Ynt: Kendi Mini Kamp Aracını Yapanlar; Mitsubishi L300
Mustafa bey teşekkür ederim, inşallah sizin de gönlünüze göre olsun.
Maliyet konusunda kabaca bir hesap yaparsak;
Civata,silikon,tiner,vernik,tutkal,fırça,çekyat makası vs ------250.-TL
Lavabo ve ocak altında kullanılacak malzeme------------------ 50.-TL
Profil ve kaynak masrafı------------------------------------------- 50.-TL
Döşeme-------------------------------------------------------------- 250.-TL
Kavak kontra, kontraplak------------------------------------------ 350.-TL
Laminat parke, vs---------------------------------------------------100.-TL
Toplam-------------------------------------------------------------: 1050.-TL arada unuttuklarım olmuştur mutlaka ( mesela köşe bağlantıları için L metal ayakları gibi yani 200 lira da öylesine eklesek olur 1250.-TL , ama bunlar ilden ile ,semtten semte değişir tabi, yine de kabaca bir fikir versin diye yazdım, fakat esas harcama bunlardan sonra isteğinize bağlı olarak ; güneş paneli,regülatörü,kablosu,bağlantı ayakları, musluk, invertör, şarj cihazı, yaşam aküsü gibi unsurlar için yapılıyor.
Tüv ve ruhsat değişimi 360.-TL ve de proje çizdirilmesi ve onaylatılması için de harcama yapılıyor. Benim harcamam şimdilik 2500.-TL civarı.
Tavanın alçak olması problem oluyor mu ? -Duruma göre oluyor tabii, elbise değişiminde mesela, ama otururken, yemek yaparken,yerken vb durumlarda sıkıntı yok, alçak tavan olması kapalı otoparklara da girebilmemize imkan veriyor ve bence bir avantaj.
Ben aracın yapımına Temmuz başında başladım ve 20 Temmuz gibi %90 bitmişti, aslında gölge bir alanda, daha uygun şartlarda bu işler 1 haftada biterdi diye düşünüyorum.
mustafa54' Alıntı:Hocam merhabalar ilk önce sizi tebrik etmek istiyorum, emeğinize sağlık. Bende bu aracın 1996 modeline sahibim ve bu camper olayını yaklaşık 2 hafta önce keşfettim. Önceden arabamın bu tip olaylarda kullanıldığını bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu. Yabancı sitelerde arama yaparak ciddi bir araştırma yaptım hatta bir youtube kanalı buldum l300'ü campera çeviren bir alman çift dünyayı dolaşıyordu ve bölüm bölüm videolarını çekiyordu.Ve iyiden iyiye benimde kafama yattı bu iş ve şans eseri bugün bu siteyi buldum,kayıt oldum ve bu konuyu görünce inanılmaz mutlu oldum.Hocam bi kaç sorum var size tüm bu olaylar ne kadar tuttu? arabamızın tavanı alçak bu problem oluyormu? ne kadar sürede yaptınız bunları? şimdiden cevaplarınız için teşekkürler, kolay gelsin
Mustafa bey teşekkür ederim, inşallah sizin de gönlünüze göre olsun.
Maliyet konusunda kabaca bir hesap yaparsak;
Civata,silikon,tiner,vernik,tutkal,fırça,çekyat makası vs ------250.-TL
Lavabo ve ocak altında kullanılacak malzeme------------------ 50.-TL
Profil ve kaynak masrafı------------------------------------------- 50.-TL
Döşeme-------------------------------------------------------------- 250.-TL
Kavak kontra, kontraplak------------------------------------------ 350.-TL
Laminat parke, vs---------------------------------------------------100.-TL
Toplam-------------------------------------------------------------: 1050.-TL arada unuttuklarım olmuştur mutlaka ( mesela köşe bağlantıları için L metal ayakları gibi yani 200 lira da öylesine eklesek olur 1250.-TL , ama bunlar ilden ile ,semtten semte değişir tabi, yine de kabaca bir fikir versin diye yazdım, fakat esas harcama bunlardan sonra isteğinize bağlı olarak ; güneş paneli,regülatörü,kablosu,bağlantı ayakları, musluk, invertör, şarj cihazı, yaşam aküsü gibi unsurlar için yapılıyor.
Tüv ve ruhsat değişimi 360.-TL ve de proje çizdirilmesi ve onaylatılması için de harcama yapılıyor. Benim harcamam şimdilik 2500.-TL civarı.
Tavanın alçak olması problem oluyor mu ? -Duruma göre oluyor tabii, elbise değişiminde mesela, ama otururken, yemek yaparken,yerken vb durumlarda sıkıntı yok, alçak tavan olması kapalı otoparklara da girebilmemize imkan veriyor ve bence bir avantaj.
Ben aracın yapımına Temmuz başında başladım ve 20 Temmuz gibi %90 bitmişti, aslında gölge bir alanda, daha uygun şartlarda bu işler 1 haftada biterdi diye düşünüyorum.