Merhaba arkadaşlar ben kare kasa almak istiyorum bu hayal beni oldukça heyecanlandırıyor ama hangi yıl hangi model off Road şartlarına daha iyi dayanır ben 4.0 limited diye düşünüyorum ama 4.0 spor daha mı iyi bilgi verebilme şansınız var mı ayriyetten şuanki iyi bir kare kasa fiyatı nedir teşekkürler
merhaba , konfora fazla onem vermiyorsaniz bence karekasalarda araziye en uygun sport modeldir , elektronik aksam yok denecek kadar azdır , elk koltuk yok , camlar kollu manüel , elk ayna yok , ABS yok , airbag yok . düz altı silindir ve japon şanziman aktarma çok iyi uyum sağlamış . arazi için bunun yanisira Highoutput olmasini tercih etmenizde fayda var , 190 hp / 305 nm tork ile arazide girip çıkamayacağı etap yoktur. Low seceneginde tam bir dag kecisi gibi tirmanir. Diğer GC lere oranla yakıt ve işletim giderleri daha makuldur.Kullanımı son derece keyifli ve güvenlidir.
Eksi yönleri ;
- amerikan motorlar tabiati gereği yuksek ısıda çalışan motor olduğu için bir gozunuz hararet gostergesinde olmali , muhakkak soğutma sistemi sağlıklı olmalı ve çöl radyatörü uygulanmalıdır.
- aşırı güçlü bir araç olduğu için çamurda ve karda dikkatli ve profosyonel kullanım gerektirir.
- iç mekan tavani alçak , bagaj a LPG tüpü ve stepne konduğu için yetersiz olabilir , bu sorun da tavan sepeti yapılıp aşilir.
- araç bakımsız ve yatmış ise birçok parçayı değiştirmek size denk gelebilir.
- klasik arızası genelde sensor arızaları dır .
- ustaların tavsiye edeceği araçlar en masraflı araçlardır. bu konuda dikkatli olmanız da fayda var.
Selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi