Her ikisini de kıllandım ancak şantiye ortamında. ikisi de yanlış hatırlamıyorsam 2010 model civarı idi ve 4x4 de kullanmadım
L200: Oturuş pozisyonu mükemmel görüş açısı oldukça geniş
Süspansiyonlar oldukça yumuşak ve konforlu virajlara da devrilecekmiş hissi veriyor ama devrilmiyor şansımı bikaç defa zorladım. Asvaltta acaba dedirtiyor ama arazide gayet mükemmel yani arazi odaklı tasarlanmış.
Oldukça Sağlam alet geçmişinde bayağı bi kaza geçirmiş ama hala dimdik ayakta idi hiç tıkırtı yok
kullandığım model 180 bg civarı otomatik vitesti(sakın otomatiğini almayın o motora büyük hakaret çok verimsiz) alt devirlerden itibaren ben varım diyor. ve l200 ün o tuhaf motor sesihoş bi hava katıyor.
Kötü huyları virajlarda arka kısım birden kendisini bırakabiliyor(kendi sınıfındakilerden fazla)
Hilux: Oturuş pozisyonu fena değil
Süspansiyonlar biraz sert gibi asvaltta üzmeyecek cinsten virajda gaza yüklenmediğin sürece kolay kolay savrulmaz yol tutuşu gayet iyi
140 bg civarı motor alt devirlerde biraz hissiz olmasına karşın orta ve üst devirlerde gücü sonuna kadar hissettiriyor. toprak zeminde gaza abanınca birden pati çekmeye başlıyor.
SONUÇ : alacaksan her ikisininde bi test sürüşünü yap ve mümkünse sanayiyede bi danış
L200: Oturuş pozisyonu mükemmel görüş açısı oldukça geniş
Süspansiyonlar oldukça yumuşak ve konforlu virajlara da devrilecekmiş hissi veriyor ama devrilmiyor şansımı bikaç defa zorladım. Asvaltta acaba dedirtiyor ama arazide gayet mükemmel yani arazi odaklı tasarlanmış.
Oldukça Sağlam alet geçmişinde bayağı bi kaza geçirmiş ama hala dimdik ayakta idi hiç tıkırtı yok
kullandığım model 180 bg civarı otomatik vitesti(sakın otomatiğini almayın o motora büyük hakaret çok verimsiz) alt devirlerden itibaren ben varım diyor. ve l200 ün o tuhaf motor sesihoş bi hava katıyor.
Kötü huyları virajlarda arka kısım birden kendisini bırakabiliyor(kendi sınıfındakilerden fazla)
Hilux: Oturuş pozisyonu fena değil
Süspansiyonlar biraz sert gibi asvaltta üzmeyecek cinsten virajda gaza yüklenmediğin sürece kolay kolay savrulmaz yol tutuşu gayet iyi
140 bg civarı motor alt devirlerde biraz hissiz olmasına karşın orta ve üst devirlerde gücü sonuna kadar hissettiriyor. toprak zeminde gaza abanınca birden pati çekmeye başlıyor.
SONUÇ : alacaksan her ikisininde bi test sürüşünü yap ve mümkünse sanayiyede bi danış