Grand Cherokee 2.7 Crdi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kürşat bozkurt Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 21
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 7,763

kürşat bozkurt

Yeni Üye
Mesajlar
5
Tepkime Puanı
2
merhabalar herkese Grand Cherokee konusunda bilgiye ihtiyacım var 2.7 crdı 2005 bandında almayı düşünüyorum şuan 98 s70 volvo kullanıyorum fakat araç küçük geliyor birazda çayır çimen seven biri olarak araziye dalabilmeliyim :smiley:.
bu aracın kullanıcısının verdiği bilgi her daim itibardır. ne kadar yakar? vergisi vs nedir kullanımı yol tutuşu uzun yol seyahati bakımı (istanbul avrupa için)ustası yada servisi öneriler yada söylenebilecek aklınıza gelen ne var ise :smiley:kısacası bu aracı tanımak ve dahi almak istiyorum volvo xc70 imizde var. usta gereksinimi durumunda maslağa gitmek gerekiyor.çatalcada ikamet etmekteyim yakınlarda illaki cherokee bakım ustası vardır. beni GC için heveslendirecek arakadaşlara ihtiyacım var bana yardımcı olmanızı rica ediyorum bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim saygılar.
 

Etiketler
merhaba,
sorularınıza cevap vermeye çalışayım.

öncelikle, neden 2.7?
amerikan jeep markasına binip de, neden v8 motoru, gücü, sesi yerine daha hantal dizel 2.7 motoru tercih ediyorsunuz?
tabi ki tercih meselesi, ama bana kalsa pek mantıklı değil.

neden? -;
-> mercedes motorudur, sağlamdır. doğru. ama hantaldır da, bir 4.7'nin yanından bile geçemez bana kalsa.
-> 2.7 bende yok, etrafımdaki insanlara ve genel yorumlara bakarak söyleyeyim,
-> ortalama 10lt yakar, uzun yolda da 8.5 altına düşürmek zor. motorin fiyatları şu an 5.70 seviyelerinde, hadi 5.50 olsun. uzun yolda 47 kuruştan, günlük kullanımda da 55 kuruştan aşağı yaktırmanız pek mümkün değil gibi. 4.7 bile uzun yolda daha az yakar. yakar derken, ülkemizdeki yakıt fiyatlarına göre söylüyorum.. yoksa 10lt dizel bir araç için fazla değil bana kalsa.
-> ek olarak, yüksek ihtimalle alacağınız araç 200bin bandını geçmiş olacak.. bu da demektir ki, turbo, enjektör vs.. yeni elden geçmiş olsa bile nasıl yapıldı, kime göre neye göre? tamamen şans işi yani. uzun vadede dizelin masrafları başınızı 4.7'den daha çok ağrıtır.
->araçların yıllık vergisini şu sayfadan hesaplayabilirsiniz, aklınızda olsun: Internet Vergi Dairesi
*2005 model 2.7'nin yıllık vergisi -> 1.100TLx2
*99-2002 model 4.7'nin yıllık vergisi -> 1.142TLx2 (kasko değeri indirimiyle 814TL)
-> usta olarak amerikan modellerin motor mekaniği için, jeepgarage davut usta. dizel modelin motoru için iyi bi mercedes ustası, mekaniği için yine davut usta.

ben 4.7 öneririm. neden? fiyatı 2.7'lere göre daha ucuz, yakıt olarak 2.7'den bir tık aşağı -aşağı yukarı aynı-.. niye uzunca açıklıyorum ki aslında, gaza dokununca şahlanması ve sadece SESİ YETER..

4.7 alırsanız aldığınız andan itibaren "edebileceğiniz masrafları" söyleyeyim;
motor yağı & filtreler & v kayışı -> max. 400TL'ye hepsi.
ön şaft uğultusu büyük ihtimalle olacaktır, ön şaftın arka kafasını değiştirmeniz gerekecek -> 500TL
alt takımı elden geçirmeniz -> 1000TL civarı
fren balataları -> 600TL civarı
radyatörü+fan termiğini değiştirmenizi öneririm -> 700TL
elektriği elden geçirmek (farlar, fonksiyonlar, lambalar vs.) -> 250TL civarı
klimayı elden geçirmek -> 500TL civarı
direksiyon kutusu revize edilecek olabilir -> 500TL
şanzıman yağı filtresi değişimi -> 300TL
her yerini de wd40 ile yağladık mı işlem tamam :smiley:))
**fiyatlar gözünüzü korkutmasın, kaç yıllık araba, çıkarabileceği "olası" masrafları yazdım. ön şaftın arka kafasını, alt takımın parçalarını, radyatörü, fan termiğini yurtdışından 20 gün bekleyip getirtirseniz, daha kaliteli parçaları yarı fiyatına alırsınız**

