Korando 2.9 Td Ile Başlangıç

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5,596
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 516,050
Selam forumdaşlar ,
Bir arkadaşımız korando alıp aramıza katılmak ister , piyasadakiler malum , sizlerden bilhassa düz dizel korando sahibi arkadaşlardan bir ricam var , turbo ile düz dizel arasındaki artı ve eksileri yazabilir misiniz ?

Selamlar saygılar

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler


Bendeki duz 2.9d çekiş problemi vardi şanzıman revizyonundan sonra turbo taktirmaktan vazgectim. Uzun yolda da kullanıyorum. Savrulmaktan korktugum icin 120 yi gecmedim
Cevap için tskler , ben 8 cm yukselttim yolda gezme savrulma yok virajlarda tedbir amaçlı biraz hız düşuruyorum , sizin araçta EBD tcs ABS yok diye hatırlıyorum , savrulma tedirginliği bu yuzdenmi ?

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 




Herkese öncelikle iyi forumlar dilerim bir süredir çeşitli nedenlerle burada bulunamadı volkan hocam öncelikle hayırlı ugurlu olsun yükseltme merakla bekliyoruz devamını birde yeni sayfa açmakta da haklı olabilirsiniz

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

2.9 normal kullanıcısı olaraj araçtan memnunum arazide özellikle vitesi kendi kontrol ettiğim anlarda beni gerçekten mutlu ediyor tork bandının her kısmında verdiği eşit güç arazide bana kolaylık sağlıyor savrulma problemi turbo da olan ile aynı geçenlerde besiktasta murat bey ile tanışma fırsatım oldu 2.9 turbosuz var kendisinin kullandım ve virajlarda vs bir fark görmedim sadece abs aradaki fark diye düşünüyorum. Savrulmak düzeyi birebir ayni araçla 165 e kadar ciktim verdiği tedirginlik sadece aracın yüksek ve süspansiyonlarin yumuşak oluşundan kaynaklı

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Korando almayı dusunen bırısı olarak merak ettıgım konu 2.9 dızel ve turbo dızel arasındakı fark. Off road yapacak birisi degilim ve aracı daha cok gezılerde kullanacagım merakım bu kosullarda turbo ve normal dızel arasındakı fark.
 

Birde on demir koruma ve iki isik taktim buralarda yokken d95f79834c9f73efe8d89552c72bb199.jpg

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Korando almayı dusunen bırısı olarak merak ettıgım konu 2.9 dızel ve turbo dızel arasındakı fark. Off road yapacak birisi degilim ve aracı daha cok gezılerde kullanacagım merakım bu kosullarda turbo ve normal dızel arasındakı fark.
Hocam araçta çok fazla üst devir çevirmem sakın sakın gezi yaparım dolasirim diyorsan normal dizel yeterlidir. Turbo dizel yakıtı biraz daha düşük ayrıca ara hizlanmalarda daha başarılı birde benim aracım ve test ettiğim arac otomatik vites düz viteslerde durum nasıl fikrim yok

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

@hobilixx ve @AykanUtku arkadaşlarımız çok güzel yorumlar yapmışlar , çok teşekkürler , @timurtekbas arkadaşımız Korandoya sevdalanmis , su an piyasada satılık olan az sayıda korando var ve turbosuz , arkadaşımız sanatçı doğa gezileri yapmak niyetinde , bu durumda manuel vites düz dizel arkadaşınıza yeterli gelecektir diye düşünüyorum.Siz ne dersiniz ?

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

@hobilixx ve @AykanUtku arkadaşlarımız çok güzel yorumlar yapmışlar , çok teşekkürler , @timurtekbas arkadaşımız Korandoya sevdalanmis , su an piyasada satılık olan az sayıda korando var ve turbosuz , arkadaşımız sanatçı doğa gezileri yapmak niyetinde , bu durumda manuel vites düz dizel arkadaşınıza yeterli gelecektir diye düşünüyorum.Siz ne dersiniz ?

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kesinlikle yetecektir hatta bazı noktalarda elektronik olmayışının keyfini sürecektir

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Kesinlikle yetecektir hatta bazı noktalarda elektronik olmayışının keyfini sürecektir

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben niyeti bozmaya başladım bu arada , arazide daha rahat olmak için manüel vites 2.9 td bulursam talip olucam offroad otm vites tam performans sağlamıyor , bu arada turbonun içindeki pervaneyi buyuttum 0.5 bar dan 1.0 üzeri bar güç elde ettik , pompa ve enjektörler açtık , su an için istediğimiz gücü elde ettik.

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ben niyeti bozmaya başladım bu arada , arazide daha rahat olmak için manüel vites 2.9 td bulursam talip olucam offroad otm vites tam performans sağlamıyor , bu arada turbonun içindeki pervaneyi buyuttum 0.5 bar dan 1.0 üzeri bar güç elde ettik , pompa ve enjektörler açtık , su an için istediğimiz gücü elde ettik.

HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam haklısınız arazide otomatik biraz sıkıntılı.Bende bizimki ile oynamaya başladım bakalim şimdilik tampon yaz gelsin biraz rahatlayınca motora da el aticam

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,677
Mesajlar
1,522,017
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

SON KONULAR



Geri
Üst