MEfeCeylan
Kamp I
İnternette değişik projeler dolanıyor, bunlardan ilgimi çeken bir taneside 6x6 land rover defender oldu.
Fabrika çıkışı(Askeriye) yada sonradan yapılmış kullanıcı versiyonları mevcut. Yabancı ülkelerde sanayide bile yaptıran var. 6x4 yada 6x4 olarak farklı aktarma tiplerinde.
(Bu iki araçta Avustralya Ordusuna ait. Birakç farklı versiyonu daha var ellerinde.)
(Bu ikiside sonradan yapılan örnekler.)
Baya hoş ve değişik bir proje bildiğim kadarı, daha doğrusu ulaştığım veriler kadarı ile henüz Türkiye de bir örneği yok bunun. Yapılabilir mi? Tabiki. Hele azıcık iş bilen biri olsun hiç sorun değil ama takıldığım nokta ruhsat. Bu aracın trafiğe çıkması için bir ruhsat değişikliği gerekecektir elbet.
Bu araştırma içinde öğrendim ki kamyonlara dingil ekleme zaten yapılan ve sayıca da fazla olan bir şey. Ülkemizde dingil eklenen kamyon uzatılan kamyon bir hayli fazla. Dolayısı ile bunu yasal yapmanın bir yolu ve prosedürü var. Ancak bu kamyona değilde binek bir araca uygulanabilir mi acaba?
Motor değişikliği işletmek gibi proje çizdirip tüvden onay almak yeter mi acaba? Bilgisi olan yada en azından kamyonlardaki değişimi bilen biri varsa ve bu bilgisini bizle paylaşırsa çok mutlu olurum şahsen.
Teşekkürler.
Fabrika çıkışı(Askeriye) yada sonradan yapılmış kullanıcı versiyonları mevcut. Yabancı ülkelerde sanayide bile yaptıran var. 6x4 yada 6x4 olarak farklı aktarma tiplerinde.
(Bu iki araçta Avustralya Ordusuna ait. Birakç farklı versiyonu daha var ellerinde.)
(Bu ikiside sonradan yapılan örnekler.)
Baya hoş ve değişik bir proje bildiğim kadarı, daha doğrusu ulaştığım veriler kadarı ile henüz Türkiye de bir örneği yok bunun. Yapılabilir mi? Tabiki. Hele azıcık iş bilen biri olsun hiç sorun değil ama takıldığım nokta ruhsat. Bu aracın trafiğe çıkması için bir ruhsat değişikliği gerekecektir elbet.
Bu araştırma içinde öğrendim ki kamyonlara dingil ekleme zaten yapılan ve sayıca da fazla olan bir şey. Ülkemizde dingil eklenen kamyon uzatılan kamyon bir hayli fazla. Dolayısı ile bunu yasal yapmanın bir yolu ve prosedürü var. Ancak bu kamyona değilde binek bir araca uygulanabilir mi acaba?
Motor değişikliği işletmek gibi proje çizdirip tüvden onay almak yeter mi acaba? Bilgisi olan yada en azından kamyonlardaki değişimi bilen biri varsa ve bu bilgisini bizle paylaşırsa çok mutlu olurum şahsen.
Teşekkürler.