Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan rast Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 65
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 30,986
Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

avebe' Alıntı:
Sayın rast...
Yaptığınız işleri görünce sizi kıskanmamak elde değil.
Herşey sevgiyle ve tutkuyla oluyor.Teknenizin tırın üzerinde Bulgaristana giderken çekilmiş resmini görünce hüzünlenmedim desem yalan olur.
Benim de hep hayalimdir kendi teknemi yapmak.Hatta bi ara nette harıl harıl tekne planları arıyordum.Gözümü korkutan kısmı ise fiberyapım kısmı.
Çünki fiber elyaf v.b malzemeler ile çalışma bana oldukca yabancı bir konu.Aslında yerim de müsait ama dediğim gibi biraz cesaret eksikliği galiba bizimkisi.
Belkide biraz çıraklık yapmamız lazım yanınızda :smiley:
Cesaretinizi ve tutkunuzu takdir ediyor ve şapka çıkarıyorum.
Yeni projelerinizi bekliyoruz.
Fikir vermek uzere ne zaman isterseniz beklerim seref verirsiniz.
Plan icin 'www.glen-l.com'u ziyaret edebilirsiniz son hedefim oradaki 10,5o mlamine bir tekne,insallah kismet olur
 

Etiketler
Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

Bu arada tekneyi sonunda bitirebildik
[attachment=1]

DSC 6718
 


Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

Gerçekten yürekten tebrik ediyorum sizi...
Daha detaylı resimlerini görmek isteriz, eğer ekleme şansınız olabilrse... :smiley:)
Saygılarımla,
H.Önhan
 

Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

Halil Kardesim;
Becerebilirsem bir kac resim daha ekleyecegim.Bu arada hangi firma ya da nerede kaptansiniz.Gelibolu Bolayir ile ilginizi biliyorum ama bir turlu karsilasamadik orada.
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]

DSC 6733


DSC 7534


DSC 7535


DSC 7540


DSC 7542
 




Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

Gerçekten emeğinize sağlık yine son derece başarılı bir çalışma olmuş...
Bizim sektörde sözleşmeli olarak çalışıldığından, duruma ve zamana göre değişkenlik gösterebiliyor çalıştığımız firma...
Ben uzakyol vardiya zabitiyim şuan için... (3. yada 4. kaptan da diyebilirz)
Ben ramazanın başında, yine Gelibolu taraflarındaydım... Çanakkale merkezde, denizcilik müsteşarlığında sürekli olarak sınavlara giriyordum üstüste...
Tüm zamanım yolda ve evde ders çalışmak ile geçti. Pek zamanım olmadı yani yoksa arayacaktım bende sizi buralardamısınız diye... Kısmet olmadı bir türlü...
Girdiğim sınavlar başarılı geçti, şimdide liman cüzdanımı bekliyorum. Ardındanda sefere çıkacağım.
Eğer ki zaman bulabilirsem gitmeden, çekek yerinize bir ziyarette bulunup tanışmak isterim sizinle... Siz buralardamısnız? Geliboluda mı?
En olmadı; Sefer dönüşü, (muhtemelen önümzdeki yaza) Gelibolu taraflarında olurum yine kesin sizde oralarda olursanız yakalarım sizi oralarda... :smiley:
Saygılarımla... :smiley:
 


Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

by-jingless' Alıntı:
Gerçekten emeğinize sağlık yine son derece başarılı bir çalışma olmuş...
Bizim sektörde sözleşmeli olarak çalışıldığından, duruma ve zamana göre değişkenlik gösterebiliyor çalıştığımız firma...
Ben uzakyol vardiya zabitiyim şuan için... (3. yada 4. kaptan da diyebilirz)
Ben ramazanın başında, yine Gelibolu taraflarındaydım... Çanakkale merkezde, denizcilik müsteşarlığında sürekli olarak sınavlara giriyordum üstüste...
Tüm zamanım yolda ve evde ders çalışmak ile geçti. Pek zamanım olmadı yani yoksa arayacaktım bende sizi buralardamısınız diye... Kısmet olmadı bir türlü...
Girdiğim sınavlar başarılı geçti, şimdide liman cüzdanımı bekliyorum. Ardındanda sefere çıkacağım.
Eğer ki zaman bulabilirsem gitmeden, çekek yerinize bir ziyarette bulunup tanışmak isterim sizinle... Siz buralardamısnız? Geliboluda mı?
En olmadı; Sefer dönüşü, (muhtemelen önümzdeki yaza) Gelibolu taraflarında olurum yine kesin sizde oralarda olursanız yakalarım sizi oralarda... :smiley:
Saygılarımla... :

