İlk önce herkese selam,
Aranıza yeni katıldım.
Araziye ve bütçeme uygun araç ararken, ilk önce aklıma Land Rover Defender geldi, cazip (ve uçuk) fiyatlara buldum.
Fakat sonra düşündüm, birazda keyfime düşkün olduğum için, klima, otomatik vites derken, vazgeçtim.
Sonunda yeni 2011 L200 Instyle A/T (178hp) almaya karar verdim. Benim aradığım neredeyse her şey var. Test sürüşü asfalt ve arazi de beklediğimde iyiydi. Hemen belirmem gerek arazi de pek fazla tecrübem yok.
Aldığım model beygir/tork daha güçlü ama difrensiyel kilitti yok. Acaba hatamı yaptım? Difrensiyel kilitli L200 Intese (136hp) mi alsaydım? Bayii, "fazla gerek duymassın, daha fazla güç her zaman iyidir" dedi. Gerçekten çok işime yararmıydı?
İleride farklı lastikle onun eksikliğini giderebilirmiyim?
Bir not ilave edeyim, çok aşırı offroad yapmayı düşünmüyorum, ama ileride belki!
Bu güzel sitenizi yeni keşfettim, keşke aracı almadan önce haberim olsaydı.
Bu arazi/offroad konusuna tamamen "Fransız'ım". Sizlerden öğreneceğim çok şey var!
Ahmet
Aranıza yeni katıldım.
Araziye ve bütçeme uygun araç ararken, ilk önce aklıma Land Rover Defender geldi, cazip (ve uçuk) fiyatlara buldum.
Fakat sonra düşündüm, birazda keyfime düşkün olduğum için, klima, otomatik vites derken, vazgeçtim.
Sonunda yeni 2011 L200 Instyle A/T (178hp) almaya karar verdim. Benim aradığım neredeyse her şey var. Test sürüşü asfalt ve arazi de beklediğimde iyiydi. Hemen belirmem gerek arazi de pek fazla tecrübem yok.
Aldığım model beygir/tork daha güçlü ama difrensiyel kilitti yok. Acaba hatamı yaptım? Difrensiyel kilitli L200 Intese (136hp) mi alsaydım? Bayii, "fazla gerek duymassın, daha fazla güç her zaman iyidir" dedi. Gerçekten çok işime yararmıydı?
İleride farklı lastikle onun eksikliğini giderebilirmiyim?
Bir not ilave edeyim, çok aşırı offroad yapmayı düşünmüyorum, ama ileride belki!
Bu güzel sitenizi yeni keşfettim, keşke aracı almadan önce haberim olsaydı.
Bu arazi/offroad konusuna tamamen "Fransız'ım". Sizlerden öğreneceğim çok şey var!
Ahmet