Ford Ranger 4x4

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mantar Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 439
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 207,750
Ynt: Ford Ranger 4x4

Değerli Mars kardeşim öncelikle bayramını kutluyorum vw nin kamyonet reklamını seyrettim ve en iyi tahminle o kamyonet Türkiye piyasasında 60-70 bin tl civarı satılır. Yeni ranger için söylenenler pek iç açıcı değil ama ben yinede kendin test et derim. Çünkü maalesef bu sektörde de otoriteler ticari kaygı dolu yorumlar yapabiliyor. Ha beğenmezsen 2003-2006 arası kasayı dene derim çünkü çoğumuzun kullandığı model o ve onu kesinlikle tavsiye ederim ...
 

Etiketler
Ynt: Ford Ranger 4x4

Sevgili ytseden ben de senin ve tüm üyelerin bayramını kutlarım


dediklerin doğru tabi malesef bir çok sürüş ve test yazıları para karşılığı yönlendirilebiliyor. Ama wildtrak hakkında yazılanlar genelde üç aşağı 5 yukarı aynı. Bu arada benim de ranger kullanan arkadaşlarım çok memnun olduklarını söylüyorlar. Aslında ben wiltraki görünce hayran kaldım görüntüsüne, pikap gibi pikap. L 200 güvenli falan ama şekli çok biçimsiz.


Ben pikabı eve ikinci araba olarak almak niyetindeyim. (Benim araba da hanıma kalacak bu gidişle) çoğunlukla şehirde ve asfaltta kullanacağım ama hafif arazi koşullarında da işime yarasın diyorum. Arkasın bisikleti atıp abantta boluda dağ yollarına gitmek ya da bahçe malzemeleri, ufak mobilyalar falan taşımak için.


AMAROK fiyat itibarı ile NAVARA 'ya yakın oalcak diyorsunuz


Hemen hemen konuştuğum herkes rangerin arazide en iyi pkiap olduğunu söylüyor. Sizce ranger şehir için de uygun mu ?


saygıılar sevgiler
 


Ynt: Ford Ranger 4x4

MARS' Alıntı:
Sevgili ytseden ben de senin ve tüm üyelerin bayramını kutlarım


dediklerin doğru tabi malesef bir çok sürüş ve test yazıları para karşılığı yönlendirilebiliyor. Ama wildtrak hakkında yazılanlar genelde üç aşağı 5 yukarı aynı. Bu arada benim de ranger kullanan arkadaşlarım çok memnun olduklarını söylüyorlar. Aslında ben wiltraki görünce hayran kaldım görüntüsüne, pikap gibi pikap. L 200 güvenli falan ama şekli çok biçimsiz.


Ben pikabı eve ikinci araba olarak almak niyetindeyim. (Benim araba da hanıma kalacak bu gidişle) çoğunlukla şehirde ve asfaltta kullanacağım ama hafif arazi koşullarında da işime yarasın diyorum. Arkasın bisikleti atıp abantta boluda dağ yollarına gitmek ya da bahçe malzemeleri, ufak mobilyalar falan taşımak için.


AMAROK fiyat itibarı ile NAVARA 'ya yakın oalcak diyorsunuz


Hemen hemen konuştuğum herkes rangerin arazide en iyi pkiap olduğunu söylüyor. Sizce ranger şehir için de uygun mu ?


saygıılar sevgiler



Benim Ranger sehir içi 10-11,5 lt düz mazot yakıyo kullanım konusunda bi rahatsızlık yaşamadım. Ranger dan önceki aracım fiesta idi :smiley: ranger a alışmam bir haftamı aldı şimdi fiesta ile girdiğim her yere girebiliyorum. Ataklık olarak görüntüsüne göre gayet iyi ama bi binek araba performansı beklerseniz hayal kırıklığına uğrarsınız
 

Ynt: Ford Ranger 4x4

Değerli Arkadaşlar

yeni çıkan Ranger Wildtrak 3.0 hakkında yabancı basında çıkan sürüş izlenimlerini de okudum şunu söylemeliyim ki araç özelllikle İngiltere'deki testlerden oldukça iyi yorumlar almış. Türkiye'de biraz haksızlık mı yapılmış acaba diye düşündüm ne dersiniz? Wildtrack hakkında araştırma yapan arkadaşlar yazarsa sevinirim
 



Ynt: Ford Ranger 4x4

İngilizce bilen arkadaşlar için bir örnek;

The L200 has caused an awful lot of discussion in this market – people either love its looks or hate them. I must say I fall into the latter category – to me it just doesn’t seem the part and the front half doesn’t seem to sit easily with the back.

In contrast, the new Ranger – in my eyes – looks a stunner.

The kind of people who choose these vehicles want something that not only acts tough but looks tough too and even seven stone weaklings will feel kings of the road in these two new models.

If the Thunder looks great, the Wildtrak has looks to die for – a wow factor that even puts the Ranger ahead of my current personal favourite, the Nissan Navara.

But the Ranger doesn’t just look good – it is hugely practical too.

