Mossin Nagant
Mossin Nagant
Ynt: Duster 4x4 modellerinde yakıt tasarrufu için 2WD konumu mu tercih edilmeli?
Hocam seni bozmama gerek yok.
Benim yazdıklarım ortada. Verdiğim bilgiler ve dayanaklarıda ortada.
Keza senin yazdıklarında ortada.
Kusura bakma aracın direksyonuna geçince kaç km hızda hangi tekerlere güç aktarımı kesiliyor diye elimle tutup bakamam. Fabrika verileri ortada.
Ayrıca biraz önce okudum, gerçi bu bilgi sizi (sn Dustero) alakadar etmez sizin araç tüm dusterlerden farklı.
Nissan iki çeşit all mode sistemi kullanmış.
1. nesil ile 2. nesilin farkı ikinci nesil 40 km civarı lock dan çıkıp auto ya geçiyor ve ikinci nesil yolda yüksek bir eğim olduğu anda inişlerde otomatik lock yapıyor. 2007 sonrası xtrail ler için yazılmış bir yazıdan okudum.
ayrıca 2. nesil sistemde elektronik fren destekli aktarım yapıyor.
lock da iken aracınız çamura girdiğinde ve sürüş hattından kaymaya başladığında kayan tekerleri frenleyebiliyor, veya o tekerleri komple kitleyip aracın yol tutmasını sağlıyor.
Bu sistem araç yüksek hızda viraja girdiği anda bir işe yaramaz, çünkü araç savrulmaya başladığı anda devreye giriyor. o andan sonra toparlaması bi hayli güç oluyor. ama arazi ve çamurlu yollarda tırmanış veya iniş sırasında sistem aracın sağlıklı inmesini çıkmasını sağlayabiliyor.
İlgisini çeken arkadaşlar için paylaştım.
Hocam seni bozmama gerek yok.
Benim yazdıklarım ortada. Verdiğim bilgiler ve dayanaklarıda ortada.
Keza senin yazdıklarında ortada.
Kusura bakma aracın direksyonuna geçince kaç km hızda hangi tekerlere güç aktarımı kesiliyor diye elimle tutup bakamam. Fabrika verileri ortada.
Ayrıca biraz önce okudum, gerçi bu bilgi sizi (sn Dustero) alakadar etmez sizin araç tüm dusterlerden farklı.
Nissan iki çeşit all mode sistemi kullanmış.
1. nesil ile 2. nesilin farkı ikinci nesil 40 km civarı lock dan çıkıp auto ya geçiyor ve ikinci nesil yolda yüksek bir eğim olduğu anda inişlerde otomatik lock yapıyor. 2007 sonrası xtrail ler için yazılmış bir yazıdan okudum.
ayrıca 2. nesil sistemde elektronik fren destekli aktarım yapıyor.
lock da iken aracınız çamura girdiğinde ve sürüş hattından kaymaya başladığında kayan tekerleri frenleyebiliyor, veya o tekerleri komple kitleyip aracın yol tutmasını sağlıyor.
Bu sistem araç yüksek hızda viraja girdiği anda bir işe yaramaz, çünkü araç savrulmaya başladığı anda devreye giriyor. o andan sonra toparlaması bi hayli güç oluyor. ama arazi ve çamurlu yollarda tırmanış veya iniş sırasında sistem aracın sağlıklı inmesini çıkmasını sağlayabiliyor.
İlgisini çeken arkadaşlar için paylaştım.