aşırı gerilim koruma
EVET
aşırı akım koruma
EVET
Aşırı sıcaklık koruması
EVET
kısa devre koruması
EVET
Hüseyin Bey, bütün sorun bu EVET lerden kaynaklanıyor.
Yukarıdaki açıklama ürün detayında verilmiş.
İkinci maddedeki evet, alternatörden gelen akımın 20A olması dolayısı ile
devreyi korumaya alacak, yani çıkış vermeyecektir.
Buraya 25 A lik girişte kendini korumaya almayacak bir DC-DC konverter almak gerekir ki,
o da olmayacak;çünki onunda çıkış amperi, girişteki 20-22 A olacak.
Sonuç yine aşırı akım ile şarja geliyor !
Bu işin çözümü zor.
Ya yüksek amperle şarja dayanıklı bir akü araştırmak gerekiyor..
Veya bir Zihni Sinir procesi ile çözüm aramak..
Hocam yanlış düşünüyorsunuz. Şarj modülünün görevi zaten üzerinden geçen akımı limitlemek.
Starter aküden sabit 20A geliyor olarak düşünmeyin. Orada sadece 12V var, şarj modülü istediği kadar akımı alır.