Dört Tekerlekten Çekiş
Tüm Nitro modellerinde standart dört tekerlekten çekiş sistemi bulunmaktadır. "Shift on the fly" yarı zamanlı dört tekerlekten çekiş sistemi 2.8 L Dizel ve 3.7 L Benzinli motorlarla beraber standart olarak sunulmaktadır.4.0 L Benzinli motora sahip Nitro modellerinde ise dört tekerlekten herhangi birisine ihtiyacınız olduğu yerde ve zamanda maksimum tutunma için gücü yönelten tam zamanlı dört tekerlekten çekiş sistemi bulunur.
Nitro’nun kudretli 4.0 litre V6 motoru standart elektronik olarak kontrol edilen beş vitesli otomatik şanzımanla güç sağlar. 5 vitesli otomatik şanzıman 2.8 L dizel modellerde de opsiyonel olarak sunulmaktadır. Tüm 3.7 litre V6 motordan güç olan Nitro’larda elektronik dört vitesli otomatik şanzıman bulunur.
Vites değiştirmek ya da değiştirmemek. Tüm 2.8 litre dizel motorlu modellerde maksimum hızlanma, yakıt ekonomisi* ve genel performans için geniş dişli oranları sağlayan vites geçişleri rahat, tam senkromeçli kapalı oran altı vitesli manuel şanzıman standarttır.
Tüm Nitro modellerinde standart dört tekerlekten çekiş sistemi bulunmaktadır. "Shift on the fly" yarı zamanlı dört tekerlekten çekiş sistemi 2.8 L Dizel ve 3.7 L Benzinli motorlarla beraber standart olarak sunulmaktadır.4.0 L Benzinli motora sahip Nitro modellerinde ise dört tekerlekten herhangi birisine ihtiyacınız olduğu yerde ve zamanda maksimum tutunma için gücü yönelten tam zamanlı dört tekerlekten çekiş sistemi bulunur.
Nitro’nun kudretli 4.0 litre V6 motoru standart elektronik olarak kontrol edilen beş vitesli otomatik şanzımanla güç sağlar. 5 vitesli otomatik şanzıman 2.8 L dizel modellerde de opsiyonel olarak sunulmaktadır. Tüm 3.7 litre V6 motordan güç olan Nitro’larda elektronik dört vitesli otomatik şanzıman bulunur.
Vites değiştirmek ya da değiştirmemek. Tüm 2.8 litre dizel motorlu modellerde maksimum hızlanma, yakıt ekonomisi* ve genel performans için geniş dişli oranları sağlayan vites geçişleri rahat, tam senkromeçli kapalı oran altı vitesli manuel şanzıman standarttır.