Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan anıl-bulut Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 48
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 36,146
Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

bu arada 4 ileri şanzıman belki begenılmıyo olabılır ama japonlardakı mantık "sorunsuz en uzun km" oldugu için .. bence adamların bi bildigi var.. mesela dsg şanzıman 7 ileri teknolojık değil mi.. açın bakalım vw forumlarını dsg şanzımanın volan problemlerını bı okumanızı tavsıye ederım..bu arada bakım malıyetlerınıde..bence subaru servıs agının azlıgına ragmen fıyatları o kadar abartı değil.. ulkemızın çogu yerınde servısı olan markalarla yaklaşık aynı fıyattalar.. bence daha çok servıs agı olanın daha ucuz işçilik ,bakım ı ve parça fıyatlarının olması gerekmezmı?teyze oglunda fluance var..perıyodık bakıma 380 tl odedı..yetkılı servıste bende aynı parayı ödüyorum..pekı nerde heryerde servıs agının olmasının faydası?
 

Etiketler
Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

consumer reports tarafından 2012 yılında yayınlanan en sorunsuz araba markları;

En Sorunsuz Markalar
Scion
Toyota
Lexus
Mazda
Subaru
Honda
Acura
Audi
Infiniti
Kia

En Sorunlu Markalar
Jaguar
Ford
Lincoln
Ram
Dodge
Chrysler
Mini
Buick
Volvo
Jeep
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

buda whatcar sitesının yaptıgı anket sonuçları;

hp4zg.jpg
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

erolkan' Alıntı:
bu bence bırazda lpg şirketlerıyle anlaşmaya baglı..mesela reno ve dacıa içinde reno brc önerıyor değil mi :smiley:
bu konuda çok haklısınız reno ve daica markalar çoğaltılabilir brc öneriyorlar yaygın servis ağından dolayı olsa gerek herhalde.erol bey sakın aracınızı yetkililere satmaya kalkmayın adamın suratına küfür eder gibi aynen dediğiniz gibi doğan şahin parası çekiyorlar siz 2.000 tl nin üstünde masraf etmişsiniz az para değil gözarı etmemek lazım eminim 2.000 tl nin üstü yaptırdığınız bakımı inanın cadde motorsa yaptırsanız sizi tanısalar bakımlı bir araç olduğunu bileseler dahi sizden yine ölü parasına alırlarki zaten piyasa bunların yüzünde internette de aynı oldu mal sahipleride galeri kadar fiyat çekiyor ya tutturabildiğime mantığı ile.dediğiniz gibi bence bekleyin nasıl olsa bakım da yapmışsınız hali hazırda.umarım istediğiniz aracı satın alırsınız
 




Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

sn binali genç bey sizin kullandığınız profil resmindeki araç nissan pathfinder 3.3 v6 mıdır bu araç ile subaru arasında gitgeller arasında kalmıştım bu araç hakkında bilgi verebilirmisiniz
 


Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

erolkan' Alıntı:
ilk 7 japonlar dayanıklık konusunda..ama konfor konusunda da Almanlar..

almanların konforu hiçbirşey ile kıyaslanmaz caddy miz var konforu hiçbirşeyde yok bence sınıfına göre
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

Merhabalar,
Arkadaşlar, Binali beyden önce ben cevap vermeye çalışayım.
Binali bey arkadaşımız TOYOTA 4 RUNNER tutkunudur, o arabaların hep iyisini bulup alanlardandır.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

anıl-bulut' Alıntı:
sn binali genç bey sizin kullandığınız profil resmindeki araç nissan pathfinder 3.3 v6 mıdır bu araç ile subaru arasında gitgeller arasında kalmıştım bu araç hakkında bilgi verebilirmisiniz

