...................................
Gelelim madolyonun öbür yüzüne.:
Devamlı 4x4 sürüş modu arabanın aktarma organlarını yıpratır durur, Ön difransiyal herzaman ilk sukoyuverir, pes eder. 10 yaş gurubundakilerin %80'ninde ön difransiyel inler, Arka aks kolları Özellikle sağ inler, yüzük takarsınız 6 ay gider, kolu değiştirirsiniz 3 sene gider. Tüm arabaların hemen hepsinin direksiyon pompaları ve kutuları arızalanmış ve değişmiştir. Yürüyen aksamı sizi bir türlü rahat bırakmaz, Motorun her tarafı beyinlerle dolu olduğu için sonunda siz kendi beyninizi yemeye başlarsınız. Her parçası tamiri 100 Dolardan başlar. Plastik far camları her iki senede bir buzlu cam haline gelir, her tarafı elektronik olduğu için bir göğüs söküldüğünde bir daha iflah olmaz, her tarafından gelen sesler fazlalaşır, limuzin keyfi sizi yavaş yavaş terk etmeye başlar... Birden, her şey değişir. Kafayı bozar arabaya 3,5 inç yükseltme kitini takarsınız. O yaylanan, salınan araba bir anda kaskatı olur, narin helezonların yerini daha uzun kütük kalınlığında yaylar alır. Bu değişime ön ve arka şaftlar ayak uyduramaz, senede bir kez Şaft ustasına abone olursunuzü, Balans bozulur, mafsallar dayanmaz, arkasındanda difransiyel problemleri başlar. Birde buna uyumlu MTR lastikleri taktınızmı artık 20 km. ile giderken lastiğin dişlerini sayarsınız, 100 km.dede uğultuyu bastırmak için müziğin volümünü biraz daha açar duymamazlıktan gelirsiniz. Oldumu bir Offroad aracı.?? Dıştan bakıca Wouuuwww....!!!
Eeeee.... dost acı söyler.