bende 4.7 vardı, yol tutuşları emsallerine göre iyidir bana kalsa. saf 4x4 işte, şöförlük ister dermişim..
doğru yoldasınız, keyfli arabalardır. umarım aradığınız gibi bi araç bulursunuz.
aklınıza takılan sorular için pm atabilirsiniz, yardımcı olmaya çalışırım.

sevgilerle,
feyzullah.
 

merhaba,
sorularınıza cevap vermeye çalışayım.

öncelikle, neden 2.7?
amerikan jeep markasına binip de, neden v8 motoru, gücü, sesi yerine daha hantal dizel 2.7 motoru tercih ediyorsunuz?
tabi ki tercih meselesi, ama bana kalsa pek mantıklı değil.

neden? -;
-> mercedes motorudur, sağlamdır. doğru. ama hantaldır da, bir 4.7'nin yanından bile geçemez bana kalsa.
-> 2.7 bende yok, etrafımdaki insanlara ve genel yorumlara bakarak söyleyeyim,
-> ortalama 10lt yakar, uzun yolda da 8.5 altına düşürmek zor. motorin fiyatları şu an 5.70 seviyelerinde, hadi 5.50 olsun. uzun yolda 47 kuruştan, günlük kullanımda da 55 kuruştan aşağı yaktırmanız pek mümkün değil gibi. 4.7 bile uzun yolda daha az yakar. yakar derken, ülkemizdeki yakıt fiyatlarına göre söylüyorum.. yoksa 10lt dizel bir araç için fazla değil bana kalsa.
-> ek olarak, yüksek ihtimalle alacağınız araç 200bin bandını geçmiş olacak.. bu da demektir ki, turbo, enjektör vs.. yeni elden geçmiş olsa bile nasıl yapıldı, kime göre neye göre? tamamen şans işi yani. uzun vadede dizelin masrafları başınızı 4.7'den daha çok ağrıtır.
->araçların yıllık vergisini şu sayfadan hesaplayabilirsiniz, aklınızda olsun: Internet Vergi Dairesi
*2005 model 2.7'nin yıllık vergisi -> 1.100TLx2
*99-2002 model 4.7'nin yıllık vergisi -> 1.142TLx2 (kasko değeri indirimiyle 814TL)
-> usta olarak amerikan modellerin motor mekaniği için, jeepgarage davut usta. dizel modelin motoru için iyi bi mercedes ustası, mekaniği için yine davut usta.

ben 4.7 öneririm. neden? fiyatı 2.7'lere göre daha ucuz, yakıt olarak 2.7'den bir tık aşağı -aşağı yukarı aynı-.. niye uzunca açıklıyorum ki aslında, gaza dokununca şahlanması ve sadece SESİ YETER..

4.7 alırsanız aldığınız andan itibaren "edebileceğiniz masrafları" söyleyeyim;
motor yağı & filtreler & v kayışı -> max. 400TL'ye hepsi.
ön şaft uğultusu büyük ihtimalle olacaktır, ön şaftın arka kafasını değiştirmeniz gerekecek -> 500TL
alt takımı elden geçirmeniz -> 1000TL civarı
fren balataları -> 600TL civarı
radyatörü+fan termiğini değiştirmenizi öneririm -> 700TL
elektriği elden geçirmek (farlar, fonksiyonlar, lambalar vs.) -> 250TL civarı
klimayı elden geçirmek -> 500TL civarı
direksiyon kutusu revize edilecek olabilir -> 500TL
şanzıman yağı filtresi değişimi -> 300TL
her yerini de wd40 ile yağladık mı işlem tamam :smiley:))
**fiyatlar gözünüzü korkutmasın, kaç yıllık araba, çıkarabileceği "olası" masrafları yazdım. ön şaftın arka kafasını, alt takımın parçalarını, radyatörü, fan termiğini yurtdışından 20 gün bekleyip getirtirseniz, daha kaliteli parçaları yarı fiyatına alırsınız**

bende 4.7 vardı, yol tutuşları emsallerine göre iyidir bana kalsa. saf 4x4 işte, şöförlük ister dermişim..
doğru yoldasınız, keyfli arabalardır. umarım aradığınız gibi bi araç bulursunuz.
aklınıza takılan sorular için pm atabilirsiniz, yardımcı olmaya çalışırım.