Resimdeki araç 4runner 3.0cc vze motor sr5,aracımı sattım üzülerek bende değil,şu an vx80 düşünüyorum
landcruiser araştırmadayım henüz.
pathfinder toyata gibi sağlam araçlardır,japonların arasında tercihim toyotadır,bu bir sevgi işidir
toyotalar kendileri ispatlamış araçlardır,abd ülkelerinde bile satış rekorları kıran araçlardır,abd dünya otomativ sektöründe bana göre tatışmasız lider konumundalar,yaptıkları araçlar belli,toyota burda kendisine yer bulmuş durumda,runnerler abd kanada üretimi olan araçlar halen devam etmekedir,ve kitlesi çok büyükdür,bu sınıfta toyota bir adım öndedir diğer markalara nazaran tabii.
sizin konumuz tercihinize kalmış subaru mu nissan mı,öncelikle arazi derseniz pathfinder 3,3 derim
yok derseniz günlük asfalt olacaksa subaru derim, ikisi arasında ciddi bir gider durumu söz konusu,
3,3 ciddi bir yakıt ve ötv si var,tabii yaşına göre subaru derseniz 1999-2006 arası turbosuz olanları tercih edin,
maddi durumuz uygun sorun olmaz dersiniz nissan pathfinder 3.3 tercih edin,kullanımı keyifli araçlardır
sizin durumunuza zevkine kalmışdir gerisi,saygılar
 



Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

sn binali genç bey ben normal olarak %80 şehir içi kullanıyorum Subaru araştırmalarındayım nissanlardan edindiğim bilgilere göre 98 99 olanları 363 tl vergileri var beni tek korkutan şey yakıt dayandırabilirmiyim bu gece gine benzine 13 krş lanet olsun zam geldi.benim kendi şahsi fikrim bu devirde benzinin litresine 5 tl vermek aptallıktan başka hiçbir şey değil.tamam para kazanıyoruz da evimiz var ailemiz var aracımız var bunların yakıttan önce hepsinin bir masrafı var.bugüne kadar araçların bakımlarına harcadığım paraların hiçbirisinin gözünün yaşına bakmadım hep sorunsuz tam bakımlı araçlara bindim ve hiçbirinden hiçbir şikayetim olmadı hepsine iyi para harcayıp gözüm gibi baktığım için.aktif olarak gezmeyi araçla gezmeyi etkinlik yapması seven birisiyim.bu gün bu tercih ettiğim iki modelden birini alsam onlara da öyle bakarım nissan pathfinder rakam vergi olarak çok güzel ve beni kasmayan bir araç Subaru da aynı şekilde.nissanın sağlamlığına diyecek birşeyim yok 250 300 diyen araçlarını hala sorunsuz olarak çalıştığını bilirim.tabi Subaru sorunlu anlamına gelmiyor subaruda çok çok kaliteli bir araç sadee ikisi birbirinden farklı segmentlerde.nissanın yazdığım gibi fiyatı vergisi bana çok iyi uyuyor ama açık konuşmak gerekirse beni biraz fazla sehir içi kullandığımdan yakıtı beni üzermi her 200 kmde bir depo lpg alırmıyım diye düşündürüyor piyasası 19 dan 28 e kadar çıkıyor 22 23 bine çok güzel hor kullanılmamış ikinci sahibinden temiz modelleri var.bu seçtiğim iki modelden de kalkıp lpg de olsa bile 1.3 multijetin ekonomisini beklemiyorum kesinlikle.bu konuda biraz fikir ve görüşlerinizi alabilirmiyim.aubaru kullanıcıları turbosuz model tercih edeceğim için yakıtta seni üzmez sakin kullanıyorsan diyorlar ort ş.içi tüketim km de 30,35 krş ş.dışı 30,28 krş yakar anladığım kadarı ile tabi bu sabit bir hızda ve sakin kullanımda bu rakamların hepsi.ben biraz kemikli ve yapılı araçları seven birisiyim.bu yüzden model tercih etmekte zorlanıyorum.
nissanın bana göre + ve - leri
1-sağlam yüksek ve güvenilir yapıya sahip
2-arazi kabiliyeti güçlü ve başarılı
3-4 hı 4 lo le 2 çeker seçeneklerinin olması
4-airbag klima abs ısıtmalı deri koltuk sunroof mrk kilit hız sabitleyici böse mzk sistemi auto camlar elk ısıtmalı aynalar vs vs vs...
5-zengin donanım ve ucuz fiyat
6-vergisi düşük ilk taksidi mtv 98 99 363 tl(99 dan sonrakiler yüksek)
7-sorunsuz ve sıkıntısız sağlam motorlar ve yürüyen aksamı
- leri;
1-3.3 v6 12 valf motor fazla yakıt tüketimi her iki yakıttada
2-büyük olması ş.içi trafik park ve manevra sorunları
3-2 çeker modunda tüm parçaların şanzımana kadar dönmesinden dolayı yakıtı etkilemesi
4-piyasa ve 2.elin yavaş olması
şidi sıra subaruda subarunun + ları ve - leri
artıları;
1-küçük geniş iç hacimli ve ergonomik olması
2-2.0x trend 125 hp boxer ve güçlü motor
3-lpg takıldığında kullanıcısını memnun eden tüketim değerleri(sakin kullanımlarda benzindede tüketimi fena değil ama lanet benzin 13 krş zam yine geldi)
4-şehir içi ve dışı konforlu olması
5-awd ve sürekli 4 çeker olması
6-yeterli zengin donanım ve spor bir tarzının olması
7-nissana göre 2 elin hızlı olması ve hemen hemen nissanlarla 2 el fiyatlarının aynı olması ve nissandan model olarak daha genç olması 2elin hızlı olması.
eksileri;
1-pahalı yedek parçaları
2- doğru düzgün usta bulunamaması
3-yaştan dolayı vergisi 520 tl ama bu yaş araca göre çok çok normal
4-markasından dolayı lpg ciler duydumu aracı 1500 lük lpg oluyor 2000 tl
5-doğru düzgün lpg ustası bulunanaması Subarulara göre
şimdilik foresterlerin aklıma gelen eksileride bu kadardır tabi bunların hepsi benim 2 aracada kendi çıkardığım sonuçlardır bu sonuçlar kullanıcıdan kullanıcıya değişebililir sizin bu konudaki görüşleriniz nelerdir
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

merhaba anıl bey, siz forester'i gayet güzel araştırmışsınız, ekleyeceğim: alırsanız arka amortisörleri kontrol ettirmeden almayın adet 1000 tl. lpg konusunda telefex öneririm (bende 2004 2.0x var telefex lpg var şikayetim yok ), gayet keyifli bir araç...
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

serhat bey ben alırsam gazı kendim takmayı düşünüyorum heralde brc falan takarım diye düşünüyorum.siz aracınızdan genel olarak memnunmusunuz işin açıkçası aynı paraya rav4 de var ama subarunun yanında ne kadar araç sayılır oda tartışılır.sizce bu araca ne kadar vermeliyim vergi olarak sizde 520 mi ödüyorsunuz yeni senede düşecek 1 dilim daha diye biliyorum.lpg de tüketiminiz ne kadardır ş.içi ben &80 ş.içi aktif kullanan biriyim.bu arada aracınız temiz bir araç güle güle kullanın.amortisör konusuna gelince evet dediğiniz gibi baktıracağım bu amortisörlerin pahalı olmasının sebebi aracın içindeki yüke göre kendini ayarlamasından dolayı bu kadar pahalı diye biliyorum aynı mercedes vito 112 cdı körüklü viano 115 cdı körüklü gibi onlarında aynı sistem olduğundan dolayı onlarınkide pahalı.subarunun aynı sistemi foresterde kullandığını da bu aracı araştırmaya başladığım zaman öğrendim
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

Anıl bey tercih tamamen sizin,ama şu varki subarunun 30kuruş seviyelerinde yakması mümkün değil,bu konuda sizi uyarayım,2.0 cc sürekli 4çeker bir araç şehir içi yakıt tüketimi 10 litrenin altına inmez,hadi biz buna 8 litre diyelim,benzini litre fiat 5tl,buda 400kuruş seviyeleridir,
otomatik bir aracın 10 litrenin altına ineceğine ben doğrusu pek inandırıcı bulmuyorum,iki çeker araçlar bugün şehir içi 8litre yakmakta,
şimdi 4çeker biraca binip ekonomi beklemek çok doğru değil,ülkemiz bu konuda cok acımasız ne yazikki,bulgaristan da bile 1,40 euro,
subaru alıp şehir içi 10 litre yakarsanız bence hiç düşünmeyin,tüp de taktırmayın,dediğim gibi sibop ayarları ortalama her 20000km bir yapılması lazım,buda ciddi bir rakkam,suv a binicem derseniz,alın 3,3ü nissanı rahat edin,tüpde ortalama şehir içi500,550 kuruş yakarsınız tabii iyi bir işçilik uzmanlık ve kalite marka olursa,lpg sistemi takmak inanın tam bir uzmanlık işi,ustanın işçilği malzeminin kalitesinden çok daha önemli bana göre,
yakıtsal olarak lpg daha bir kuru yakıt,yağ dercesi sıfırdır,bu yüzden sibop dediğimiz elementler yağlanmadığı için metalin metale sürtmesi sonucu
motor ömrü daha kısa olabiliyor,bunlar lpg nin dezavantajları, tabi bugün subaru lpg li araç üretmekde fakat yağlanma sistemi benzili araçlardan farklı dizayn edilmekte,bu yüzden sıkıntı olmaz,ama sonradan takılan araçlarda bu sıkıntı görülmektedir,saygılar sunarım
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

bu konuda size katılıyorum binali bey şu an 2006 caddy aracımız var o bile 8 8.5 arası bir tüketime sahip subarunun ş.içi 8 9 lt yakması tamamen imkansız birşey.bu şartlarda mükünatı yok lpg de bile olsa sakin kullanımlarda 35 krş altına düşmez bu konuda doğrusunuz size yine katılıyorum.aslında rakamsal olarak bana nissan biraz daha yakın ama forester de beni pek zorlamaz.nissanda kafamda soru işareti bırakan tankı nereye koyacağım.aynı yine dediğiniz gibi bende nissanın ş.içi 45 50 krş dan(sakin kullanımmlarda)tabi otm şanzımanında etkisi var aşağı rakamları bekleyen zaten bu araçla ilgilenmesin zaten ben bunları göze alarak bu iki model arasında kaldım.yakıtı problem etmiyorum ama tabi bir yere kadar.bir nissan özel servisini aradığımda simit tüp var dedi bende full tank ile 100 mil mi 160 mil mi ne dedi yalan olmasın ş.içi yaptığı yol.dün gittim bir kaç modele bindim araç baya yıpranmış idi araziye girmemiş ama pekde bakmamışlar.bir de forester kullanıp bakmak istiyorum nasıl diye ama nissanı da kolay kolay eliyemiyeceğim herhalde...sabırlı yazmış olduğunuz her yorum için teşekkürlerimi borç biliniz saygılarımla anıl-bulut.
 



Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

anıl-bulut' Alıntı:
serhat bey ben alırsam gazı kendim takmayı düşünüyorum heralde brc falan takarım diye düşünüyorum.siz aracınızdan genel olarak memnunmusunuz işin açıkçası aynı paraya rav4 de var ama subarunun yanında ne kadar araç sayılır oda tartışılır.sizce bu araca ne kadar vermeliyim vergi olarak sizde 520 mi ödüyorsunuz yeni senede düşecek 1 dilim daha diye biliyorum.lpg de tüketiminiz ne kadardır ş.içi ben &80 ş.içi aktif kullanan biriyim.bu arada aracınız temiz bir araç güle güle kullanın.amortisör konusuna gelince evet dediğiniz gibi baktıracağım bu amortisörlerin pahalı olmasının sebebi aracın içindeki yüke göre kendini ayarlamasından dolayı bu kadar pahalı diye biliyorum aynı mercedes vito 112 cdı körüklü viano 115 cdı körüklü gibi onlarında aynı sistem olduğundan dolayı onlarınkide pahalı.subarunun aynı sistemi foresterde kullandığını da bu aracı araştırmaya başladığım zaman öğrendim
Evet vergi 520 yeni senede düşecek demişsiniz, hayır 2004 model 9 yaşında 12 yaşında 1 dilim düşer 1-3 yaş aynı / 4-6 yaş aynı / 7-11 yaş aynı / 12-15 yaş aynı /16 -99 yaş aynı
lpg şehir içi 33-35 krş arası yakar klimayı her bindiğimde açarım 1.5 tonluk bir dört çekerden bahsediyoruz.. doğan şahin bile 40 krştan aşağı yakmıyor .
vito'ların amortisörleri körüklü forester'ınki gazlı hareket halindeyken özellikle virajlarda hayat kurtarır.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,676
Mesajlar
1,522,007
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst