osman
Kamp III
- Mesajlar
- 555
- Tepkime Puanı
- 89
Ynt: Gaz 69
Bu aracın fren sistemi mükemmledir. CJ5 lerle kıyaslanamazlar bile. 1970 lerden aşağı CJ5 olanlar varsa kesin fren problemi yaşıyorlardır. (Daha yukarısını ben kullanmadım).En az 2-3 pompada tutar. Bu aracın fren kampanaları CJ5 den daha enlidir ve Booster olmamasına rağmen tek pedalda fren tutar.
GAZ69 üretimi 1953 de Gorky de başlamış ancak 1956 yılında Ulunovski deki UAZ farikasına taşınmış ve 1972 ye kadar burada üretilmiştir.Bu aracın diğer adı da UAZ 69 dur. 1972 de yerini UAZ 469 almıştır.(İpekyolu belgeselinde gördüğümüz cipler). Aracın kaporta ve motor ve şanzımanı değiştirilmiştir Diğer parçaların 90% ını Gaz69 ile aynıdır yada birbiri ile uyumludur.Bu süreç 2000 lere kadar devam etti. Ancak 2000 li yıllardan sonra değişiklikler daha da arttı.
Bu araçtan ben birtane de Ürgüp de görmüştüm. Asmalı Konak dizisinin oradaki organizatörünün arabası idi.
Balum'un fikrine katılıyorum, her ne kadar gaz sahiplerinin sayısını artırma gibi bir şansımız olmasa da ,mevcut olanları bir araya getirebilir ve araçları hurdaya göndermekten (Murat124 gibi olmaktan) belki kurtarabiliriz. Bu araçla yola çıktığınız zaman herkes size bakar, buna alışmanız lazım ,çünkü insanların çok nadir gördüğü enteresan bir araçtır.
Bu araçla ilgili herkese elimden geleni yapmaya hazırım, hoşçakalın.
Bu aracın fren sistemi mükemmledir. CJ5 lerle kıyaslanamazlar bile. 1970 lerden aşağı CJ5 olanlar varsa kesin fren problemi yaşıyorlardır. (Daha yukarısını ben kullanmadım).En az 2-3 pompada tutar. Bu aracın fren kampanaları CJ5 den daha enlidir ve Booster olmamasına rağmen tek pedalda fren tutar.
GAZ69 üretimi 1953 de Gorky de başlamış ancak 1956 yılında Ulunovski deki UAZ farikasına taşınmış ve 1972 ye kadar burada üretilmiştir.Bu aracın diğer adı da UAZ 69 dur. 1972 de yerini UAZ 469 almıştır.(İpekyolu belgeselinde gördüğümüz cipler). Aracın kaporta ve motor ve şanzımanı değiştirilmiştir Diğer parçaların 90% ını Gaz69 ile aynıdır yada birbiri ile uyumludur.Bu süreç 2000 lere kadar devam etti. Ancak 2000 li yıllardan sonra değişiklikler daha da arttı.
Bu araçtan ben birtane de Ürgüp de görmüştüm. Asmalı Konak dizisinin oradaki organizatörünün arabası idi.
Balum'un fikrine katılıyorum, her ne kadar gaz sahiplerinin sayısını artırma gibi bir şansımız olmasa da ,mevcut olanları bir araya getirebilir ve araçları hurdaya göndermekten (Murat124 gibi olmaktan) belki kurtarabiliriz. Bu araçla yola çıktığınız zaman herkes size bakar, buna alışmanız lazım ,çünkü insanların çok nadir gördüğü enteresan bir araçtır.
Bu araçla ilgili herkese elimden geleni yapmaya hazırım, hoşçakalın.