merhaba hocam.. ben de ihaleden bu aractan almayı düşümüyorum. Size ne kadar mal oldu acaba araç. km bilgisi falan kontrol imkanınız oldu mu ?
Aracı 60 bine aldım lakin ihaleden değil de ihaleden alan bir firmadan aldım.
webasto vs sökülmüştü.
4x4 çalışmıyordu. Düğmesini siyaha boyamışlar. Kabloları kesmişler. Diferansiyel arızalıydı.
Sonuçta çıkmasını buldum, tamircisini buldum ama 5 ay oldu henüz karavan olabilme aşamasına geldi.
Çok küçük iki ezik vardı, tramer kaza vs yoktu. 100 bin km civarındaydı. Belli ki çok kullanılmamış.
OK yaydan çıktığı için artık karavan olacak ama arazide çekiş sistemi ne kadar başarılı olabilecek göreceğiz.
Telekom çıkması sprinterlerden daha atak ve asvaltta hızlı olacağını düşünüyorum.
Yaklaşma ve uzaklaşma açılarının arazi için yeterli olduğunu görüyorum ki bundan dolayı diğerlerinden kısa ve bu yüzden küçük olmasına katlanıyorum.
Ambulans olarak satılan biraz daha üst modelleri var ama ciddi paralar istiyorlar.
Malesef low seçeneği, difflock yok. Ön şanzıman ve diferansiyel birarada motor büyüklüğünde bir şey. İnşallah arazide başarılıdır.
Telekom çıkması sprinterlarda 4 çekere ayrı düğme ile geçiliyor ayrıca arka diferansiyel ayrı bir düğme ile kilitleniyor. Ve bu çıkmalar genellikle arazi sistemleri sağlam oluyor. Çünkü arka diferansiyel kilitli iken unutup sürat yapınca doğabilecek zararları düşünerek kullanıcı firma genelde bunları devre dışı bıraktırmış.
Bu fordun arkasında awd yazıyor ama içeride bir de 4 çeker düğmesi var. Servislerinde makineye bağlayınca böyle bir araç görülmüyor. Bu yüzden bir kullama klavuzu bulamadım.
Emsali 4 çeker olmayan transitlerden motor gücü yüksek.
Macerayı seviyoruz ya bu ta bir macera bakalım arazide neler yapabilecek.
Tamamlanınca yorumlarımı da paylaşırım inşallah