Tamamdır ben de gösterişe karşıyım ama kestiripte atmamak lazım sizin yazdığınız gibi. 33 lastik ile de 35 ile de asfaltta gayet iyi yürüyor bu arabalar yeterki yükseltme düzgün yapılsın.
Ayrıca özel parkurlara da gerek yok, Toroslar,Karadeniz gibi coğrafyalarda kullanacaksanız 33 lastik ve diferansiyel kilidi hatta bütçe yeterse ağır hizmet akis grupları kullanılmalı.Düzgün yapılmış böyle bir araç ile yapamayacağınız gezi yok gibidir. Standart iyidir ama modifiye de bu işin olmazsa olmazıdır, fabrika bile bunu yapıyor akrep diferansiyel,opsiyonel kilit,ağır hizmet ( HD ) donanım gibi örneğin.
Camel Trophy araçları çok da standart değildi Salisbury gibi firmaları biraz araştırın.Ayrıca sonuçta standartın da reklamı yapılmalı,kötü araç diyen olmadı ki? Kullanacağınız araziye göre yetersizlikleri var.Şu an Karadeniz'de gezi yapalım örneğin daha şehirden ayrılır ayrılmaz o araçlar yükseklikten dolayı yolda kalır.Camel Trophy önemlidir ama en nihayetinde bir şovdurda.
Askeriyede Land kullananlar bilir en büyük dert akis kesmektir,bunun çözümü varken standart diye diretmenin de anlamı yok.Askerin hayatı standartı bozmaktan çok mu değerli ? Maalesef sizin gibi düşünenler vardı o zamanlarda.Sonra akrep diferansiyel dediklerini gördüler de komutanlar ondan sonra bazı şeyler değişti.
Yine Ali Bey dünya turuna çıktı Land ile ve bazı eksiklikleri vardı aracının.İlerleyen kmlerde hem zaman hem de para olarak karşısına çıktı. Baştan profesyonelce destek alsaydı birçok sorunu yaşamazdı,örn hararet gibi,diferansiyel kilidi gibi,çelik fren hortumları filan.
Kısacası deneyiminiz yoksa bence modifiye işine girmeyin,uzatmak değil bu,herkesin bildiği,tecrübe ettiği alanlar farklıdır ve biz kesinlikle gösteriş için yapmadık bu donanımları ihtiyaçtı,ondan yaptık.İnsanımız zaten binbir parçaya bölünüyor bir de siz bölmeyin, offroad donanımı var tamam bu gösterişçi,gerçek Landçı standart binendir vs vs gibi. Kazasız sürüşler.