TA2RX
Müzmin öğrenci
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Peugeot Boxer - Bekir Kemal Ataman (TA2RX)
İki güzel yorum birden. Teşekkürler.
Basınç tahliyesi için PSA grubu araçlarda lastik arkasında sırf bu iş için konulmuş hava mazgalları var. Onların yeterli olacağını sanıyorum.
Rutubetin dışa atılması konusunda kafam biraz karışık. Çünkü dış yüzeyle temasta olan, elimin ulaşabildiği her yeri izole ettim. Araç içinde hava dolaşımını azaltmak için orta yatay kuşakları alttan izole ettim (bunlar ahşap yan yüzey döşemesinin altında kalacak). Yani bu kanallar yoluyla atılabilecek rutubet ancak orta yatay kuşağın alt tarafında, içeriden bir birikme olursa sözkonusu olabilecek. O da ancak sözkonusu rutubet bu kanallara ulaşabilirse. Çünkü taban döşemesinin yan yüzey döşemesiyle arasında kalan bölümde yer alan (yatay kanal üzerindeki) boşlukları da, tabana sereceğim muşambayı uzatarak kapatacağım. Yani içeride oluşacak rutubetin (kapı ve pencelerin açılıp kapanması dışında) tahliye olabileceği bir kanal zaten kalmadı (bu ne kadar akıllıca bir politika, o da tartışılır tabii.) Bu durumda, bu kanalın içinde kalacak soğuk hava, sözkonusu deliklerin bulunduğu yerde ciddi bir soğuk kesim oluşturabilir (bu da buralara denk gelen kısımlarda içerideki rutubet yoğunlaşmasını arttırabilir) gibi bir endişem var.
İki güzel yorum birden. Teşekkürler.
Basınç tahliyesi için PSA grubu araçlarda lastik arkasında sırf bu iş için konulmuş hava mazgalları var. Onların yeterli olacağını sanıyorum.
Rutubetin dışa atılması konusunda kafam biraz karışık. Çünkü dış yüzeyle temasta olan, elimin ulaşabildiği her yeri izole ettim. Araç içinde hava dolaşımını azaltmak için orta yatay kuşakları alttan izole ettim (bunlar ahşap yan yüzey döşemesinin altında kalacak). Yani bu kanallar yoluyla atılabilecek rutubet ancak orta yatay kuşağın alt tarafında, içeriden bir birikme olursa sözkonusu olabilecek. O da ancak sözkonusu rutubet bu kanallara ulaşabilirse. Çünkü taban döşemesinin yan yüzey döşemesiyle arasında kalan bölümde yer alan (yatay kanal üzerindeki) boşlukları da, tabana sereceğim muşambayı uzatarak kapatacağım. Yani içeride oluşacak rutubetin (kapı ve pencelerin açılıp kapanması dışında) tahliye olabileceği bir kanal zaten kalmadı (bu ne kadar akıllıca bir politika, o da tartışılır tabii.) Bu durumda, bu kanalın içinde kalacak soğuk hava, sözkonusu deliklerin bulunduğu yerde ciddi bir soğuk kesim oluşturabilir (bu da buralara denk gelen kısımlarda içerideki rutubet yoğunlaşmasını arttırabilir) gibi bir endişem var.