Benim 2001 Td5 akşam gaz yemediği için yolda kaldı. Motor arızası ve M+S ışıkları beraber yandı ve pedal boşaldı.
Araç stop etmiyor ama kontağı açıp kapayınca tekrar düzelip nir kaç km sonra tekrar arıza veriyor.
Eskiden çok nadiren yaparken şimdi başa bela oldu. Çaresini bilen varmı acaba?
Benim 2001 Td5 akşam gaz yemediği için yolda kaldı. Motor arızası ve M+S ışıkları beraber yandı ve pedal boşaldı.
Araç stop etmiyor ama kontağı açıp kapayınca tekrar düzelip nir kaç km sonra tekrar arıza veriyor.
Eskiden çok nadiren yaparken şimdi başa bela oldu. Çaresini bilen varmı acaba?
Bu arabalarda yarı otomasyon sistem var, bi yerde bi sıkıntı olduğu zaman gazı keser yani ilerleme diye
Cihaza bağlatmadınmı?
Yani arıza gazda değil , başka yerde gazı kesiyor o arıza yüzünden
Ara ara yapıyordu şimdi sürekli yapmaya dediğin için son günlerde hava sıcaklığı tavan yaptı klima kullanma artınca oluşmuş olabilir düşüncesiyle tahmin ettim, m+s yi yakar o müşür herhalde
Bu arabalarda yarı otomasyon sistem var, bi yerde bi sıkıntı olduğu zaman gazı keser yani ilerleme diye
Cihaza bağlatmadınmı?
Yani arıza gazda değil , başka yerde gazı kesiyor o arıza yüzünden
Evet sorun çözüldü,
Adem ustada makinaya bağladık bugün. Sanayiye kadar dura kalka gittik. Adem araca bindi tık yok arıza filan kalmadı
Sorun akış metrede çıktı.. üzerindeki ve yeni takılan arasında 1/2 fark var değerlerde.
Akışmetre içine dikkatlice bakın,iki adet çok ince etrafı mavi sarmal kaplı tel var.
Benimkilerin etrafı tertemiz kalmış, hava girişinde yakıt karışımını doğru hesaplayamadığı içinde sürekli kasılıp kalıyordu. Eski değer 42 iken yenisi takınca değer ölçümü 75 e çıktı.
Bakınca belli olan bir konu değil ölçüm yaptırın derim eğer yakıt tüketimi ve duman sorununuz varsa.
Adem Usta işi çözdü sağolsun..
Benim akışmetre bozuktu hiç çalışmıyodu , ama arabanın çalışmasına hiçbir etkisi yoktu , sadece fazla yakıyordu , bence sorun akışmetrede değil , başka bişeyde o an yapmadı