Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan landscape Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 39
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 20,171

landscape

Kamp II
Mesajlar
409
Tepkime Puanı
21
Yer
İZMİR
Web
ozayranciotomotiv.com
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra yine ilginizi çekeceğinizi umduğum bir konuyu resimli anlatım ile sitede paylaşmak istiyorum.Lakin bir çok resim çektim ve kilidin montajının bitmesine az kaldı.Montaj biter ve sistem sorunsuz çalışır ise rahata ermiş bir şekilde ppaylaşmayı düşünüyorum...
 

Etiketler
Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

Bekliyoruz efendim :smiley:

Burak
 

Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

Resimler ise;

111.jpg


ARB.jpg


ARB (1).jpg


ARB (2).jpg


ARB (3).jpg
 








Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

Ellerinize sağlık, 10 numara montaj olmuş. Benim hayatta yapamayacağım işler. Arazide denediğiniz mi çok mu fark ediyor gerçekten ?
 

Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

Doğrudur fakat araç sahibi müşterimle beraber montajını yaptık o da çok keyif aldı.Bu araçlarda aslolan mekaniğe meraklı olmanız bir de sizin bu isteğinize (beraber montaj) cevap verebilecek usta bulmanız.Kilidi aracı kaldırıp teorikte denedik çalışıyor,sıra arazide denemeye geldi. Sonucu müşterimden öğrenip en kısa sürede paylaşıcam.Daha detaylı fotoları da paylaşıcam.
 



Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

Merhaba Enis Bey, her şey çok güzel ve açıklayıcı ama merak ettiğim bir konu var. 17. resimde gösterdiğiniz parçalanmış dişliler, niçin zarar görmüşler, zorlamadan mı yoksa aşınmadan mı? Yurt dışı forumlarda ARB hakkında %50-%50 görüşler var kimisi beğeniyor kimisi de beğenmiyor. Sizin şahsi görüşünüz nedir eğer deneme imkanınız olduysa.
 

Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

Merhaba.
Hasar görmüş dişliler ön difransiyeldeki dişliler,kilitten önce.Araçta normalden fazla diyebileceğimiz yükseltme ve lastik ebadı var muhtemelen onların sonucu.Kilidi kullandıktan onra göreceğiz,şahsi görüşüm bütün bunların üzerine ek bir yük daha eklediğimiz.Bu işin bence sonu yok neden her yeri geçmek zorundayız ki?
 

Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

İyi günler
Enis bey
Elinize sağlık,paylaştığınız için teşekkür ederim.
Saygılar
Batuhan
 

Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

Ben teşekkür ederim.
Gerek okuma ,gerekse yazma konusunda bu sitede vakit geçiriliyorsa bilgiler paylaşım dahilinde işe yaramalı diye düşünüyorum.Zira boş muhabbet yapan çok site yada net programı var.
 

Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

Hazır sizi bulmuşken bir sorum olacak Enis Bey, 2000 Td5 aracımın lastiklerini 265x70x16 olarak değiştirdim. Haliyle araç biraz yükseldi fakat bu sefer de arka yolcu kabinindeki (tavan)çıkıntıdan dolayı hep gittiğim garajlara giremiyor. Yanlış hatırlamıyorsam bizim araçlar için körük boşaltma switchleri vardı bir ara hatta anahtarlığa takılan uzaktan kumandalı olanından bile vardı. Yabancı sitelerde baktım bulamadım. 1 soru sizde bundan var mı? İkinci soru manuel olarak bunu nasıl yapabiliriz? Kısa süreliğine arkayı oturtmam lazım, kapıdan geçince içerideki yükseklik yetiyor. Ya da kaldırma düğmesi ile oynasak nasıl bir şey olur? Yani düğme ters görev görecek kaldırma yerine indirme yapacak. Teşekkürler
 



Ynt: Discovery 1 v8 e arkaya ARB havalı kilit takılması resimli anlatım

O Kumandadan elimde bir adet var fakat bulabileceğimi zannetmiyorum bu aralar bir revizyona giriştik her taraf her tarafta.Bulacak olursam haberdar ederim.Bundan hariç basit bir diagnoz el cihazı ile (deflate)boşaltma yapılabilinir fakat kumandadan katbe kat pahalıya çıkacaktır.
Yada aşağıya bir gözat bakalım yardımcı olacak mı?

Yanlız bir dakika,Land Rover havalı süspansiyon eğitiminden hatırladığım kadarı ile bu kumanda ,aracın arkasını indirmek değil de kaldırmak için yapılmıştır.Yani içerideki buton ile aynı görevi görür.Sebebi ise ,aracın arkasına yanaşıp,römorku yanaştırıp kumanda ile aracın arkacını kaldırıp römorka geçirmek.Bu işlemi içerden görmeden yapamıyacağımız için kumanda ile dışarıdan yaparız. .Sanırım bu konuda fazla şansınız yok gibi geliyor bana...

EAS remote controller.JPG
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,670
Mesajlar
1,521,924
Kayıtlı Üye Sayımız
166,524
Kaydolan Son Üyemiz
cixman

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst