Çünkü hala almadım, alamadım..
Biliyorum fazlasıyla gayri resmi bir başlık oldu ancak, benim gerçekten yıllardır en büyük problemim bu. ZJ'ime binip o sesi duymak istiyorum, yanımdan geçenlere gıpta ile bakmak değil, sürücü koltuğunda oturup, özgürlüğü ve gücü hissetmek istiyorum.
Buradaki bir çok başlığı okudum geçen aylar içinde, ancak şimdi hesap açmaya cesaret edebildim. Hatta Levent abinin toparladığı başlıktaki tüm başlıkları sayfa sayfa biliyorum denebilir. Çoğunuz bilgi açısından gerçekten bir çok ustaya taş çıkarır nitelikte bilgili, tavsiyeleri benim için çok önemli nitelikte kibar ve sıcak da insanlarsınız.
Yaşım 23, Ankara'da öğrenciyim. Kendi kazandığım paramla geçen sene Jeep'lere bakarken cesaretimi toplayamayıp Ford Fusion'un koltuğunda buldum kendimi. Az da olsa jeep görünümü var diye avuttum kendimi. Ama sonrasında da biriktirmeye ve araştırmaya devam ettim, ve artık sabrımın ve yıllar süren hevesimin malesef son demlerindeyim.
Biliyorum çok uzunca bir mesaj oldu, ancak beni belki de en iyi sizler anlayacaksınız diye böylesine uzattım. O yüzden artık meseleye gelmem gerek sanırım
Aracımın da ederiyle birlikte 31.000 lira param ve aylık 1000-1100 lira gelirim var. Belki bazen de fazladan gelirlerim olabiliyor. Ayda yaptığım yol 500 km gibi az bir mesafe hala öğrenci olduğum için, olsa olsa 700e çıkacaktır. Aracı aldıktan sonra ilk 1-2 sene asfaltta gideceğim, mezun olup adam akıllı iş sahibi olana kadar maceraya atılmayı düşünmüyorum -en azından şimdilik -.
Aklıma gelen seçenekler, 19-20.000 civarına 97 ya da 98 bir zj almak, kalan 12.000 ile de çıkacak sorunları halletmek. Elbette 2 yıllık planım bu. 2 yılda 12000lik arıza çıkarmayacağını umuyorum.
İkinci seçenek, miktarı biraz daha yüksek tutup temizliğinde çok iddialı olan ve elbette Akgün'de yapılacak iyi bir test sonrasında geçer not alırsa 22-24.000lik bir ara alıp 6000-7000 köşede tutmak. Ancak bir başkasının "sorunları hallettiğine" inanamayacağım için, direk sorunları olacağını tahmin ettiğim 19luk bir araba daha mantıklı gelmiyor değil.
Sorum şudur ki, sizce 19-20.000lik bir Grand'in sağlıklı olması mümkün müdür, yoksa biraz daha para koy üstüne canın acımasın mı dersiniz. Ya da direk vazgeç bu sevdadan, Jeep öğrenci oyuncağı değildir mi dersiniz? Bu sonuncusunu demeyi tercih ettiğinizi biliyorum genel olarak, ancak bunun bir heves değil, bir sevda olduğunu söylemek isterim, umarım çoğunluk bu cevabı vermez o yüzden . Eğer okuduysanız çok sağolun abilerim, vaktinizi aldım. Hayırlı akşamlar.
Not: Lütfen Vitara falan önermeyin abilerim, "aynı Fatma'nın saçlarına benziyor, ama Fatma'nın dırdırı çekilmez" diye Haydar'ı önermek gibi geliyor bu bana. İkisi de arazi aracı evet, ama birisi Jeep be..
Biliyorum fazlasıyla gayri resmi bir başlık oldu ancak, benim gerçekten yıllardır en büyük problemim bu. ZJ'ime binip o sesi duymak istiyorum, yanımdan geçenlere gıpta ile bakmak değil, sürücü koltuğunda oturup, özgürlüğü ve gücü hissetmek istiyorum.
Buradaki bir çok başlığı okudum geçen aylar içinde, ancak şimdi hesap açmaya cesaret edebildim. Hatta Levent abinin toparladığı başlıktaki tüm başlıkları sayfa sayfa biliyorum denebilir. Çoğunuz bilgi açısından gerçekten bir çok ustaya taş çıkarır nitelikte bilgili, tavsiyeleri benim için çok önemli nitelikte kibar ve sıcak da insanlarsınız.
Yaşım 23, Ankara'da öğrenciyim. Kendi kazandığım paramla geçen sene Jeep'lere bakarken cesaretimi toplayamayıp Ford Fusion'un koltuğunda buldum kendimi. Az da olsa jeep görünümü var diye avuttum kendimi. Ama sonrasında da biriktirmeye ve araştırmaya devam ettim, ve artık sabrımın ve yıllar süren hevesimin malesef son demlerindeyim.
Biliyorum çok uzunca bir mesaj oldu, ancak beni belki de en iyi sizler anlayacaksınız diye böylesine uzattım. O yüzden artık meseleye gelmem gerek sanırım
Aracımın da ederiyle birlikte 31.000 lira param ve aylık 1000-1100 lira gelirim var. Belki bazen de fazladan gelirlerim olabiliyor. Ayda yaptığım yol 500 km gibi az bir mesafe hala öğrenci olduğum için, olsa olsa 700e çıkacaktır. Aracı aldıktan sonra ilk 1-2 sene asfaltta gideceğim, mezun olup adam akıllı iş sahibi olana kadar maceraya atılmayı düşünmüyorum -en azından şimdilik -.
Aklıma gelen seçenekler, 19-20.000 civarına 97 ya da 98 bir zj almak, kalan 12.000 ile de çıkacak sorunları halletmek. Elbette 2 yıllık planım bu. 2 yılda 12000lik arıza çıkarmayacağını umuyorum.
İkinci seçenek, miktarı biraz daha yüksek tutup temizliğinde çok iddialı olan ve elbette Akgün'de yapılacak iyi bir test sonrasında geçer not alırsa 22-24.000lik bir ara alıp 6000-7000 köşede tutmak. Ancak bir başkasının "sorunları hallettiğine" inanamayacağım için, direk sorunları olacağını tahmin ettiğim 19luk bir araba daha mantıklı gelmiyor değil.
Sorum şudur ki, sizce 19-20.000lik bir Grand'in sağlıklı olması mümkün müdür, yoksa biraz daha para koy üstüne canın acımasın mı dersiniz. Ya da direk vazgeç bu sevdadan, Jeep öğrenci oyuncağı değildir mi dersiniz? Bu sonuncusunu demeyi tercih ettiğinizi biliyorum genel olarak, ancak bunun bir heves değil, bir sevda olduğunu söylemek isterim, umarım çoğunluk bu cevabı vermez o yüzden . Eğer okuduysanız çok sağolun abilerim, vaktinizi aldım. Hayırlı akşamlar.
Not: Lütfen Vitara falan önermeyin abilerim, "aynı Fatma'nın saçlarına benziyor, ama Fatma'nın dırdırı çekilmez" diye Haydar'ı önermek gibi geliyor bu bana. İkisi de arazi aracı evet, ama birisi Jeep be..