almirsen
Şener Almir Şen
Ynt: Körfez Off Road Ekibi; Mamuriye ve Çenedağ Yollarında (25 Aralık 2011)
vay be uzun zamandan sonra burdayım,ama ben yokken neler olmuş yaaw...
şimdi bu konuda ismail abi ve kereme burda katılıyorum olayın heyecanıyla söylenmiş günahsız cümleler bunlar ben buna kefilim,siz onların büyükleri olarak bu polemiğe mahal vermemeniz gerekirdi ( Selim abi ve haluk başkan ) bu sadece benim fikrim ama olan olmuş olsun gene DOSTLUK kazandı...
ama şu da bi gerçek ki; bizim ilk çene dağda orman etabına girdiğimizden ve mangal yapana kadarki süre içinde bi kontrolsüzlük, kaos, fevri hareketler gözlemlemedim diill.herkes de çok iyi bilir ki ben bu işi sadece hard offroad ve eğlence için yapıyorum ve gittiğim gezilerde offroad yapamadığım zaman canım sıkılıyoo şimdi ben bu gezide neden offroad yapamadım:
doğada yapılan aktivitelerin hiçbirisi dikkat edin bireysel yapılmaz hep grup halinde yapılır ki doğayla mücadelede biriize veya aracımıza bişey olduğu vakit diğer birey veya araclar bizim back up mz olsun şehre inmek için. doğayla mücadele ayrıca dikkatsizliğe yer yoktur affetmez dolayısıyla aktivite sırasında mutlak dikkat ve dissiplin gerektirirr,grup disiplini de bir lider otoritesi tarafından oluşturulur. bi de ayrıca rehber vardır rehber sadece doğada yol gösteriri rehber grup lideri olmak zorunda diildir ...
Şimdi tüm bunları harmanlayarak o günkü olaya dönelim,orman yoluna girdik ve azıcık ilerledikten sonra ormancıların yanından dereye salındık grup olarak .orda üsten de bakınca sıkıntılı bi yol olduğu gözüküyodu,şimdi orda lider direktifinde grup durdurulup rehber araç parkura 0 araç girip parkur şiddetini uzunlu engelleri keşfedip gerideki konvoya açıklama yapması gerekirdi ama biz naptık peş peşe parkura gittik ilk araç tıkanınca zaten zor olan rotadan geri dönülmeye kalkışıldı işte orda ortalık karıştı .haa orda ne olucaktı rehber araç tek girecekti diyecektiki rotanın durmu bu ben battim lider direktifinde alternatif rota bulunup devam edilirdi haa kendine güvenen isteyen gene girecekti o rotayaa ozaman işte problem olmaz hard offroadçular parkura girecekti soft offroadcular alternatiften gidecekti mangal yerinde gene buluşacaktık
işte tüm olay bu haa bu arada 16 araçlık bir konvoydan bahsediyoruz bu arada .bence çok acill klüptüzüğünüze araç ve gezi sınıflandırması yaparak gezilerin ona göre düzenlenmesi tüm sorunları çözecektir ve tüm üyeleriniz mutlu olacaktır ama dediğim gibi her şartta DOSTLUK kazanır
vay be uzun zamandan sonra burdayım,ama ben yokken neler olmuş yaaw...
şimdi bu konuda ismail abi ve kereme burda katılıyorum olayın heyecanıyla söylenmiş günahsız cümleler bunlar ben buna kefilim,siz onların büyükleri olarak bu polemiğe mahal vermemeniz gerekirdi ( Selim abi ve haluk başkan ) bu sadece benim fikrim ama olan olmuş olsun gene DOSTLUK kazandı...
ama şu da bi gerçek ki; bizim ilk çene dağda orman etabına girdiğimizden ve mangal yapana kadarki süre içinde bi kontrolsüzlük, kaos, fevri hareketler gözlemlemedim diill.herkes de çok iyi bilir ki ben bu işi sadece hard offroad ve eğlence için yapıyorum ve gittiğim gezilerde offroad yapamadığım zaman canım sıkılıyoo şimdi ben bu gezide neden offroad yapamadım:
doğada yapılan aktivitelerin hiçbirisi dikkat edin bireysel yapılmaz hep grup halinde yapılır ki doğayla mücadelede biriize veya aracımıza bişey olduğu vakit diğer birey veya araclar bizim back up mz olsun şehre inmek için. doğayla mücadele ayrıca dikkatsizliğe yer yoktur affetmez dolayısıyla aktivite sırasında mutlak dikkat ve dissiplin gerektirirr,grup disiplini de bir lider otoritesi tarafından oluşturulur. bi de ayrıca rehber vardır rehber sadece doğada yol gösteriri rehber grup lideri olmak zorunda diildir ...
Şimdi tüm bunları harmanlayarak o günkü olaya dönelim,orman yoluna girdik ve azıcık ilerledikten sonra ormancıların yanından dereye salındık grup olarak .orda üsten de bakınca sıkıntılı bi yol olduğu gözüküyodu,şimdi orda lider direktifinde grup durdurulup rehber araç parkura 0 araç girip parkur şiddetini uzunlu engelleri keşfedip gerideki konvoya açıklama yapması gerekirdi ama biz naptık peş peşe parkura gittik ilk araç tıkanınca zaten zor olan rotadan geri dönülmeye kalkışıldı işte orda ortalık karıştı .haa orda ne olucaktı rehber araç tek girecekti diyecektiki rotanın durmu bu ben battim lider direktifinde alternatif rota bulunup devam edilirdi haa kendine güvenen isteyen gene girecekti o rotayaa ozaman işte problem olmaz hard offroadçular parkura girecekti soft offroadcular alternatiften gidecekti mangal yerinde gene buluşacaktık
işte tüm olay bu haa bu arada 16 araçlık bir konvoydan bahsediyoruz bu arada .bence çok acill klüptüzüğünüze araç ve gezi sınıflandırması yaparak gezilerin ona göre düzenlenmesi tüm sorunları çözecektir ve tüm üyeleriniz mutlu olacaktır ama dediğim gibi her şartta DOSTLUK kazanır