4x4 Ford Transit Hakkında Yardım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan izciler Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 39
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 35,366
Arkadaslar ortalık bir anda 4x4 ford transit 13+1 minibus doldu. Hepsi 2015 ve ankaradalar. Bu aracların mazisi kullanma amacı durumlarını bilen varmı?tam olarak özellikleri nedir? Sürekli 4ceker mi vs vs. İçerdeki dugme ön dif. Aktive mi ediyor yoksa orta dif kilit filanmi
Bu araclarla alakalı cok az bilgiye ulasabildim....
 

Etiketler
2014 model üstü 4x4 Transitleri araştırdım. Kronik arızadan bahsetti ustalar. Genel arıza 4x4'e geçmediği olarak belirtildi. Yani ustalar tavsiye etmiyor. Rakamların uygunluğu da bu olsa gerek.
 

2014 model üstü 4x4 Transitleri araştırdım. Kronik arızadan bahsetti ustalar. Genel arıza 4x4'e geçmediği olarak belirtildi. Yani ustalar tavsiye etmiyor. Rakamların uygunluğu da bu olsa gerek.
2007 civarında uluslararası alanda yılın panelvanı seçilmişler
Bunların çekiş sistemi konusunda bilgi ve yorum bulamadım.
Araç bu gün boyaya girdi. Karavan haline geldikten sonra yorum yapmak bana düşecek galiba :smiley:

00F63977-2D44-4AC4-A1EC-0E0FBA89D3BD.jpeg


B8EF4438-DAD9-4CF6-BC1C-37CDE41168FB.jpeg


E1E727C3-98D3-410D-BD9C-AA0210DBA53C.jpeg


1A9A89A5-A98E-4D1A-877D-6B5525985100.jpeg
 

2007 civarında uluslararası alanda yılın panelvanı seçilmişler
Bunların çekiş sistemi konusunda bilgi ve yorum bulamadım.
Araç bu gün boyaya girdi. Karavan haline geldikten sonra yorum yapmak bana düşecek galiba :smiley:


Ekli dosyayı görüntüle 508475

merhaba hocam.. ben de ihaleden bu aractan almayı düşümüyorum. Size ne kadar mal oldu acaba araç. km bilgisi falan kontrol imkanınız oldu mu ?
 

merhaba hocam.. ben de ihaleden bu aractan almayı düşümüyorum. Size ne kadar mal oldu acaba araç. km bilgisi falan kontrol imkanınız oldu mu ?
Aracı 60 bine aldım lakin ihaleden değil de ihaleden alan bir firmadan aldım.
webasto vs sökülmüştü.
4x4 çalışmıyordu. Düğmesini siyaha boyamışlar. Kabloları kesmişler. Diferansiyel arızalıydı.
Sonuçta çıkmasını buldum, tamircisini buldum ama 5 ay oldu henüz karavan olabilme aşamasına geldi.
Çok küçük iki ezik vardı, tramer kaza vs yoktu. 100 bin km civarındaydı. Belli ki çok kullanılmamış.
OK yaydan çıktığı için artık karavan olacak ama arazide çekiş sistemi ne kadar başarılı olabilecek göreceğiz.
Telekom çıkması sprinterlerden daha atak ve asvaltta hızlı olacağını düşünüyorum.
Yaklaşma ve uzaklaşma açılarının arazi için yeterli olduğunu görüyorum ki bundan dolayı diğerlerinden kısa ve bu yüzden küçük olmasına katlanıyorum.
Ambulans olarak satılan biraz daha üst modelleri var ama ciddi paralar istiyorlar.
Malesef low seçeneği, difflock yok. Ön şanzıman ve diferansiyel birarada motor büyüklüğünde bir şey. İnşallah arazide başarılıdır.
Telekom çıkması sprinterlarda 4 çekere ayrı düğme ile geçiliyor ayrıca arka diferansiyel ayrı bir düğme ile kilitleniyor. Ve bu çıkmalar genellikle arazi sistemleri sağlam oluyor. Çünkü arka diferansiyel kilitli iken unutup sürat yapınca doğabilecek zararları düşünerek kullanıcı firma genelde bunları devre dışı bıraktırmış.
Bu fordun arkasında awd yazıyor ama içeride bir de 4 çeker düğmesi var. Servislerinde makineye bağlayınca böyle bir araç görülmüyor. Bu yüzden bir kullama klavuzu bulamadım.
Emsali 4 çeker olmayan transitlerden motor gücü yüksek.
Macerayı seviyoruz ya bu ta bir macera bakalım arazide neler yapabilecek.
Tamamlanınca yorumlarımı da paylaşırım inşallah
 



