İyi bir çalışma olmuş.Yapan arkadaşların eline sağlık....
Segmanları değiştirmekle iyi yapmışsınız performansınız artar.Ancak hiç bir şekilde turbo basıncını arttırmayın derim.Çünkü kullandığınız motor standart motordur.Turbo beslemeli motorlarda pistonlar,segmanlar,supaplar ve biyel kolu yatakları biraz daha farklıdır.
Turbo basıncını yükseltmediğiniz ya da aşırı yüksek devirlere çıkmadığınız takdirde bir sorun olmaz diye düşünüyorum.
Fotoğraflarda göremedim intercooler takma ihtimaliniz varsa takınız...İntercooler turbonun silindirlere gönderdiği basınçlı havanın sıcaklığını düşürerek motorun performansını arttıracaktır.
Uygun yağ kullanın ve sürüşlerinizden sonra 1-2 dakika rölantide çalıştırıp ondan sonra stop edin
basta arkadasları tebrik ederim , turbo konusunda yapılan iyi bir gelişme , maliyetini bilsek bizde düşünürdük , imal eden arkadaşlarımız bize de yapabilirmi ,işlem ne kadar sürüyor , cogunlugumuz mekanik konusunda eline anahtarı alıp arabanın altına girebilecek insanlar değil o yüzden imalatın fiyatı coğunluğu ilgilendiriyor.
Sana katılmıyorum arkadaşım bikere defenderle uğraşan adam illaki bir çok aşamadan geçip defendere gönül veren kişilerdir en azından benim tanıdıklarım
Sana katılmıyorum arkadaşım bikere defenderle uğraşan adam illaki bir çok aşamadan geçip defendere gönül veren kişilerdir en azından benim tanıdıklarım
gökan kardeşimmmmm canım arkadaşım emeklerin ve göstermiş oldugun ustalıktan dolayı çok teşekkür ederim...aracı aldıgımda arazide göstermiş olduğu kötü performans yüzünden çok pişman oldum takiii senin aklına uyana kadar ama şu an araziye çamura suya gırmemek ıcın kendımı zor tutuyorum harcadıgımız paralar gerçekten son kurusuna kadar yerini buldu...arazide giderken turbonun basıncını hıssetmek kalmamak takılmamak ve en önemlisi sıkıntısız yurumek çok güzel....yaptıgın işlemlerin üzerinden 15-20 gün geçdi dagda bayırda çayırda karda yagmurda toprakta sana dua edıyorum her seyıcın cok tesekkur ederım....defender sahıbı sahıbı arkadaslarım abılerım kardeslerim eger turbonuz yoksa bana gore ceyrek bır defender a bınıyorsunuz 2.5 düz dizel,turbosuz benzınlı ıken neler yapıyorsanız turboyla neler yapacagınızı bır dusunun....forumlardan takıp edıp cok arastırdım olmaz dıyenler hararet dıyenler yag problemı dıyenler vardı ama iki haftadır vurmadıgım yer kalmadı problem yok...standart motordan çok farklı turbolu defender denemek görmek binmek isteyen arkadaşlarımı beklerimmm....gökan cım bana m3 ümü unutturdun yanlamayı unutturdun bu yuzden bıraz bozugum sana ;D saygılarımla teşekkürler TUTKU OTOMOTİV GÖKHAN DOĞAN...
gökan kardeşimmmmm canım arkadaşım emeklerin ve göstermiş oldugun ustalıktan dolayı çok teşekkür ederim...aracı aldıgımda arazide göstermiş olduğu kötü performans yüzünden çok pişman oldum takiii senin aklına uyana kadar ama şu an araziye çamura suya gırmemek ıcın kendımı zor tutuyorum harcadıgımız paralar gerçekten son kurusuna kadar yerini buldu...arazide giderken turbonun basıncını hıssetmek kalmamak takılmamak ve en önemlisi sıkıntısız yurumek çok güzel....yaptıgın işlemlerin üzerinden 15-20 gün geçdi dagda bayırda çayırda karda yagmurda toprakta sana dua edıyorum her seyıcın cok tesekkur ederım....defender sahıbı sahıbı arkadaslarım abılerım kardeslerim eger turbonuz yoksa bana gore ceyrek bır defender a bınıyorsunuz 2.5 düz dizel,turbosuz benzınlı ıken neler yapıyorsanız turboyla neler yapacagınızı bır dusunun....forumlardan takıp edıp cok arastırdım olmaz dıyenler hararet dıyenler yag problemı dıyenler vardı ama iki haftadır vurmadıgım yer kalmadı problem yok...standart motordan çok farklı turbolu defender denemek görmek binmek isteyen arkadaşlarımı beklerimmm....gökan cım bana m3 ümü unutturdun yanlamayı unutturdun bu yuzden bıraz bozugum sana ;D saygılarımla teşekkürler TUTKU OTOMOTİV GÖKHAN DOĞAN...
bu konuda gökhan kardeşim daha bilgili ben aracı bırakıp gittim dükkana...yıllara dayanan arkadaşlıgımız var sonuçta çıkan fatura 3-4 bin arası...deger mi gerçekten değer fazlasıyla...
