ozcour
Kamp III
Ynt: Defender 2,5 Düz Dizel mi? 2,5 Benzinli mi?
Selam Ahmet abi,
biraz saldırır gibi yazmışsın, amacım öğrenmek ve bilgi paylaşmak, emin olmadan bir şey yazmamaya çalışıyorum. benzinliyi her zaman eski dizele tercih ederim bu da kendi görüşümdür,
ikincisi LR nin bu 2 1/4, 2286 cc bizim series lerdeki motor 1980 e kadar 3 yataklı, 80 den sonra 5 yataklı
Wikipedia'da biraz üstü kapalı anlatılmış
The 2.25-litre petrol was the most popular engine option right up to the mid-1980s and established a worldwide reputation for reliability and longevity.[12][16] With proper maintenance these engines can easily survive more than 250,000 miles of service. The only major change to the design was the fitting of a 5-bearing crankshaft in 1980...
2.25 lt benzinli motor, güvenirliği ve uzun ömürlülüğünden 80 lerin ortalarına kadar en popüler motordu. Bakımlarıyla 250000 mili kolayca görebilirler. Dizaynında tek ana değişiklik 1980 de 5 yataklı krank mili konmasıdır...
Kaynak : http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_engines#2.25-litre_petrol_.28Engine_Codes_10H.2C_11H_and_13H.29
vaktim olsa manualden de resim ekleyecektim
http://www.rovahfarm.com/seriesenginepage1.htm
http://lucas.ucs.ed.ac.uk/count.zero/engine.rebuild/
http://www.roversdownsouth.com/series-engine.htm
üstteki linklerde krank ve yatakların resimleri de var, ayrıca Mete abi yakın zamanda motor açmıştı, ona da sorabilirsin..
Herkes biz gibi kullanmıyor, her benzinli LR yılda ortalama 25000 yapacak diye bir durum da söz konusu değil. Ben 500000 i göremiyorlar derken, bu kadar km yi görecek potansiyeli olan bu motor, silindir kapağı vs sebeplerden o km ye ulaşamadan motor açılıyor anlamında bir espri yapmıştım
Selam Ahmet abi,
biraz saldırır gibi yazmışsın, amacım öğrenmek ve bilgi paylaşmak, emin olmadan bir şey yazmamaya çalışıyorum. benzinliyi her zaman eski dizele tercih ederim bu da kendi görüşümdür,
ikincisi LR nin bu 2 1/4, 2286 cc bizim series lerdeki motor 1980 e kadar 3 yataklı, 80 den sonra 5 yataklı
Wikipedia'da biraz üstü kapalı anlatılmış
The 2.25-litre petrol was the most popular engine option right up to the mid-1980s and established a worldwide reputation for reliability and longevity.[12][16] With proper maintenance these engines can easily survive more than 250,000 miles of service. The only major change to the design was the fitting of a 5-bearing crankshaft in 1980...
2.25 lt benzinli motor, güvenirliği ve uzun ömürlülüğünden 80 lerin ortalarına kadar en popüler motordu. Bakımlarıyla 250000 mili kolayca görebilirler. Dizaynında tek ana değişiklik 1980 de 5 yataklı krank mili konmasıdır...
Kaynak : http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_engines#2.25-litre_petrol_.28Engine_Codes_10H.2C_11H_and_13H.29
vaktim olsa manualden de resim ekleyecektim
http://www.rovahfarm.com/seriesenginepage1.htm
http://lucas.ucs.ed.ac.uk/count.zero/engine.rebuild/
http://www.roversdownsouth.com/series-engine.htm
üstteki linklerde krank ve yatakların resimleri de var, ayrıca Mete abi yakın zamanda motor açmıştı, ona da sorabilirsin..
Herkes biz gibi kullanmıyor, her benzinli LR yılda ortalama 25000 yapacak diye bir durum da söz konusu değil. Ben 500000 i göremiyorlar derken, bu kadar km yi görecek potansiyeli olan bu motor, silindir kapağı vs sebeplerden o km ye ulaşamadan motor açılıyor anlamında bir espri yapmıştım