Aracı 60 bine aldım lakin ihaleden değil de ihaleden alan bir firmadan aldım.
webasto vs sökülmüştü.
4x4 çalışmıyordu. Düğmesini siyaha boyamışlar. Kabloları kesmişler. Diferansiyel arızalıydı.
Sonuçta çıkmasını buldum, tamircisini buldum ama 5 ay oldu henüz karavan olabilme aşamasına geldi.
Çok küçük iki ezik vardı, tramer kaza vs yoktu. 100 bin km civarındaydı. Belli ki çok kullanılmamış.
OK yaydan çıktığı için artık karavan olacak ama arazide çekiş sistemi ne kadar başarılı olabilecek göreceğiz.
Telekom çıkması sprinterlerden daha atak ve asvaltta hızlı olacağını düşünüyorum.
Yaklaşma ve uzaklaşma açılarının arazi için yeterli olduğunu görüyorum ki bundan dolayı diğerlerinden kısa ve bu yüzden küçük olmasına katlanıyorum.
Ambulans olarak satılan biraz daha üst modelleri var ama ciddi paralar istiyorlar.
Malesef low seçeneği, difflock yok. Ön şanzıman ve diferansiyel birarada motor büyüklüğünde bir şey. İnşallah arazide başarılıdır.
Telekom çıkması sprinterlarda 4 çekere ayrı düğme ile geçiliyor ayrıca arka diferansiyel ayrı bir düğme ile kilitleniyor. Ve bu çıkmalar genellikle arazi sistemleri sağlam oluyor. Çünkü arka diferansiyel kilitli iken unutup sürat yapınca doğabilecek zararları düşünerek kullanıcı firma genelde bunları devre dışı bıraktırmış.
Bu fordun arkasında awd yazıyor ama içeride bir de 4 çeker düğmesi var. Servislerinde makineye bağlayınca böyle bir araç görülmüyor. Bu yüzden bir kullama klavuzu bulamadım.
Emsali 4 çeker olmayan transitlerden motor gücü yüksek.
Macerayı seviyoruz ya bu ta bir macera bakalım arazide neler yapabilecek.
Tamamlanınca yorumlarımı da paylaşırım inşallah


İnşallah emeğinizin karşılığını alırsınız hocam. Km iyiymiş. 4 tane 2007 transit buldum 4x4 ama hepsi de 260 bin km üstünde .
 

Iyi bayramlar
Aracınızı n son halini paylasabilirmisiniz?
Çok merak ediyorum arazideki durumu falan
 







Aracı 60 bine aldım lakin ihaleden değil de ihaleden alan bir firmadan aldım.
webasto vs sökülmüştü.
4x4 çalışmıyordu. Düğmesini siyaha boyamışlar. Kabloları kesmişler. Diferansiyel arızalıydı.
Sonuçta çıkmasını buldum, tamircisini buldum ama 5 ay oldu henüz karavan olabilme aşamasına geldi.
Çok küçük iki ezik vardı, tramer kaza vs yoktu. 100 bin km civarındaydı. Belli ki çok kullanılmamış.
OK yaydan çıktığı için artık karavan olacak ama arazide çekiş sistemi ne kadar başarılı olabilecek göreceğiz.
Telekom çıkması sprinterlerden daha atak ve asvaltta hızlı olacağını düşünüyorum.
Yaklaşma ve uzaklaşma açılarının arazi için yeterli olduğunu görüyorum ki bundan dolayı diğerlerinden kısa ve bu yüzden küçük olmasına katlanıyorum.
Ambulans olarak satılan biraz daha üst modelleri var ama ciddi paralar istiyorlar.
Malesef low seçeneği, difflock yok. Ön şanzıman ve diferansiyel birarada motor büyüklüğünde bir şey. İnşallah arazide başarılıdır.
Telekom çıkması sprinterlarda 4 çekere ayrı düğme ile geçiliyor ayrıca arka diferansiyel ayrı bir düğme ile kilitleniyor. Ve bu çıkmalar genellikle arazi sistemleri sağlam oluyor. Çünkü arka diferansiyel kilitli iken unutup sürat yapınca doğabilecek zararları düşünerek kullanıcı firma genelde bunları devre dışı bıraktırmış.
Bu fordun arkasında awd yazıyor ama içeride bir de 4 çeker düğmesi var. Servislerinde makineye bağlayınca böyle bir araç görülmüyor. Bu yüzden bir kullama klavuzu bulamadım.
Emsali 4 çeker olmayan transitlerden motor gücü yüksek.
Macerayı seviyoruz ya bu ta bir macera bakalım arazide neler yapabilecek.
Tamamlanınca yorumlarımı da paylaşırım inşallah
 

Merhaba, 2014 model 4x4 ford transit aldım ve benzer sorunları ben de yaşıyorum. Trabzondaki ustanızın bilgilerini paylaşırmısınız. detayları sizinle görüşmek isterim.
 


Merhabalar son durum nedir acaba bende aynı maceraya 2009 awd ile atıldım bendekinin 4 teker sistemi çalışıyor sistem tekerleklerden biri patinaja girdiğinde otomatik olarak devreye giriyor ve başarılı bende aracımı nardo griye boyamaya karar verdim ve boyaya verdim haftaya çıkacak inşallah üzerindeki kabak lastiklerle bir iki deneme yapım güzel tırmanışlar yaptı bilgi ve deneyimlerinizi bizlerle paylaşmanızı rica edeceğim
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,739
Mesajlar
1,522,987
Kayıtlı Üye Sayımız
166,557
Kaydolan Son Üyemiz
Takezo

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst