Bendeİlanlara bakın. Herkes aracının az yakmasıyla övünüyor resmen. Türkiyede ağzı olan konuşur ve garip gurup kompleksleri var. Hele bide araca talipseniz, görüşürseniz o insanlarla veya aynı araçtan biriyle otoparkta sohbete girerseniz çıldırıyor insan. Aynı araç, aynı şartlarda nasıl az yakar, ben şaşıyorum.
Haklısınız. Teknik olarak mümkün değil. Firmalarda bu konuda rekabet içinde değil ama, ahhhhhh bizim yurdumuzun insanı. 2008 aralıkta semtimde, hemde kültürlü birisi, biraz ukalaydı, 96 v8 5.2 GC' sine talip olmuştum. O zamanlar gaz Ankara' da 1.34 felandı, Brc varmış makinasında. İddaya girmeye kalktı benimle. 25 kuruş yakıyomuş arabası. Piyasada millet markayla az yakar felan diyince, bende ortama ayak uydurup yazdım brc için. bi kişden daha duymuştum. Yosa dikkat ederseniz mişli zaman kullanmışım. Yoksa teknik olarak mümkün değil....
Doğru söylüyorsunuzda, inanamıyorum. Ben daha az yakar benim makine diye umud etmiştim. Elli kere konuştum prinsi takan gazcıyla. Herşey normal diyor. 3 kere felan programını kontrol ettiler. Gaz basıncını ayarlayabiliyorlar programda. Galiba mili saniyedeki atım sayısı basınç dedikleri. Motorumdan, aktarmamda eminim. Benimki fazlamı o zaman. NEDEN? Bazı gazcılarda ve aynı dükkanın patronuda sıralı ayarlanamaz diyor. İşçi farklı patron ayrı konuşuyo. Adamlar benden, bende adamlardan sıkıldım.
Bu işin doğrusunu, programla farklı bi ayar yapılabiliyomu yapılamıyomu? Birisi allah aşkına öğrensin şu işin doğrusunu. Deli olcam ben bu ülkede. Eline anahtar alan usta.... Ağzı olan herkeste başka bişey söylüyor.....
Alp Bey,
Merhaba,
Üzerinden çok zaman geçmiş ama hala Prins ile ilgili sorularınız devam ediyor mu bilemiyorum ama ihityacınız olur diye Ostim'de Kayra otogaz ve mutlaka TUFAN AY ile bir görüşün derim. Lacivert tek kapı Blazer'in sahibi Burak aracılığı ile geliyorum derseniz özellikle uzun uzun ilgilenecektir.
Sonuç hakkında da bilgi verebilirseniz memnun olurum.
Selamlar
Benim derdim az yakması değil. Terlemekten korksaydım hamama girmezdim, kirlenmektede çekinmediğim için sanayiden çıkmam. Benim titizliğim makinemin ve üzerinedki ekipmanlarının sağlıklı olup olmadığı. Bu benim için çok önemli. Şimdi siz 28 kuruş diyorsunuz, ben aracım hasta zannediyorum. Buji yeni: 8000 km. Subaplar zaten ayar felan istemiyorki sıkı olsun gevşek olsun. Araç Orjinal 125000 km'de. Km' si hem az hemde yaşına göre yılda 9000i geçmemiş. Çok temiz gören bayılıyor. Her biyerindeki parçalar fabrika çıkışı. Benzin filtreside yeni değişmiş, kayıtlar var elimde + söktüm baktım, tertemiz. Zaten gaz konuşuyoruz, gaz filtreleride yeni değişti, ama benzindede litre bazında aynı yakıyor. Biri diyo litre bazında az yakar, biri diyo gazda daha az litre yakar. Çoğu yerine anahtar değmemiş. Baskı balatası iyi. Lastiklerde bi aşırılık yok. Bridgestone AT. Orjinal ebadında 235/75 15. E daha ne. Anlamadım..... Ben başka prinsçiye gidip kafalarını şişiricem adamların. Anlaşıldı.
Tekrar ediyorum, bilen biri, sanayide esnaf olan, gazcı felan usta ayarında biri bilgi versin, veya öğrenip yazsın bize lütfen.