sevgilerle,
feyzullah.
 

merhaba verdiğiniz bilgileriçin teşekkür ederim neden ?lere gelince günlük 40km yolum var trafiğim hiç yok büyük motor olursa rahat durmam arazilerin hepsini dolaşırım yılda 1 2 sefer kayseri nevsehir giderim o kadar abim 3.1 önerdi ben 2.7 araştırdım :smiley: fıkırlerınız benım için değerli çok teşekkür ederim arastırıyorum karar verecegımı umut ediyorum :smiley:
 

e rahat durmadıktan sonra almanın ne anlamı var ki..
3.1e bulaşmanızı hiç ama hiç tavsiye etmem.. basa basa söylüyorum 4.7 v8!!
 



2.7 kullanıcısıyım. Motor ve şanzımandan yana rahat olun, önceki sahipleri özellikle şanzıman için periyodik yağ bakımlarını iyi yaptılarsa sorun çıkaracak araba değillerdir. 4.7 gibi uçmaz ama ara hızlanmaları kendi çapında güzeldir. Gürleyemez, kendine motor sesiyle aşık etmez orası da ayrı. Uzun yolda ve günlük kullanımda, koy mazotu devam et mantığıyla alınır 2.7. Lpg'nin olası çıkarabileceği sorunlarla uğraşmamak adına alınır. Dizel tabi ki her zaman risktir özellikle 200 bin ve sonrası için. Gerçekten 2.7 düşünüyorsanız aracın turbo ve enjektör geçmişini iyi araştırın.
Benim 4.7'den uzak durmamın tek nedeni, lpg'den nefret etmem. Önce sahip olduğum araçlardan biri sebep oldu lpg nefretime.
Yaklaşık 50 bin km'dir biniyorum aracıma. lpg 'yi sevmeyen biri olarak dizelimle mutluyum, fakat lpg'ye karşı ön yargınız yoksa,
Kesinlikle 4.7 v8.
 

2.7 kullanıcısıyım. Motor ve şanzımandan yana rahat olun, önceki sahipleri özellikle şanzıman için periyodik yağ bakımlarını iyi yaptılarsa sorun çıkaracak araba değillerdir. 4.7 gibi uçmaz ama ara hızlanmaları kendi çapında güzeldir. Gürleyemez, kendine motor sesiyle aşık etmez orası da ayrı. Uzun yolda ve günlük kullanımda, koy mazotu devam et mantığıyla alınır 2.7. Lpg'nin olası çıkarabileceği sorunlarla uğraşmamak adına alınır. Dizel tabi ki her zaman risktir özellikle 200 bin ve sonrası için. Gerçekten 2.7 düşünüyorsanız aracın turbo ve enjektör geçmişini iyi araştırın.
Benim 4.7'den uzak durmamın tek nedeni, lpg'den nefret etmem. Önce sahip olduğum araçlardan biri sebep oldu lpg nefretime.
Yaklaşık 50 bin km'dir biniyorum aracıma. lpg 'yi sevmeyen biri olarak dizelimle mutluyum, fakat lpg'ye karşı ön yargınız yoksa,
Kesinlikle 4.7 v8.
 

Teşekkür ederim hörlemesini beklemiyorum zaten lpg yi bende sevmemeye basladım kafama Baska Baska araçlar takıyorlar ay sonuna kesin netlestirıp alıcam birseyler. Bilgi için teşekkür ederım
 







Bende 2005 model almayi dusunuyorum yanliz black pearl mi daha iyi yoksa vison paketimi daha iyi birisi yarsimci olursa sevinirim
 






Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,677
Mesajlar
1,522,016
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst