Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Öncelikle 486 gün önce başladığımız bu maceranın önemli dönüm noktalarından birisi geçtik.50-60 gün önce arazi şanzımanını ikiye çıkarıp hem oranları hemde şaft açılarını düzenleyebileceğimizi söylemiştik. Bugün itibariyle arazi şanzımanın 2.si ve şaftlar tamamlandı. Arazide ufak bir deneme yaptık. Şimdilik sıkıntı yokmuş gibi görünse de eksikler illaki olacak. bunları tespit edip elimizden geldikçe tamamlamaya çalışacağız.486 gün emekleyen çocuk bugün az da olsa yürüdü ;D
Harika gidiyor Göktuğ Bey, maaşallah. Videoda dikkatimi çeken birşey var sormak istedim.
Allta sarkan bir nesne var, ama anlayamadım nedir? Önemli birşey değildir umarım.
Kolay gelsin
teşekkürler. güzel yorumlarınız için. altta sarkan hava deposu. kilitler ve fren sistemini besliyor. şimdilik kilitleri çalıştıramadık. hava yeterli olmuyor. sallanan şeyden 2 tane olacak o yüzden sallanıyor ;D
Araç Kopmresörleri genelde 8 bar a ayarlıdır ancak tahliyeden yükseltilip düşürülebilir ama fren sistemi havalı yada hava takviyeli olan araçlarda 6-8 bar hava şart kilitlere taktığınızda yağ atması ve hava kaçırması kilitlerin daha az barda hava ile çalıştığının göstergesi bence dolayısı ile kilitlere giden hava sisteminin arasına şartlandırıcı takmanızı öneririm piyasada wapco ,knorr olarak orjinal Yön teknik ve Fss olarak yerli bulabilirsiniz ekte resmini göndermeye çalışacağım google görsellerden 4341000280 veya 4341000260 olarak aratırsanız şeklen görebilirsiniz son no 1 bar dönüşlü başarılar dileği ile
Başardım üstteki kontra somunlu civatayı açıp kapatarak bar ayarı yapılabilir
Not : Çok özür bir hatırlatma eğer taktığınız tahliyede geri dönüş subabı (çekvalf) yoksa kompresör - hava tüpü arasına mutlaka çekvalf koymanızı önemle hatırlatırım
önceleri havanın hem frenlere hem de kilitlere yetişmediğini zannettik. ama diferansiyellerden taşan yağ, gelen basıncın fazla olması ya da kilitlerin havayı dışa çıkarma ihtimalini göz önüne getirdi. Hüseyin abiyle telefon konuşmamız da bunu doğruladı gibi..