Isuzu-D-Max Kaç Kişiyiz?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan gobazes Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 143
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 99,070

Etiketler
PIKE' Alıntı:
Mithat bey istediginiz panjur sistemli arka kapama sistemlerinden var. Google dmax aksesuarlarını araştırırsanız bulıursunuz. şu an bildigim bir link yok. ama en kısa sürede link göndermeye çalışırım...
Sanırım bahsettiğiniz link isuzu dmax sitesi olabilir .

http://www.isuzu.com.tr/aksesuarlar/

Burda sürgülü bir sistem var uzaktan kumandalı hemde . Ama ben öyle pahalı bir şer yaptırmicam . Bir branda ile aynı işi görücek ucuz ama pratik bir sistem lazım bana .
 



enderesen' Alıntı:
bir hafta önce 4 adet enjektörümü değiştirdim .araç 2008 model .enjektörlere 2500 tl para verdım . o kadar çok dikkat etmem rağmen kaçak mazot bı yerden almısım.arkadaşların dikkatine

daha önce isuzucuların sayfasını görseydim yazardım buraya o kadar para vermezdiniz 2011 model dmax 2.5 iki çeker malzemeleri elimizde mevcut tur mekanik parçaları.
 




Kimse yokmu d-max çilerden alla alla . Ben bu aracın metal tamponuna park sensörünü nasıl takabilirm biri söylesin .
 


megabyte' Alıntı:
Kimse yokmu d-max çilerden alla alla . Ben bu aracın metal tamponuna park sensörünü nasıl takabilirm biri söylesin .

Taktırabilirsiniz,Bostancı sanayide araştırmıştım vakitsizlikten taktıramadım.
 






enderesen' Alıntı:
megabyte makas ısını naptın halldebıldınmı
makas olayını servise sormuştum , yapılabilecek herhangi bir değişiklik te araç garanti dışı kalır dediler . Bende en az garanti süresi dolana kadar idare ederim diye hiç ellemedim makasları .
 

Dün akşam 8-9 yıl aradan sonra ilk defa kar yağdı hatayda . Yani tam anlamıyla yağdı ve yüksekliği max 20-25 cm e yükseldi . Bu gün sabah çıktığımda her taraf bembeyazdı bu bir akdeniz bölgesi insanı için ne kadar mutluluk verici bilemezsiniz . Neyse yapacağım ilk iş aracımın kardaki performansını denemekti . Gittim aracımın yanına . Üzerindeki karları kısmi olarak temizledim .

Bindim arabaya kontağı çevirip kızdırma ışığının sönmesni bekledikten sonra çalıştırdım . Gayet rahat çalıştı . ( Gerçi -19 -20 lerde çalıştıranlar var ama işte malum ilk defa karlar altında araba çalıştırmanın şaşkınlığı var )

Neyse 30-40 sn ısıttıktan sonra taktım geri vitese ( ön yüzü sokak başındaki bir apartmana dönüktü ) . Fazla gaz vermeden yavaş yavaş çıkartayım derken baktım patinaj yapıyor . Gazı biraz daha kıstım yavaş yavaş çıktım ufak ufak patinajlarda var tabi . Şimdi sırada arabanın burnunu hafif yukarı eğimli bir başka sokağa verip orayı tırmanmaya geldi . Daha önce başka araçların geçmiş olduğu teker izi var oraya girmek istedim ama yemedi . Uğraştım uğraştım hala yemiyor benim araç . Birz daha uğraşayım diğince yan taraftaki park hainde duran araca totosunu verdi . Arada 30-40 falan kaldı . Ben de taktım 2. vitese hafif gaz vererek totoyu düzelttim . En sonunda baktım ki bu çıkmayacak , binbir zorlukla bu sefer arkasını vererek aynı yere park ettim ve hüsranlı bir şekilde evimin yolunu tuttum .

Aracımın lastikleri sanırım kış lastiği çok iyi bilgim yok hiç merak etmedimde ama yumuşak lastik A/T yazıyor bunun da anlamını bilmiyorum : . Ağırlık falan yoktu . Yinede bu aracın karda gidememsi beni hayal kırıklığına uğrattı . İlk karda sürüş deneyimimi gerçekleştiremedim :'(
 



buz mu yoksa karmı ? 2 sini ayırt etmek gerekiyor