For example a plastic load liner comes as a standard fitting and there are notches built into the mouldings so that users can compartmentalise the rear end by slotting in pieces of wood.

There are also four chrome load-lashing eyes to help keep cargo in place.

Climbing aboard, the leather seats are big and comfortable, while there is plenty of legroom for rear passengers.

The engine starts up with a mighty roar which befits this vehicle, but it soon settles down to a meaty thrum which does not seem to intrude into the cab.

During our test drive, my co-pilot and I managed to converse in quiet tones without a problem.

One item that has caused comment among other journalists is the carrying over of the ‘stirrup-pump’ type handbrake from the old model. It looks like something from a 1950s shooting brake.

It might seem old-fashioned but a Ford engineer pointed out to me that not only does it mean more space in the centre console ‘bits and pieces’ box but it is also easier to pull up and hold steady in a hill-hold situation.

On the automatic, choosing between two-wheel drive high, four-wheel drive high and four-wheel drive low is carried out via a small plastic switch in the centre console.

It’s a far cry from the meaty second gear lever of the Wildtrak and hardly seems up to the job, although presumably it is.

We started off in the 3.0-litre Thunder automatic on some A-roads and motorways and it soon became clear that the stiff suspension set-up of old that threatened to loosen fillings on anything but snooker table smooth roads is a thing of the past.

While the suspension isn’t exactly soft, it’s something a driver could live with happily on a day-to-day basis.

My only complaint is that on the Tarmac, the steering felt rather vague and unresponsive.

Blame this on the Ranger’s ‘ball and nut’ steering system.

However, fans of automatic gearboxes will delight in this model.

Thanks to a computer-controlled electro-magnetic clutch and drive-by-wire technology, changes are totally seamless.

That massive amount of torque low down at 1,800rpm and the meaty 156bhp on offer gives the Ranger a lively performance too – it’s a far cry from the old model which boasted just 107bhp.

Turning on to our off-road course, that steering vagueness disappeared as we whacked our vehicles into four-wheel drive low.

A great addition is a cluster of three round dials on the top of the dash which show direction (north, south etc) and front and sideways incline of the vehicle.

One hardier tester than me managed to crank the Ranger over to a sideways figure of 28 degrees without getting into trouble, although the guys from Ford looked more than a bit worried.

The simple fact is that this vehicle is capable of taking more punishment than most drivers will ever dare give it.

Verdict

A day with the Ranger Thunder and Wildtrak more than convinced me that this vehicle handles as well as it looks. For those who want macho looks and macho action, it’s a winner.
 

Ynt: Ford Ranger 4x4

Bazı resimler

Ranger_driving.jpg


Ranger_driving_through_mud.jpg
 


Ynt: Ford Ranger 4x4

arkadaşlar rangerciler nerde herkez kayboldu kaç gündür kimse yazmıyor.
hadi bakalım ...
konumuz kırsal motorini de yasakladı bu hükümet şimdi neyapcaz?

kırsal motorin kullanıyorduk rangerde şimdi euro dizel kullanıcaz.

acaba euro dizel kırsala göre daha az yakar mı ? bilgisi olan varsa yazsın lütfen?
 

Ynt: Ford Ranger 4x4

Ne az yakması 40-50 krş yakar bizim arabalar km de niye yasakladılar ne zaman yasakladılar yaa?
 



Ynt: Ford Ranger 4x4

valla bugün başladı taylan kardeş.. bundan sonra euro dizel zorunlu..

bazı arkadaşlar daha az yakar diyorda ondan sordum
 

Ynt: Ford Ranger 4x4

yasaklama nedeni kırsal mazotun yüksek oranda kükürt içermesi ve havayı kirletmesiymiş...

bu hükümet ne yapcagını iyice şaşırdı artık ...insanları iyice aptal yerine koyuyorlar... :mad:

salaklar madem mazot havayı kirletiyo ne diye milyonlarca ton kömür dagıtıyorsunuz...

fakir fukaraya da euro dizel dagıtın da görelim sizi....
 

Ynt: Ford Ranger 4x4

2008 de zaten düzenleme getirildi 1000mg ve 50mg küjürt içeren mazotlar yani bildiğimiz adıyla eurodizel ve kırsal motorin standartlaştırıldı ve bu standart AB standardıydı demekki hükümetin açığı yada hükümettekilerin açığı fazla çevre bahane cep şahane...
 


Ynt: Ford Ranger 4x4

ben arabayı ilk aldığımda heveslenip euro dizel koymuştum araba o zam km de 40-45 krş yakmıştı bizim ustaya sorduğumda hafif bir tebessümle anlattı : Euro dizel kırsal mazota göre ince ve bizim enjektörlerde mekanik olduğundan normalden fazla çeker diye...
 



Ynt: Ford Ranger 4x4

fort ranger bu suda şanzuman ve defransiyelleri suyla dolar böyle sularda defanderle ancak gidebilirsin
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,808
Mesajlar
1,523,882
Kayıtlı Üye Sayımız
166,612
Kaydolan Son Üyemiz
KAMİL ZEYTUN


Geri
Üst