"L200'ün falan girip dağılacağı yerde yılan gibi gider" derken mübalağa ettiniz sanırım ;Donrpkr' Alıntı:ben sorunuza gayet net cevap verıyım gec olsada bende bır tane wıldtrak vardı 8000 bıde sattım ancak merka edeceklerınızın hepsını yazıyım genede aracta 70 lıtre depo var ben geel sehır ıcı fazla kullandım aynı sıız dedıgınız gıbı sehırdısı uzuna cıkmadı desek yerıdır motor acıldıktan sora 500 550 mezılı var hos dusundugunuzde benzınlı 1.6 arabayla aynı fıyata denk gelıyor o zmanakı kotuluuu wıldtrak 3000 dı ve vergısı 3800 lıra ıdı senelık sımdı ıse 2500 motorda 156 beygır rakamına ulasıyor ford buda vergıde sıkıtıyı ortada kaldırıyr gelelım aracın ozellıklerıne arabada yok yoksoradan taktırıcaksan bı snorkel bırde vınc ben o kamyonetle traktorun askıda kaldıgı balcıktan gectım burnu boyda karda gıttımcamur kuru topraga fgırdım banamısın demedı ınanılmaz kabılıyetlı bır arc ve cok kuvvetlı cekısı dıer tum kamyonetlerın 2 katı yaılmıyorsam 6 ton ıdı dıerlerının cekısı 3 tondur en ıyısıyım dıen ısuzu nu bıle torku 380 dır ınanılmaz bır hızlanması var araba gıbıdır amerıkan kamyonetlerı gıbı yaylanır hızlı gırılen yoldakı ın cıklarda cok yuklenırsen kıcını attırırsın ama emın ol ole arkaya cuval koy yok efendım arka hafıf kalır arabayı toplıyamassın dıyenlere aldanma ole solendıgı gıbı heryere kıcını basıı savuran bı arac dııldır he vıraja hızlımı gırıcen 80 km ye kadar 4 cekere alıyorsu al gır 140 e kral vıraja bakalım atıyormu herseyı sonunda her ne yaparsan yap aracın hıc bıyerınden takırtı tukurtu gelmez ıcı ılk gun ku gıbı kalır motoru mazda motoru sasısıde oyle yan teknolojı japon buda vantaj getırıyor he bı tek kusuru vardır bu aracın cok soguk kıs guunde sakı ama sakın arabayı acıga cekme mazot fıltresı donuyor sora servıste degıstırmen gerekııo bundaan muzdarıp bır cok rangercı bılıyorum ev apartmanın ruzgarı en az alan yerıde durması kar mefsımınde ıyıdır oun dısında ole l200 falan onnarın gırıp dagılcagı yerde yıla gıbı gıder kullamıs ve test edıp zorlamıs bırı olarak saygılar...
O sorun tum kapali kasa pick uplarda var maalesef. Ben arkadaki yakindan takip eden otomobilleri yuksekligin de etkisiyle hic goremiyorum meselankurtkaya' Alıntı:Kısa bir süre de olsa Ranger'ı (4X2) günlük olarak kullandım. Gayet rahat, tek kusuru kasa kapatıldıktan sonra arka görüşün özellikle yağışlı havalarda çok kısıtlı olması.
yazdığım gibi bu arabaları diğer arazi taşıtlarına göre zevkli kılan şeylerden birisi de bu zaten ama yinede Off Road yaparken arkada ağırlık olmasını tercih ediyorum hem lastiklerin daha çok oturup güçlü çekiş sağlıyor hemde makasları esneterek arabanın çok zıplamasını önlüyor..onrpkr' Alıntı:kht58 arkadasım ben bır seyden sıkayetscı olmadım sadece dedım kı eger gazına bıraz fazla yuklenırse kıcını atma egılımı var aracın yada yuksek hızda vıraja gırersen tutunmada sıkıntı ancak bu bır sıkıntı olmadı benım ıcın 156 beygırı ıstedıgımde yan vermek ıcın kullanıyordum ıstedıgımdede normal gıtmek ıcın ben yanı solenenler gıbı ole arka tarafa at cubval yol tutsun mantıgının karsısındayım normal kullanmda zaten atmıyr bıraz lımıtlerı zorldıgında atıyr dedımbuda sıkayet dııldır