westinghouse yok..şimdi gördüm... bence çıkma bir westinghouse taktırın frenler çok farkeder. Gerçi kuru fren eğimli yerde araç stop ederse daha iyi ama westinghouse olmadan CJ durmaz...
westinghouse yok..şimdi gördüm... bence çıkma bir westinghouse taktırın frenler çok farkeder. Gerçi kuru fren eğimli yerde araç stop ederse daha iyi ama westinghouse olmadan CJ durmaz...
yani disk takmadan sisteme hava desteği versek, ayak gücü ile yapamadığımızı westinghouse yaparmı diyorsunuz? Aslında yenisi bile 150 YTL idi sanırım. Çıkma bir tane bulup denemekten zarar gelmez. Olursa güzel olur walla..
kaporta için fiyat aldım en ucuz 1000 YTL den başlıyor. Bende kendim yapmaya karar verdim. Çürükleri pasları temizledim. Macun da çektim. Zaten eziği büzüğü yoktu. Şimdi bekliyorum kurusun diye. Son bir ince zımpara sonrasında boya. Jant lastik değişti.4 jant 4 lastiğe 1400 verdim ama güzel oldu sanırım. Göstergeler hepsi tamam çalışır bir vaziyete geldi. Kaloriferide tamir ettim. 400 YTL ye az yıpranmış Bestop tente buldum. İki adet yarış koltuğu 250 YTL .. Roll Cage için 350 istediler. Araştırmalarım devam ediyor. Zannediyorum bir kaynak makinesi almam gerekecek. 3500 e aldığım araç şu anda 6500 civarında. zannediyorum. 7500 e bu iş bitecek. Arazide de hiç sorun yaşamadım. Çokda zevkli biniyorum. Frenler için ise hala disk arayışım devam ediyor. Ama olmassa olmasın. Balataları değiştirdim. Şimdi suyun etkisi çok daha azaldı.
3500 e aldığım araç şu anda 6500 civarında. zannediyorum. 7500 e bu iş bitecek.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadir abi artık tecrübeli olduk. Daha önce 7000 e aldığım aracı 25000 bine bitirdim. Bu 7500 + kırılan parçalara biter. Birde kendim yapıyorum. Kaliteli olmuyor ama işimi görecek sanıyorum. Diğer Cj-5 e neler yaptırmadım ki.Buyurun 25 binlik aracın resimleri.
resimler görüldüğü üzere krom aksesuarlara en 2000 harcadım. Tente, diff lock, vinç, koltuk derken aldı başını gitti. Gerek yokmuş anladım ama biraz geç oldu..
bu hafta kupanın kaporta işi bitecek, taban sacları etekler birsürü yerdeğişti.... bitince şasenin üstünde alacaz! DANA44leri makasların altına alıp hep beraber kumlamaya gönderecez... motor tarafını toparladık sayılır... ufak tefek işleri kaldı.. elektrik tesisatını ayıklamak lazım... o arada kupa boyanacak.. tabanayalıtım yapacaz, ...dışardan rollcage ile snorkeli ve egzosu birbirine eklicez galba : bilmiyorum sonunu yani ???... daha lastik meselesini çözemedim, 6 Bijon 16janta geçiş oldu, dingillerle beraber gelen 33x13.5x16 nerdeyse sıfır araziye hiç girmemiş mudzillar var onları satıp 35-36 bişeyler almam lazım... jantlarım 11inch genişliğinde dar lastik takamam... bu arada dingiller 30cm civarı geniş çamurluk dodikleri felan değişiyor :... pek acayip bişey olacak, e tabi biterse...
çok iş var çok.... :'(