kabasakal73
Duster'cı olduk gari :)
Merhabalar,
Daha henüz 1 hafta bile olmamış bir S100 4x4 sahibiyim. Bir kaç konu hakkında kullanıcılardan yardım desteğinde bulunacaktım. Bu konu daha önce açılmış mı bulamadığım için yeni konu olarak açıyorum.
1) aracımın direksiyon kutusu orjinal bu sebeple çok ağır ve biraz da boşluğu var. Daha güvenli ve konforlu bir sürüş için hidrolik direksiyon yapmak istiyorum, çıkma yada sıfır ne takabilirim?
2) ilk aldığım gün LPG dolumu haricinde kontak kapamadan 800 km yol yaptım motorun çalışması ve performansı çok iyi fakat yakışı çok fazla idi (500 kuruş) beyin yeni alınmıştı ve ayarsızdı. beyin ve karbüratör ayarı yapıldı, daha deneme fırsatım olmadı ama umarım daha düşmüştür. Bor katkısı kullanmamım motorun hem ömrünü uzatacı hem de yakıtta biraz daha düşmeye sebep olacağı söylendir. Bununla ilgili düşünceleriniz nedir?
3) 800 km'lik yolculuk sırasında Böbrek taşım olsa kesin olarak düşürürdüm sanırım araba o kadar hopladı zıpladı ki! hemen makasçıya gittim. makasları yenilendi ve önlerden 1 er tane eksiltildi. Aracı en konforlu şekilde kullanabilmem için makas adedi ne olmalıdır? nasıl makas ve amortisör kullanılmalıdır?
4) araziye uygun geniş ve yüksek profil jant ve lastik takmak istiyorum. tavsiyeleriniz nelerdir?
Acemi bir Dodge kullanıcısı olarak bu sorularımla ilgili yardımlarınızı bekliyorum.
teşekkürler
Daha henüz 1 hafta bile olmamış bir S100 4x4 sahibiyim. Bir kaç konu hakkında kullanıcılardan yardım desteğinde bulunacaktım. Bu konu daha önce açılmış mı bulamadığım için yeni konu olarak açıyorum.
1) aracımın direksiyon kutusu orjinal bu sebeple çok ağır ve biraz da boşluğu var. Daha güvenli ve konforlu bir sürüş için hidrolik direksiyon yapmak istiyorum, çıkma yada sıfır ne takabilirim?
2) ilk aldığım gün LPG dolumu haricinde kontak kapamadan 800 km yol yaptım motorun çalışması ve performansı çok iyi fakat yakışı çok fazla idi (500 kuruş) beyin yeni alınmıştı ve ayarsızdı. beyin ve karbüratör ayarı yapıldı, daha deneme fırsatım olmadı ama umarım daha düşmüştür. Bor katkısı kullanmamım motorun hem ömrünü uzatacı hem de yakıtta biraz daha düşmeye sebep olacağı söylendir. Bununla ilgili düşünceleriniz nedir?
3) 800 km'lik yolculuk sırasında Böbrek taşım olsa kesin olarak düşürürdüm sanırım araba o kadar hopladı zıpladı ki! hemen makasçıya gittim. makasları yenilendi ve önlerden 1 er tane eksiltildi. Aracı en konforlu şekilde kullanabilmem için makas adedi ne olmalıdır? nasıl makas ve amortisör kullanılmalıdır?
4) araziye uygun geniş ve yüksek profil jant ve lastik takmak istiyorum. tavsiyeleriniz nelerdir?
Acemi bir Dodge kullanıcısı olarak bu sorularımla ilgili yardımlarınızı bekliyorum.
teşekkürler