mysteriousman
Kamp I
Merhaba Arkadaşlar
Off road sevdamız 2008 yılında Gaziantep’te çamurlara bulanmış arazi araçlarını görünce başladı çocuk gibi “bende geleceğim bana da araba alalım” diye diye gruba katıldık, ilk olarak “Caner daha acemisin sana hem uygun hem de parçası rahat bulunan bir araç alalım, kendi sınırlarını da test etmiş olursun “dediler ve bende 2001 model bir Lada niva ile başladım, aynı araçla Narlı Belediyesinin düzenlediği offroad yarışlarında derece almam da işin tuzu biberi oldu diyebilirim. Tabi aradan zaman geçti ve çıtamızı yükseltme çabaları 2010 yılının sonunda şu an kullandığım 96 model Grand cherokee ile sonlandı diye düşünüyordum. Zj’den şuan çok memnunum hiçbir eksiği kalmadı ,(tabi bana göre ) yalnız tek sıkıntım ufak bir arızası olsa bile gerek parça araştırmakta, gerekse arızanın tespitindeki harcadığım zaman artık zoruma gitmeye başlamıştı.
Her şey Kahramanmaraş Afşin etkinliklerindeki yarışta Göktuğ abi (jeep)’nin cj7.5 a co-pilot olduğumda değişti resmen toprağı cj ile dövüyordu, her çukura girdiğimizde GÜM GÜM diye sesler şuan hala aklımda. Tabi yarış bitti araçtan inerken kesin bi yerleri dağıttık diye düşünürken her şeyin yerli yerinde ve sağlam oluşu beni ZJ den soğuttu desek yeridir. Ben eğer zj ile Göktuğ Abi’nin yarıştığı gibi yarışsam herhâlde çekici üstünde gelirdim Gaziantep’e Neyse bi problem çıkmadan geldik memlekete, Ben artık internette cj araştırmalarına başladım artık bir cj sahibi olup bende toprak dövme işine geçecektim , derken İzmir’de mavi renk bir cj8 buldum Göktuğ abi bu araç nasılmış alayım mı bunu derken Göktuğ abi den aracın satıldığını ve Ankara’ya doğru yola çıktığını öğrenince bütün hayallerim suya düştü, Aradan 2 gün bile geçmeden telefonum çaldı ve arayan Göktuğ abiydi dediki “ senin söylediğin mavi cj şuan Ankara’da ve benim arkadaşta istersen alabiliriz dedi “ sevinçten havalara uçuyordum hemen hafta sonu Göktuğ abiyle beraber düştük Ankara yollarına , araç gerçekten de tam proje aracıydı her şeyiyle orijinaldi, 1984 model , askeriyeden çıkma olduğu her halinden belli idi (hani askeri araçlarda şaft koparsa düşmesin diye altına zincir kaynatılır ya o hala duruyordu.) Şaside tek bir pas dahi yoktu, kaportada yer yer çürümeler vardı ama 30 yaşında bir araç için normaldi, şanzıman T176, 4,2 Z motor, ön dif dana30, arka amc20, saç tavan düzgün fazla yorulmuş bir araç değildi, Tabiki hemen kamyona yükleterek Gaziantep’e gönderdik.İşin en kolay kısmı halledilmiş olduk.
Gelelim araca neler yapacağımıza tabii Göktuğ Abi’nin tecrübesinden yararlanarak başladık projeyi planlamaya ilk olarak
Ön arka dana 44 scout+powertrack kilit
4” makas kiti
Hid. Direksiyon
Headers siparişleri verilerek yola koyulduk.
Bu kadar yeter gerisini beraber yapalım
Off road sevdamız 2008 yılında Gaziantep’te çamurlara bulanmış arazi araçlarını görünce başladı çocuk gibi “bende geleceğim bana da araba alalım” diye diye gruba katıldık, ilk olarak “Caner daha acemisin sana hem uygun hem de parçası rahat bulunan bir araç alalım, kendi sınırlarını da test etmiş olursun “dediler ve bende 2001 model bir Lada niva ile başladım, aynı araçla Narlı Belediyesinin düzenlediği offroad yarışlarında derece almam da işin tuzu biberi oldu diyebilirim. Tabi aradan zaman geçti ve çıtamızı yükseltme çabaları 2010 yılının sonunda şu an kullandığım 96 model Grand cherokee ile sonlandı diye düşünüyordum. Zj’den şuan çok memnunum hiçbir eksiği kalmadı ,(tabi bana göre ) yalnız tek sıkıntım ufak bir arızası olsa bile gerek parça araştırmakta, gerekse arızanın tespitindeki harcadığım zaman artık zoruma gitmeye başlamıştı.
Her şey Kahramanmaraş Afşin etkinliklerindeki yarışta Göktuğ abi (jeep)’nin cj7.5 a co-pilot olduğumda değişti resmen toprağı cj ile dövüyordu, her çukura girdiğimizde GÜM GÜM diye sesler şuan hala aklımda. Tabi yarış bitti araçtan inerken kesin bi yerleri dağıttık diye düşünürken her şeyin yerli yerinde ve sağlam oluşu beni ZJ den soğuttu desek yeridir. Ben eğer zj ile Göktuğ Abi’nin yarıştığı gibi yarışsam herhâlde çekici üstünde gelirdim Gaziantep’e Neyse bi problem çıkmadan geldik memlekete, Ben artık internette cj araştırmalarına başladım artık bir cj sahibi olup bende toprak dövme işine geçecektim , derken İzmir’de mavi renk bir cj8 buldum Göktuğ abi bu araç nasılmış alayım mı bunu derken Göktuğ abi den aracın satıldığını ve Ankara’ya doğru yola çıktığını öğrenince bütün hayallerim suya düştü, Aradan 2 gün bile geçmeden telefonum çaldı ve arayan Göktuğ abiydi dediki “ senin söylediğin mavi cj şuan Ankara’da ve benim arkadaşta istersen alabiliriz dedi “ sevinçten havalara uçuyordum hemen hafta sonu Göktuğ abiyle beraber düştük Ankara yollarına , araç gerçekten de tam proje aracıydı her şeyiyle orijinaldi, 1984 model , askeriyeden çıkma olduğu her halinden belli idi (hani askeri araçlarda şaft koparsa düşmesin diye altına zincir kaynatılır ya o hala duruyordu.) Şaside tek bir pas dahi yoktu, kaportada yer yer çürümeler vardı ama 30 yaşında bir araç için normaldi, şanzıman T176, 4,2 Z motor, ön dif dana30, arka amc20, saç tavan düzgün fazla yorulmuş bir araç değildi, Tabiki hemen kamyona yükleterek Gaziantep’e gönderdik.İşin en kolay kısmı halledilmiş olduk.
Gelelim araca neler yapacağımıza tabii Göktuğ Abi’nin tecrübesinden yararlanarak başladık projeyi planlamaya ilk olarak
Ön arka dana 44 scout+powertrack kilit
4” makas kiti
Hid. Direksiyon
Headers siparişleri verilerek yola koyulduk.
Bu kadar yeter gerisini beraber yapalım