Korando 2.9 Td Ile Başlangıç

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5,596
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 516,482

Etiketler


E39 kasa 2.8 litre long kasa BMW oluyo ayrıca ben Erzurum luyum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ustanin Erzurumlu olmasi durumu istanbul gibi yerde 10 30 koymasindan - 20 derece + 30 derece yağ koymuş herhalde soğuk yerden yeni gelmiş istanbula,

Ben Erzurumda askerlik yaptım sıkıntı yok ama Erzurumda sıkıntı var Devlet Bahcelinin dedigi gibi hani dadas Erzurum (Mhp 1 mi cektiydi neydi en son seçimlerde....)

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 




Sayın arkadaşlar lastikleri 31x10.50R15 AT mi yapıyoruz. asfalt kullanımı daha fazla olacak %30 %70 gibi
 







arkadaşlar merhaba ,

lastik seçimi ve yükseltmede çok iyi araştırıp o şekilde karar vermek gerekiyor.Ben bu konularda fazla bilgi sahibi değilim ama sürekli araştırıyorum.

Yükseltmede kafama takılan sorular var , torsiyondan yükseltmede bizim aracın sınırı kaç cm ? daha fazla yükseltem yaptığımızda esneme muhakkak etkilenecek ,bu durumda çukurlara girdiğimizde tak tuk ses gelirmi ? yol tutuşu azalırmı ? ön takım zarar görür mü ? aksların kırılma oranı artarmı ?
kit yükseltmede bu sorunlar oratadan kalkarmı ?

Lastik seçimi konusunda düşüncelerim de asfalt kullanımda şu an üzerindeki olan 235/75/15 asfalt lastiğini kullanmaya devam edicem.Arazi için ayrı bir takım yapıp araziye gideceğim zaman değişim yapıcam.Bunu yapma sebebim aracı günlük kullanımda daha çok kullandığım için arazi lastiği ile konforda azalma / yakıt tüketiminde artma olmaması için. Arazi lastiğide geniş tabanlı değil orjinaline yakın taban düşünüyorum çamurda daha rahat tutunmak için , belki yanak yüksekliği biraz artırabilirim sebebi aracın yüksekliğinin biraz daha artması arazide taş kaya vs vs alttakıma zarar vermesin diye.

benim düşüncelerim bunlar , tabiiki aracın yükselip heybetli görünmesi daha büyük jant lastik görsel olarak çok etkileyici oluyor fakat bunu yaparken çok bilinçli ve araca zararı minumum olan seçim yapmak tekrar tekrar masraftan kurtarır.Bu konuda forumdaki arkadaşların tecrübelerini bizlerle paylaşırsa memnun oluruz.
 

bir kaç örnek foto koyalım

hqdefault.jpg


post-15-1205091425.jpg
 

Hocam bu fotolar sizin düşünceniz deki fotolar mi yani yapmayı istediniz mi ,yoksa sakıncalı gördüğünüz mu
 

Hocam bu fotolar sizin düşünceniz deki fotolar mi yani yapmayı istediniz mi ,yoksa sakıncalı gördüğünüz mu
tezat gibi oldu haklısın :smiley: görsel olarak ne kadar güzel göründüğünü göstermeye çalıştım ama mantığım, kişisel kullanım amaçları ve işlevselliği yönünden daha faydalı olacak bir çalışma yapabilmek. Mesala : Şnorkel takılırken çamurlukta delik açılıp montaj yapılıyor ve belli bir masraf yapıyoruz.Şnorkeli taktıktan sonra gerçekten derin su geçişi yapacakmıyız yoksa sadece görsellik açısından havalı görünsün diye mi ? diyelim şnorkeli çıkarıcaz beğenmedik bi süre sonra , çamurluktaki deliği ne yapacağız ? örnekler çoğaltılabilir.
Benim eski karekasayı ön takım için tamirciye götürdüğümde tamirci hemen , abi biraz daha yükseltelim büyük lastik takalım balkonda otur çay içerken keyifle seyret demişti. Ben aracı yapıp balkonda oturup seyretmek istemiyorum , amacıma uygun olsun demek istiyorum yapılacak değişiklikler.Ben daha çok arazide tek araç olarak gezi yapmayı , bilhassa rotasız dolaşmayı seviyorum.Zaman zaman zorlayıcı parkurlarda önümüze çıkıyor.Buna göre sadece gerekli olan değişimleri yapma niyetindeyim.
 

tezat gibi oldu haklısın :smiley: görsel olarak ne kadar güzel göründüğünü göstermeye çalıştım ama mantığım, kişisel kullanım amaçları ve işlevselliği yönünden daha faydalı olacak bir çalışma yapabilmek. Mesala : Şnorkel takılırken çamurlukta delik açılıp montaj yapılıyor ve belli bir masraf yapıyoruz.Şnorkeli taktıktan sonra gerçekten derin su geçişi yapacakmıyız yoksa sadece görsellik açısından havalı görünsün diye mi ? diyelim şnorkeli çıkarıcaz beğenmedik bi süre sonra , çamurluktaki deliği ne yapacağız ? örnekler çoğaltılabilir.
Benim eski karekasayı ön takım için tamirciye götürdüğümde tamirci hemen , abi biraz daha yükseltelim büyük lastik takalım balkonda otur çay içerken keyifle seyret demişti. Ben aracı yapıp balkonda oturup seyretmek istemiyorum , amacıma uygun olsun demek istiyorum yapılacak değişiklikler.Ben daha çok arazide tek araç olarak gezi yapmayı , bilhassa rotasız dolaşmayı seviyorum.Zaman zaman zorlayıcı parkurlarda önümüze çıkıyor.Buna göre sadece gerekli olan değişimleri yapma niyetindeyim.

Abi şnorkel illa dereye girmen için değil su birikintili çanura girersin ızgaradan alttan su alır bu aracı bilmiyorum ama bazı araçların hava filtreleri su alıyor bu şekilde


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,684
Mesajlar
1,522,189
Kayıtlı Üye Sayımız
166,532
Kaydolan Son Üyemiz
Tanersezen

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst