doğan çelen
Ana Kamp
Ynt: kimler g lerini offroad da kullanıyor
Motogezgin arkadaşım,
Bende arasıra yoldışına çıkıyorum.
Benim tarzım, bakalım bu araba buradan geçer mi acaba şeklinde değil ama, bir yerden bir yere gideceğim zaman haritada (Türkiye'nin 1:200 000 lik haritaları var, oldukça ayrıntı veriyorlar) iki nokta arasında bir doğru çizip en yakın yollardan (orman yolu, köy yolu, yol dışı vb.) gidiyorum. Böylece akla hayale gelmedik bir sürü ilginç muhteşem yer ve insanla karşılaşılıyor. Ara sırada mecburen ciddi durumlarla da başa çıkmak durumunda kalınıyor tabii ki. Bence araba oralardan da geçip beni geri dönmeye bırakmasın yeter. "G"de bu iş için en iyisi. Beni hiç üzmedi. Her seferinde uzun yada kısa arazilik yerler oluyor. Derin çamur, dik yerler falan !
Daha önce de belirttiğim gibi görüşmek isterim. Kamplı falan bir şeyler planlayabiliriz belki.
Bu arada sorayım, Hüseyin'de cevaplayabilirse memnun olurum.
Bendeki diff oranı 1: 4853, diff dişlileriyle oynamadan takabileceğim en büyük lastik kaç "inch"lik olabilir acaba ?
Ben deki yaylar Almanya Mercedes'den gelme. ORC üzerinden, Hüseyin'in dediği gibi "progressive" yalnız alt ve üstteki ince kısımlarda aralıklar aynı. Tersi düzü var mı acaba ?Oralarda kırılma ve çatlamaların olduğu doğru. Mercedes kırılmaların nedeninin alt taraflarda ses kesmek için yaya takılmış plastik kılıfların olduğuna karar verip, ilk bir kaç seneden sonra o kılıfları kullanmayın demiş. Ondan sonra kırılmalar ortadan kalktı dediler.
Kılılıfların yeri ekteki dosyada.
En son Yenice ormanlarındaydım. Kasımda müthişti.
Hem bolca yürüdüm hem de oldukça ilginç yerlerde gezdim.
Selamlar.
Doğan Çelen
Motogezgin arkadaşım,
Bende arasıra yoldışına çıkıyorum.
Benim tarzım, bakalım bu araba buradan geçer mi acaba şeklinde değil ama, bir yerden bir yere gideceğim zaman haritada (Türkiye'nin 1:200 000 lik haritaları var, oldukça ayrıntı veriyorlar) iki nokta arasında bir doğru çizip en yakın yollardan (orman yolu, köy yolu, yol dışı vb.) gidiyorum. Böylece akla hayale gelmedik bir sürü ilginç muhteşem yer ve insanla karşılaşılıyor. Ara sırada mecburen ciddi durumlarla da başa çıkmak durumunda kalınıyor tabii ki. Bence araba oralardan da geçip beni geri dönmeye bırakmasın yeter. "G"de bu iş için en iyisi. Beni hiç üzmedi. Her seferinde uzun yada kısa arazilik yerler oluyor. Derin çamur, dik yerler falan !
Daha önce de belirttiğim gibi görüşmek isterim. Kamplı falan bir şeyler planlayabiliriz belki.
Bu arada sorayım, Hüseyin'de cevaplayabilirse memnun olurum.
Bendeki diff oranı 1: 4853, diff dişlileriyle oynamadan takabileceğim en büyük lastik kaç "inch"lik olabilir acaba ?
Ben deki yaylar Almanya Mercedes'den gelme. ORC üzerinden, Hüseyin'in dediği gibi "progressive" yalnız alt ve üstteki ince kısımlarda aralıklar aynı. Tersi düzü var mı acaba ?Oralarda kırılma ve çatlamaların olduğu doğru. Mercedes kırılmaların nedeninin alt taraflarda ses kesmek için yaya takılmış plastik kılıfların olduğuna karar verip, ilk bir kaç seneden sonra o kılıfları kullanmayın demiş. Ondan sonra kırılmalar ortadan kalktı dediler.
Kılılıfların yeri ekteki dosyada.
En son Yenice ormanlarındaydım. Kasımda müthişti.
Hem bolca yürüdüm hem de oldukça ilginç yerlerde gezdim.
Selamlar.
Doğan Çelen