by-jingless' Alıntı:
Gerçekten emeğinize sağlık yine son derece başarılı bir çalışma olmuş...
Bizim sektörde sözleşmeli olarak çalışıldığından, duruma ve zamana göre değişkenlik gösterebiliyor çalıştığımız firma...
Ben uzakyol vardiya zabitiyim şuan için... (3. yada 4. kaptan da diyebilirz)
Ben ramazanın başında, yine Gelibolu taraflarındaydım... Çanakkale merkezde, denizcilik müsteşarlığında sürekli olarak sınavlara giriyordum üstüste...
Tüm zamanım yolda ve evde ders çalışmak ile geçti. Pek zamanım olmadı yani yoksa arayacaktım bende sizi buralardamısınız diye... Kısmet olmadı bir türlü...
Girdiğim sınavlar başarılı geçti, şimdide liman cüzdanımı bekliyorum. Ardındanda sefere çıkacağım.
Eğer ki zaman bulabilirsem gitmeden, çekek yerinize bir ziyarette bulunup tanışmak isterim sizinle... Siz buralardamısnız? Geliboluda mı?
En olmadı; Sefer dönüşü, (muhtemelen önümzdeki yaza) Gelibolu taraflarında olurum yine kesin sizde oralarda olursanız yakalarım sizi oralarda... :smiley:
Saygılarımla... :smiley:
Yegenim de 2. kaptan su an Dubrovnikte bir amerikan charter teknesinde calisiyor gecen hafta yaninda idim.Bu arada guzel tekne modelleride buldum,Turkiye de aranan modeller,6 ile 7,5 m arasi kamarali ve acik.
su aralar Istanbul dayim beklerim
 




Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

İyi günler
Çok başarılı ve itinalı bir çalışma neticesinde,güzel bir tekne yaratmışsınız,tebrik ediyorum.
Saygılar
Batuhan
 


Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

çok güzel elinize sağlık...
bu arada şu kıçaltındaki yelpazeye benzer şey ne işe yarıyor? salınımımı azaltıyor acaba?
 

Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

Kıç tarafta gördüğünüz platform,teknenin kıç yapısı itibariyle yüksek süratlerde kıçını gömmesini önler.
Önceleri baş,kıç bir dediğimiz tarzda tekneler kullanılırdı.Bu yapı teknelerin kıçtan gelen dalgaları yararak,dalga arasına sıkışmasını önlemekte idi.Daha sonraları resimlerdeki tarzda karpuz kıç denilen modeller yapılmaya başlandı.Bu tarz üretim,asma dümeni ve dümen yekesini ortadan kaldırarak teknenin kıç tarafında ferahlık kazandırdı.Aynı zamanda teknenin dalga arasına sıkışmaması ve sert havalarda rahat hareket edebilmesi özelliğini kazandırdı.Motor ebatlarının küçülmesi ile daha yüksek beygirlerde motorların takılmaya başlanması bu tip teknelerde kıçı gömmeye sebep olarak teknenin istenilen sürate ulaşmasını önledi.
Resimde bahsettiğiniz flap teknenin kıçını gömmesini önleyerek daha süratli gitmesine yardımcı olmakta.Alt karın bölgesindeki,iskele ve sancak taraftaki boyuna parçalar da teknenin yanlamasına sallanmasına izin vermeyerek rahat bir yolculuk sağlamakta.
 

Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

vallahi ne diyeceğimi şaşırdım.mükemmel bir iş çıkarmışsınız.ellerinize sağlık.sizin gibi abilerimiz oldukça bizim hayallerimiz dahada güzel şekilleniyor.bizde 4 kafadar(dörtcan)şimdilik 4,20 polyester ile uğraşmaya devam ediyoruz.
pruvanız hep neta olsun
 



Ynt: Emeklilikten Sonra Başlayan Macera

Binmek kismet olmadi zira musterisi cikti.Kismet olursa mayis sonuna kadar iki tekne bitirip kendimiz kullanacagiz.Alttaki linkte videolari var:
http://www.youtube.com/results?search_query=saros21&oq=saros21&gs_l=youtube.3...9021.12030.0.12994.7.7.0.0.0.0.175.1074.0j7.7.0...0.0...1ac.1.qET0r-ezoD8
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,475
Mesajlar
1,518,491
Kayıtlı Üye Sayımız
172,126
Kaydolan Son Üyemiz
Mev

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst