına girdi,zor koşullarda yardım etti işte bu yaşanmışlıklar iyisiyle kötüsüyle ona bir Ruh, bahsettiğiniz arazi kabiliyeti, verimli iç alan kullanımı, huysuzlanarak arıza çıkarması ve yuvarlak ama keskin hatları da ona bir kişilik kazandırmıştır. İşte Murat 124 ten en büyük farkı Ruhu ve kişiliğinin olması, bu iki özellik wolksvagen Kafer de de var (tosbaa) onunda üretim amacı şekli ve getirdiği yenilikleri biraz okursanız benzer yaşanmışlıklar ve insan hayatına dokunuşlarını görebilirsiniz, klasik araçlar içinde tosbaalar dünyanın en çok üretilen ve en çok bölgesine yayılan aracı olmuştur, yaşanmışlığı insanoğlu üzerindeki emeği onunda çoktur bu sebeple iki Kafer kullanıcısı da defender kullanıcısı da yolda birbirini görünce el sallar korna çalar, ama iki murat 124 kullanıcısı ışıkta birbirine bile bakmaz, ilk ikisi altlarında ki aracın gerçekte ne demek olduğunu biliyor, tüm hatalarına anlayış gösteriyor ve bununla gurur duyuyorlardır.Murat 124 de halen uretiliyor , bu onu iyi arac yapmiyor, malum firma , devlette para oldugu akil olmadigi surece 30 degil 60 yil bunlari uretip satar.Bence basarili degil
ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi