umutcelikel
No pain no gain...
Selamlar,
1993 defender 110 300Tdi kullanıyorum. Bir süredir Defender'a Ford dizel conversionlarını araştırıyorum. Uygun bi vakit İvedik-Ankarada Ford hurdacılarını dolaşacam. Birkaç sorum olacak:
1-Şu anda satılan uzun şase çift teker Ford Transitlerin 120 hplik motorları 2.4 müdür?
2-Hurdacı 2.4 dizelleirn hiçbirinde turbo olmadığını, 120 hp.liklerin 2.9 olduğunda ısrarlı. Acaba hakikaten 2.9 mu bunlar, yoksa halk arasında mı 2.9 deniyor kapak farkından felan ötürü?
3-Bu motorların 300Tdi LR motorundan güçlü, seri ve dumansız olduğundan şüphemiz yok. Ama acaba gücüyle orantılı yakıt tüketimi de çokmudur?
Bilen varsa yardım plizzz..
1993 defender 110 300Tdi kullanıyorum. Bir süredir Defender'a Ford dizel conversionlarını araştırıyorum. Uygun bi vakit İvedik-Ankarada Ford hurdacılarını dolaşacam. Birkaç sorum olacak:
1-Şu anda satılan uzun şase çift teker Ford Transitlerin 120 hplik motorları 2.4 müdür?
2-Hurdacı 2.4 dizelleirn hiçbirinde turbo olmadığını, 120 hp.liklerin 2.9 olduğunda ısrarlı. Acaba hakikaten 2.9 mu bunlar, yoksa halk arasında mı 2.9 deniyor kapak farkından felan ötürü?
3-Bu motorların 300Tdi LR motorundan güçlü, seri ve dumansız olduğundan şüphemiz yok. Ama acaba gücüyle orantılı yakıt tüketimi de çokmudur?
Bilen varsa yardım plizzz..