orgasmatron
Zirve
- Mesajlar
- 1,840
- Tepkime Puanı
- 991
Bir iddia attik ortaya ispat etmek lazım f/p en basarılı arazi aracı diye insaat isine girmeseydim cokda da ispat ederdim ama şu aralar kafamda kuruyorumben de bunu yazmak istedim ama sonradan vazgeçtim. demek benim gibi dikkatini çekenler olmuş..
sağ olsun arkadaşı her Jeep konusunda ben de görüyorum, Jeep lerle ilgli her konuda mutlaka korando reklamı yapıyor...
1) motor canlanması lazim youtube da dieselmeker diye bir izlandali var om 602 603 606 diesel motorlar konusunda aslında mekanik bosch pompalar hakkinda yemis yutmus bir arkadas (180-350hp arası güç alıyor) onu takip edip napiyor bakmak lazim sonra rus sitelerinden ogrendigime gore 5.5 mm elamanlar 6.0 mm olunca ve dogru kamber acisiyla baskaca birsey degistirmeden 12 hp aliniyor plani belirledikten sonra Bucak sanayisinde usta arkadaslarla uygulama yaparim yada ivedikten 110 hplik unimog pompasi yerine 190 hp lik yine om 352 a pompasi uyduran ustayla (ford kamyona ilk turbo koyan yer Bucaktir ivedikteki de 416 ya ilk 190 hplik pompa yapan adam) ,
2) motor isi bittikten sonra difransiyellere gelecegiz arkaya elektrikli tam kilit yapacagiz eaton aday dana 44 olunca secenek cok rubicon cheroke aynı diff bildiginiz uzere
3) bunlar bittikten sonra ön difransiyel dana 35 kilit yapacagiz salincaklara bakicaz keyif vermiyorsa "şimdiye kadar rahatsız olmadım" sabit difransiyel uygulayacagiz olay bitecek sadece şanzıman kilidimiz olmayacak zaten bu da 10 aractan 9 unda yok bu saydıklarımız maksimum 10bin tl bütce ile olacak
bakin en azından sayemizde boyle bir araç olduğunu anlamişsınız faydam dokunmuş size
ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi