Deep
Zirve
bahsettiğiniz gibi aracın yavaş inmesini diff kilitsiz L modunda da sağlarsınız, ilk arazi aracı kullanmaya başladığımda ben de hep kilitli L de gidiyordum, buzda yanlayıp bir insanı kılpayı sıyırınca böyle yapılmaması gerektiğini anladım. Orta kilit ön ve arka arasında hız farkı olmamasını sağlıyor ancak bu aracın dengesini bozuyor, kıç tarafının kontrolden çıkmasını kolaylaştırıyor. Aracın kataloğunda da kilidi sadece batak zeminlerde kullanın batak veya zorlu zemini terk ettiğinizde devreden çıkarın diye ibare vardır. Yani kilit basitçe sadece çekiş artırmak içindir.
Jeep34' Alıntı:Yokuş inişlerde orta diff.kullanılmamalıdır düşüncenize pek katılamıyorum..viraj konusunda haklısınız ama ben orta diff.kilitleyip vitesi 1 e alında,araç adeta duruyor ve çok emniyetli iniyor...çamur inişleri için haklı olabilirsiniz..kayma yaşanırsa yön verme işi zora girer..yani her durumda farklı olabiliyor..