öneriniz için öncelikle teşekkür ederim. mesajınızı okuduğumda aracın neredeyse üçte birinin yalıtım işlerini halletmiştim. bu noktadan sonra kaplamaları çıkarıp yalıtımı değiştirmek zaten olanak dışı. kullandığım malzemeyi tercih etmemdeki en büyük etken ateşe dayanıklı olması idi. malum aracın dıştan ufak tefek sürtmelerinde dahi kaynakla veya punta ile yapılacak çektirme işlemlerinKolay gelsin, iyi çalışmalar.
İzolasyon için kullandığınız izocam evlerde, çatılarda sabit şekilde duran yerler için çok iyi bir malzeme. Ama hareket halinde bir araç içerisinde ne kadar engellemeye çalışsanızda kaçaklar olup uçuşacaktır. Henüz işin başındayken internetten ulaşabileceğiniz punteks firmasının ürünü olan izogreen isimli bir keçe var, otomotiv sektöründe izolasyon için kullanılan daha sağlıklı bir ürün. İncelemenizi tavsiye ederim. Özelliklerini okuduğunuzda büyük ihtimalle fikriniz değişecektir.
Tekrar kolay gelsin.
Takip.
elbetteki örneğini verdiğiniz ve şimdiye kadar yapılagelen bu uygulama sırası bir anlamda motokaravan imalatının klasik yolunun kendine göre kolaylıkları ve pratik yönleri bulunsa da kanaatimce her bir bölmeyi aracın hatlarına mümkün olduğunca bire bir uyacak şekilde alıştırarak yapılan alternatif imalat şekli klasik usule göre kesinlikle zor ve uzun süren bir uygulama kabul ediyorum. ancak bu tarz imalatın da önemli avantajları yok değil elbetteki. bu tür bir imalatın en büyük avantajı kesinlikle uzun vadedeki sağlamlık. klasik usulle yapılan bir motokaravan sağlam değildir şeklinde bir tezim yok ancak bu sağlamlık yıllar içinde ne ölçüde korunabilecek asıl mukayese bu noktada bence.Merhaba, çalışmalarınızı keyifle takip ediyorum.
Zemin kaplamasını yaptığınız sırada yan duvarlar ve çatı izolasyonunu ve kaplamasını neden tamamlamadığınızı merak ettim. Donanım, mobilya vb. yerleştirmeleri yaptıktan sonra bu işlemler çok zorlayıcı olacaktır. Temizlik - İzolasyon - Kaplama - Elektrik döşemesi sırası daha pratik olacaktır.