gökan kardeşimmmmm canım arkadaşım emeklerin ve göstermiş oldugun ustalıktan dolayı çok teşekkür ederim...aracı aldıgımda arazide göstermiş olduğu kötü performans yüzünden çok pişman oldum takiii senin aklına uyana kadar ama şu an araziye çamura suya gırmemek ıcın kendımı zor tutuyorum harcadıgımız paralar gerçekten son kurusuna kadar yerini buldu...arazide giderken turbonun basıncını hıssetmek kalmamak takılmamak ve en önemlisi sıkıntısız yurumek çok güzel....yaptıgın işlemlerin üzerinden 15-20 gün geçdi dagda bayırda çayırda karda yagmurda toprakta sana dua edıyorum her seyıcın cok tesekkur ederım....defender sahıbı sahıbı arkadaslarım abılerım kardeslerim eger turbonuz yoksa bana gore ceyrek bır defender a bınıyorsunuz 2.5 düz dizel,turbosuz benzınlı ıken neler yapıyorsanız turboyla neler yapacagınızı bır dusunun....forumlardan takıp edıp cok arastırdım olmaz dıyenler hararet dıyenler yag problemı dıyenler vardı ama iki haftadır vurmadıgım yer kalmadı problem yok...standart motordan çok farklı turbolu defender denemek görmek binmek isteyen arkadaşlarımı beklerimmm....gökan cım bana m3 ümü unutturdun yanlamayı unutturdun bu yuzden bıraz bozugum sana ;D saygılarımla teşekkürler TUTKU OTOMOTİV GÖKHAN DOĞAN...
Turbo uygulaması harikadır demek için bu işlemin üzerinden bir altı ay geçmeli diye düşünüyorum. Umarım hiçbir sorun yaşamazsınız ve diğer defender kullanıcılarının bol bol dualarını alırısınz. Uygulama ve maliyet konusunda daha çok açıklayıcı olursanız sevinirm. Saygılar...
Sana katılmıyorum arkadaşım bikere defenderle uğraşan adam illaki bir çok aşamadan geçip defendere gönül veren kişilerdir en azından benim tanıdıklarım
kastım farklıydı yanlış anlattım herhalde .iyi kötü bende bilirim hatta iyi bilirim mekaniği ama turbo olayı beni aşar ,basınc değerleri turbo kapasitesi yok motoru ac sekmaları değiştir bunlar daha teknik işler.kastım buydu.yoksa burdan cok sey öğrendim daha da cok sey öğrenmeyi planlıyorum.
arkadaslar defenderler arazıde cok basarılı bır araba 2.5 duz dıesel ler bıraz sahıblerını yormakta.hem yakıt yonunden hemde guc yonunden bızde bu yoldan cıkarakturbo yapmaya karar verdık sımdık erhan kardesım 100 lıra yaktıgı yere suan 50 ıla 60 arası yakıt yakıyor.onceden her yere dıp gaz gıdıyor suan gaza ıstedıgı gıbı basıyor.bu da cok onemlı. turbonun malıyetı 3ıla 4 bın arası gıdıyor bu dogru.ama motor degıstırmek daha pahalıya maal oluyor.muaynesıydı sazumanıydı. vs vs..bız yaptık herkez deneye bılır .yada ısteyen motorunu sokturup paketletıp gonderebılır hazırlayıp gondere bılırım.saygılar
arkadaslar defenderler arazıde cok basarılı bır araba 2.5 duz dıesel ler bıraz sahıblerını yormakta.hem yakıt yonunden hemde guc yonunden bızde bu yoldan cıkarakturbo yapmaya karar verdık sımdık erhan kardesım 100 lıra yaktıgı yere suan 50 ıla 60 arası yakıt yakıyor.onceden her yere dıp gaz gıdıyor suan gaza ıstedıgı gıbı basıyor.bu da cok onemlı. turbonun malıyetı 3ıla 4 bın arası gıdıyor bu dogru.ama motor degıstırmek daha pahalıya maal oluyor.muaynesıydı sazumanıydı. vs vs..bız yaptık herkez deneye bılır .yada ısteyen motorunu sokturup paketletıp gonderebılır hazırlayıp gondere bılırım.saygılar
fiyat pahallı bence 3 4 cıkaran adam sabreder 6 7 verirse ikinçi el orjinal turbolu bir motoru olur. sök tak nakliye derken aynı rakamlar. keşke istanbulda bu olayı yapan bir usta olsa
bende düz dizel alır taktırırdım. linkteki defendere ankaradaki ünlü usta turbo takmış. kim bu vatandaş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-defender-sahibinden-1990-defender-td-hidrolik-direksiyon-32230511/detay
fiyat pahallı bence 3 4 cıkaran adam sabreder 6 7 verirse ikinçi el orjinal turbolu bir motoru olur. sök tak nakliye derken aynı rakamlar. keşke istanbulda bu olayı yapan bir usta olsa
bende düz dizel alır taktırırdım. linkteki defendere ankaradaki ünlü usta turbo takmış. kim bu vatandaş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-defender-sahibinden-1990-defender-td-hidrolik-direksiyon-32230511/detay
benim bu siteden okuduklarıma göre en iyi usta oto mekanik hüseyin usta.araba bakmaya giderken sordum turbo uygulamasını sağlıklı degil dedi.
belki hava, basınc vs ayarları doğru yapılırsa zarardan cok faydası olur. ama bunu hüseyin usta yada onun cırağı (ismini unuttum) yapmıyorsa istanbullu içinde bu hayal demek.
fiyat pahallı bence 3 4 cıkaran adam sabreder 6 7 verirse ikinçi el orjinal turbolu bir motoru olur. sök tak nakliye derken aynı rakamlar. keşke istanbulda bu olayı yapan bir usta olsa
bende düz dizel alır taktırırdım. linkteki defendere ankaradaki ünlü usta turbo takmış. kim bu vatandaş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-defender-sahibinden-1990-defender-td-hidrolik-direksiyon-32230511/detay