Defender 110 Yükseltme

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan nkurtkaya Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 12
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 17,837

nkurtkaya

One life, live it!
Mesajlar
2,854
Tepkime Puanı
113
2” Yükseltme kombinasyonum. Yükseltme kitinden farklı olarak önde Disco +2" HD yaylar kullanıldı. Amortisörler de Disco için olanlar. Fren hortumları da amortisör ve yayların artan seyir mesafesine göre uzatılmış fren hortumları ile değiştirildi.

2inchLift_front.jpg


2inchLift_rear.jpg


IMG-20120520-00160.jpg
 

Etiketler
Ynt: Defender 110 Yükseltme

265/75/16 InsaTurbo Dakar lastikler ile +2” yükseltme sonrası:

IMG-20120527-00200.jpg
 


Ynt: Defender 110 Yükseltme

235/85/16 GoodYear MT/R lastikler ile +2” yükseltme sonrası:

IMG-20120613-00240.jpg
 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

Arka çamurluk kaşı 95,5 cm ön 92 cm duruyor. Lastikler 235/85/16 34psi

IMG-20120613-00243.jpg


IMG-20120613-00242.jpg
 



Ynt: Defender 110 Yükseltme

Bu aşamada 35”den daha büyük lastik kullanmayı düşünmüyorum bu sebeple açılı kollar olsa iyi olur ama şart değil. 35” lastikler ile beraber 3cm spacer da takmak gerekecek.
37-38” gibi daha büyük lastiklerin sağlıklı ve etkili kullanımı için 3 derece, 42” lastik için 6 derece açılı kollar tavsiye ediliyor.
 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

hem güncel tutalım konuyu hem de teşekkür edelim.

tek bir sorum olacak. 2' yükseltme dolayısı ile salınımı desteklemek için 7,50*16 ile 2.5cm ofsetli jant kullansak mı yoksa kullanmasak mı?

belirttiğiniz kombinasyonda ofsetli jant yok galiba?

teşekkürler.
 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

Hatırlatma iyi oldu. 35" Fedima'lar ile resmini koymamışım buraya.

e640c08a-ea02-4184-87bc-e4a01f37e4fe_zps3b723670.jpg

image_zps5e5a17dc.jpg
 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

Nejat abi, ben yükseltmeyi yaparkende bahsetmiştin 2" yükseltme de fren hortumlarını uzatmakta fayda var diye. Muayenede fren hortumlarının kulaklarının koptuğunu hortumlarında neredeyse kopacağını gördük. Neyse ki başımıza birşey gelmeden +2 hortumla değîştik. Ne kadar sağlam olsada artikülasyonda standart hortumların çok gerildikleri kesin.
 

Her şey tamam, çokta güzel olmuş güle güle kullanın. Ancak neden disconun yay ve amortisor takımını kullanmayı tercih ettiniz, bir sebebi var mı?
 




Her şey tamam, çokta güzel olmuş güle güle kullanın. Ancak neden disconun yay ve amortisor takımını kullanmayı tercih ettiniz, bir sebebi var mı?

Hüseyin ustanın tecrübesine güvendim. Kitlerdeki yayların zamanla ezildiğini ve vinç vs de olunca aracın önünün çöktüğünü söyledi. Aradan geçen 5 yılda çökme olmadı ön ve arka aynı hizada duruyor, Hiseyin usta haklı çıktı.
 


Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,743
Mesajlar
1,523,052
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst