oguz1134
Zirve
Ynt: En İyi Turbo Dizel Motor Hangisidir?
İstanbul 'da sıkışık trafikte arac kullanmak ile şehirlerarası uzun yolda kullanmak aynı şey degildir.üstüne basıp.
İkitellide A.O.S.var meşhur oto hurdacılarının olduğu yer..cıkmacıların % 80 ni orada diyebiliriz..13. sokakta bir tamirci arkadaşım var.o na sıkca ugrarım..onda benzinli ve common rail dizellerin enjektör test ve ultrosonic temizleme aletleri ,,ful bilgisayarla arızza tespit çihazlarının alayı vs..var..yok yok malzeme olarak fazlaca da teknik çalışır.cıkmadan enjektörü kapan o na gelir usta bak bakalım bunlar saglammı diye..yada satan cıkmacı orda kontrol ettirir öyle verir müşteriye ..cok şeylere şahit oldum canlı göz ile gördüm..
1.5 dci clio ve megan en cok enjektör bozan hatta o konuda rekortmendir diyebilim..ona yaklaşanı yok..çöpe atılan enjektörleri kaslarda biriktirip demir diye hurdaya veriyorlar o kasalardaki enjektörleri saymaya kalksan 1-2 gün sürer ve bunun 4 tanesi bi araba diyip hesap yapsam ne aklım ne de hesabım yeter..cogu yurt dışından arka kapılardan tırla vs gelen parcalarmış iç talep an ca bu şekil karşılanıyormuş..
enjektör degiştiren 1.5 dci sahiplerinin coğu taksiçi esnafı idi..
wv golf 2000 model gibi 2.0 motorlarda da ilginç birşeye şahit oldum silindir başına 3 eksantirik var 2 tanesi sibobların ortadaki kalıncana o da enjektör içinkapak içinde gizli..cok kalıncana ilginç bir sistemi var birim enjektör diye adlandırılıuyor işlevini tam olrak bilmiyorum adedi 2000 tl servisinde..aracta 4 adet var.. kullanımı torku vs muheşem ama iş arıza yapıncası var..800<>900 tl gibi yan sanayisini bulabilen takla hatta parende atıyor..
hyundai nin yeni kasa hacbag olan i30 modelleri filan cok ciddi iyi gidiyor..şahitim..motordan derli degiller araclar dökülüyor ve biraz konforsuzdu eski modelleri..
mitsubishi ticari arac şatışında dünyada 1. sırada gibi..mercedes te olayın farkında tabii.. ..pastadan payını almak ister tabii..mercedes %37 hisse sahibi mitsubishi 'de patron yada para babasıda diyebiliriz.. ;D
ortak bir cok çalışmaları var bildiklerimi aktarayım..Smart marka arac hollanda tesislerinde mitsubişhi tarafından üretilip..mercedes olarak satılıp şatış sonrası hizmetleride veriliyor..mitsubishi cold ile aynı motor mekaniği kullanıyor..
mitsubishi cold'da da mercedes motor şanzımanı vardır ..dizelinde..hollanda üretiliyor 3 silindir,1.5 mercedes motoru..hiç duydunuzmu..? kötü tarafı japoncuda yag filitresi yok mercedes serviste 65-70 tl orjinali ..fren balatası ve hava filitresi harıçi bir şeyi yok 2. elde tutulmaz bir arac
6 aydır biniyorum tavsiye ederim..bilmiyenler için..
bmv deyincede son 10 sene içinde ve yeni cıkacak modellerine binilmesi zor derim..servise mahkum hale getirmişler aracları yetkili servis parca + işçilik fiyatlarını da kullanana sorun
şöyleki sanayide ön fren balatası degiştirince ön panelde arıza ısığı yakıyor..servise gidiliyor size gereksiz yere disk +balata degiştirip lamba söndürmede dahil bir arac parasına yakın faturayı önünüze koyuyorlar..
şah zamanı İrandan kacan bir iranlı amçam o yıllarda bmv nin %10 hissesini almış..aynı kişi ülkemizde şatış ve servisin %50 de ortagı dır..
pejo ve citroen hdi ler de cok iyi degil..fiat 1.3 ler oldukça iyidir derim..
yıllardır dizel sevmem 1982 de wv jetta 1.6 dizel vardı 44 beygir atmosferik di 3<>5 sene bindim sona dizele tövbe demiştim.. ;D ama şimdi yeni nesil dizeller varken benzinliye binilmez derim.. ;D
İstanbul 'da sıkışık trafikte arac kullanmak ile şehirlerarası uzun yolda kullanmak aynı şey degildir.üstüne basıp.
İkitellide A.O.S.var meşhur oto hurdacılarının olduğu yer..cıkmacıların % 80 ni orada diyebiliriz..13. sokakta bir tamirci arkadaşım var.o na sıkca ugrarım..onda benzinli ve common rail dizellerin enjektör test ve ultrosonic temizleme aletleri ,,ful bilgisayarla arızza tespit çihazlarının alayı vs..var..yok yok malzeme olarak fazlaca da teknik çalışır.cıkmadan enjektörü kapan o na gelir usta bak bakalım bunlar saglammı diye..yada satan cıkmacı orda kontrol ettirir öyle verir müşteriye ..cok şeylere şahit oldum canlı göz ile gördüm..
1.5 dci clio ve megan en cok enjektör bozan hatta o konuda rekortmendir diyebilim..ona yaklaşanı yok..çöpe atılan enjektörleri kaslarda biriktirip demir diye hurdaya veriyorlar o kasalardaki enjektörleri saymaya kalksan 1-2 gün sürer ve bunun 4 tanesi bi araba diyip hesap yapsam ne aklım ne de hesabım yeter..cogu yurt dışından arka kapılardan tırla vs gelen parcalarmış iç talep an ca bu şekil karşılanıyormuş..
enjektör degiştiren 1.5 dci sahiplerinin coğu taksiçi esnafı idi..
wv golf 2000 model gibi 2.0 motorlarda da ilginç birşeye şahit oldum silindir başına 3 eksantirik var 2 tanesi sibobların ortadaki kalıncana o da enjektör içinkapak içinde gizli..cok kalıncana ilginç bir sistemi var birim enjektör diye adlandırılıuyor işlevini tam olrak bilmiyorum adedi 2000 tl servisinde..aracta 4 adet var.. kullanımı torku vs muheşem ama iş arıza yapıncası var..800<>900 tl gibi yan sanayisini bulabilen takla hatta parende atıyor..
hyundai nin yeni kasa hacbag olan i30 modelleri filan cok ciddi iyi gidiyor..şahitim..motordan derli degiller araclar dökülüyor ve biraz konforsuzdu eski modelleri..
mitsubishi ticari arac şatışında dünyada 1. sırada gibi..mercedes te olayın farkında tabii.. ..pastadan payını almak ister tabii..mercedes %37 hisse sahibi mitsubishi 'de patron yada para babasıda diyebiliriz.. ;D
ortak bir cok çalışmaları var bildiklerimi aktarayım..Smart marka arac hollanda tesislerinde mitsubişhi tarafından üretilip..mercedes olarak satılıp şatış sonrası hizmetleride veriliyor..mitsubishi cold ile aynı motor mekaniği kullanıyor..
mitsubishi cold'da da mercedes motor şanzımanı vardır ..dizelinde..hollanda üretiliyor 3 silindir,1.5 mercedes motoru..hiç duydunuzmu..? kötü tarafı japoncuda yag filitresi yok mercedes serviste 65-70 tl orjinali ..fren balatası ve hava filitresi harıçi bir şeyi yok 2. elde tutulmaz bir arac
6 aydır biniyorum tavsiye ederim..bilmiyenler için..
bmv deyincede son 10 sene içinde ve yeni cıkacak modellerine binilmesi zor derim..servise mahkum hale getirmişler aracları yetkili servis parca + işçilik fiyatlarını da kullanana sorun
şöyleki sanayide ön fren balatası degiştirince ön panelde arıza ısığı yakıyor..servise gidiliyor size gereksiz yere disk +balata degiştirip lamba söndürmede dahil bir arac parasına yakın faturayı önünüze koyuyorlar..
şah zamanı İrandan kacan bir iranlı amçam o yıllarda bmv nin %10 hissesini almış..aynı kişi ülkemizde şatış ve servisin %50 de ortagı dır..
pejo ve citroen hdi ler de cok iyi degil..fiat 1.3 ler oldukça iyidir derim..
yıllardır dizel sevmem 1982 de wv jetta 1.6 dizel vardı 44 beygir atmosferik di 3<>5 sene bindim sona dizele tövbe demiştim.. ;D ama şimdi yeni nesil dizeller varken benzinliye binilmez derim.. ;D