D-Max Diff-Lock

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Knay Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 118
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 81,367
Ynt: D-Max Diff-Lock



hangi motor sorunlu 270 bini deviren var bizim burada ? kendim 190 bin devirdim sattım 82 binde aynısından aldım şu anda 105 bin oldu ? sitede 200 bin lerde saat gibi çalışan var? 250 bin km anahtar değidirmeden giden biliyorum?
 

Etiketler

Ynt: D-Max Diff-Lock

Merhabalar uzun zamandır siteyi takip ediyorum 2011 isuzu 3.0 aracım var şuan 23bin de aracın yakışı nı 20bin km dir takip ediyorum, iphone da road trip diye bir uygulamadan yardım alıyorum hesaplamalara göre şuan için 20bin km lik mesafede ortalama 100 km de 9.0 lt mazot tüketiyor uzun yolda rekorum 6.0 lt aracın deposu 76 lt yazıyor katalogta fakat mazot bitene kadar gezdim düz zeminde istop ettikten sonra benzinciye itme suretiyle pompa ağzından dolum ile 73 lt mazot aldı ve tabanca attı ışık yandığında depoda 13 lt mazot kalıyor ışık yandıktan sonra 100 km garanti gidiyor uzun yol ve kontrollü şehir içi diyebilirim. 130 km de istop etti yanlış hatırlamıyorsam. aracın en ekonomik hali 245/70/16 lastiklerle 70 km de hız sabitleyerek gidiyor diyebilirim otomatik vites en yüksek vitese ve en düşük devire bu hızda geliyor devir 1200 cicarı birşey gösteriyor rampalarda çok dik değilse tatlı bir şekilde vites küçültmeden çıkabiliyor. Birde en fazla yakıştan bahsetmek istiyorum taşucundan istanbul istikametine ankara üzerinden gitmekteydim depoyu doldurduktan sonra dipgaz şekilde gittiğimde buda 190-140 arası rampa durumuna göre gaz kesme yok diyebilirim 330 km de çeyrek depoya kadar iniyor bununda matamatik olarak karşılığı 100 km de 15 lt ye denk geliyor. tabi kısa mesafede arazide yavaş kullanımda yakıtta değişme olabilir verdiğim değerler de her defasında depo doldurularak km ile hesaplanarak yazılıyor bu arada rekorum 1 depo ile 1050 km isuzu aracı bana göre yapmamış 999.9 da sıfırlıyor uzun yollar da az yakma olayı 70 km sabit hızla yapılmıştır tasaruf konusunda biraz abartırım
saygılar.
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

d max in diferansiyelinin bakımını yaptırdım sadece mahuruti burcu bollaşmış geri taraf sağlam çıktı oran 43-10 4adet istavroz var
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

ısuzuda difflock var arkadaşlar. Arka defransiyel kilitli.
 



Ynt: D-Max Diff-Lock

ısuzuda difflock var arkadaşlar. Arka defransiyel kilitli.
Konuyu hortlatayım dedim Bu bilgi nerede var _?

Konu fazla dallanmış forum içinde Diff lock takan arkadaşlar varmı? memnuniyet nasıldır? Birde el fireni ile bu iş nasıl yapılıyor? Bilen arkadaşlardan cevap için şimdiden teşekkür
 

2012 model sonrasında patinaj yapan lastiğe fren uygulayan bir sistem var. Önceki modellerde ise lsd difrandiyel var. Difransiyel kilidinin yerini tutmaz ama iki sistemde kendi çapında iş görür en azindan açık difransiyelden iyidir. 2005 model dmax aracıma el freni sistemini uyguladım. arka dingilin sağ ve sol halatlarını ayrı ayrı kontrol edecek el fren mekanizması yaptım. Araç çapraz durumda kalıp sıkıştığı zaman boşa dönen tarafın frenini yeterli miktar çektiğimde diğer tarafa gücü yönlendiriyorum ve takıldığım yerden beni çıkartıyor. (Aracın el frenini yeterli miktar çekip aracı tekrar hareket ettirmekte lsd difransiyellerde işe yarar).Tabi güç yönlendirmede lsd sisteminin katkısı büyük. Açık difransiyel 1999 model tfr aracımada aynı sistemi uygulamıştım o araçta lsd olmadığı için boşa dönen tarafın el fren halatını daha güçlü çekmek gerekiyordu. Bence el fren sistemini deneyip arazide seni tatmin edip etmemesine bakmalısın. Diff kilit takıldığında lsd sistemi sökülecek.Oysa lsd sürücü farkında olmadan sürekli çalışır ve lsdsiz araçların takıldığı yerde lsdli araç yoluna devam eder taki iki lastik arasında bariz tutunma farkı olana kadar. Ben Gezenbilir isuzu konularında birkaç paylaşım yapmıştım bu tek fren konusundan da bahsettiğimi hatırlıyorum fotoları felan da vardır.