Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?
Pickupların bir çoğunda arkaya ağırlık koymak gerekiyor. Çünkü; arka hafif olduğu için kolay savruluyor, birde ufak tümsekler yada erimiş yol katlantılarından geçerken arkada ağırlık yoksa zıplama yapabiliyor ve bu esnada arka taraf sağa sola yalpalayabiliyor. Bu durum özellikle ıslak zeminde çok tehlikeli oluyor, zıplama sonrası arka yol tutmayabiliyor ve takla atabiliyor.
Bunu önlemenin 2 yolu var.
Birincisi arkaya 200kg yük koymak, ikincisi ıslak zeminlerde 4H modunda ilerlemek. Ben yağmurlar başladığı zaman 4H atıyorum ve kış, ilkbahar bitene kadar +hden çıkartmıyorum. Başka pickup ve birçok 4x4 lerde olmayan bu özelliği değerlendiriyorum. 4H modunda yakıt sarfiyatında anormal bir artma olmuyor ama yol tutuş son derece iyileşiyor. Aracın arkası zıpladığında 4x2 modundaki gibi sallamıyor ve virajlara hızlı girince arkası atmıyor.
Salih bey ukelalık saymazsanız biriki şey söylemek istiyorum.FREE LANDER SALİH' Alıntı:merhabalar aykut bey, ben aracınkinide ben almadan önce çalmışlar eski sahibi yeni almıştı. benim araç gündüzleri kapalı otoparkta akşamda sitenin otoparkında yani şimdilik güvende. lastik konusunda ise bana göre güzel lastikler 2 haftadan fazla oldu taktıralı ne kuru yolda nede ıslak yolda kayma yapmadı frenlemesi güzel arazi için ise çok zor şartlarda henüz test edemedim ama kıra bayıra ve hafif çamurlu yolda kullandım 4 çekere almaya bile gerek kalmadan rahat rahat geziyorum. geçen gün iş çıkışı belgrad ormanına girdim ve aracımdan gerçekten büyük zevk aldım. herkesin dediği gibi bu araçlar bu fiyat lara bedava .
Pickupların bir çoğunda arkaya ağırlık koymak gerekiyor. Çünkü; arka hafif olduğu için kolay savruluyor, birde ufak tümsekler yada erimiş yol katlantılarından geçerken arkada ağırlık yoksa zıplama yapabiliyor ve bu esnada arka taraf sağa sola yalpalayabiliyor. Bu durum özellikle ıslak zeminde çok tehlikeli oluyor, zıplama sonrası arka yol tutmayabiliyor ve takla atabiliyor.
Bunu önlemenin 2 yolu var.
Birincisi arkaya 200kg yük koymak, ikincisi ıslak zeminlerde 4H modunda ilerlemek. Ben yağmurlar başladığı zaman 4H atıyorum ve kış, ilkbahar bitene kadar +hden çıkartmıyorum. Başka pickup ve birçok 4x4 lerde olmayan bu özelliği değerlendiriyorum. 4H modunda yakıt sarfiyatında anormal bir artma olmuyor ama yol tutuş son derece iyileşiyor. Aracın arkası zıpladığında 4x2 modundaki gibi sallamıyor ve virajlara hızlı girince arkası atmıyor.