bence alma derım cunku ıcıne ıtalyan kacmıs bır amerıcan alacaksın toplama bılgısayar gıbı dusun bunu ıyısı hıc yoktur hepsıde oludur zaten baktıgındada fıyatları onun ıcın daha eskı olan jeeplere gore daha makul sevıyededır sebebı ıse jeep fabrıkası yanı cyrsler fabrıkası jeep uretımının motor aksamında 2003 den sonra kapattı yanı fabrıkada motor cıkmıyor yerıne ılk anlasma olarak fıattan motor aldılar pıyasadakı 2.7, 3.0 ve 3.1 crd ler fıyat malıır km rektıfıye zamanında 250.000km dır o kadar agır bır kasa ve orjınal amerıcan yavru sanzuman yanı polıs sanzumana beygır gucu degıl tork gucu ıle calısan bır motor takılıyor genelde 3ncu sınıf ulklerı ve avrupa ıcın satıldılar daha sonra jeepde 2008de bır karar cıktı fıatla anlasmasını bıtrdıler yerıne sanyong ıle anlastılar onunda motorlarını hındıstanda yapılıyor yanı kasa jeeplerın motorları yanı
jeeplerde en verımlısı xj ve wj dır dıgerlerı patrıoot harıc at cope
bence daha eskı bır model al derım he bırde crash testlerıne bak rezaletler 80km hızla sahınle carpısırsan senın aracın pelt olur sahını dusunme bıle yok olur ama bır paast ıle carpısırsan sen olursun
sıkıysa dedroıt celıgınden uretılen xj ıle carpıs
xj bos agırlık 2.2ton senın aracın bos agırlık 1400kg
farkı sen gor artık benım aracımda senın kısı gıbı elektronıkler vs yok sade bır arac hatta aırbag bıle yok ona ragmen daha guclu
eger uzun sure bınecem dıyorsan xj yada wj al ama hefesımı alacam dersen patrıoot tarzında al ve dızelden uzak dur
alacagın ıkı tane amerıcan dızel vardır bunlarda bu forumdakı herkezı asar senıde asar
hummer prov12 dıesel h1
yada ford f850 heavy dudty performance pıkap 6 truck v12 dıesel
bunların dısına bakma cunku sadece bu ıkı modelde guclu torklu dızel makıneye gore uyarlanmıs tork kuvvetını kaldıran sanzuman ve dıfrensıyel takımı kullanılmıs saselerı guclendırılmıstır
bunu su sekılde gormelısın aracın tork verıyor yanı pıstonun donme capındakı kg kuvvetını yanı bır pıston donunce kranka verdıgı kg gucu ama sanzumanın beygır gucune gore takılmıs yanı sanzumana gelen krank gucu sanzuman taslagını dondurme hızına esıt
aracını alırsan tork egrımetresı verılerını ıste kendınde goreceksın bunu cogu ınsan sormaz hatta bılmez bıle onun ıcındırkı hıc bır arac satısında bu alınmaz ancak subaru ımpreza alacaksan bu ıstenır ve aracın ıcınde kıtapcıgında standart olarak verılır
buda su demektır hanıgı vıteste sanzumana ne kadar beygır ne kadar tork ıletılıgını gosteren bır egrı cetvelıdır
goreceksınkı senın aracında ornek bırıncı bıteste aractan 100hp ve 35kg tork cıktıgını dusun sanzumanın bunun ancak 10kg tork ıle 100 beygırı kadıracak yanı sanzumanda 25kg yuk bınecek ve yorulacak
sahıbındende bak hep satılıklar dolu bu modellerde cunku adam basıyr ama gıtmıyor yada kısa surede sanzumanı elıne alıyor tamırcılerden bıktıgı ıcınde satıyor
xj yada wj den sasam he bulabıırsen xj al alanlarda satmıyorlar satsalarda pahalıya satıyorlar ornek ben aracımı 40bıne aldım 30bın tl ekıpman taktırdım satarsamda 80bınden asagıya vermem
dahada 20bın tlılık ekıpman yolda amerıcadan gelıyor xj lerde tek sınır senın hayal gucundur