Ynt: Bu LR 110'u da Biz Topladık
Tuncay bey güzel bir konuyu gündeme taşımışsınız..Araç toplamaya herkez kaporta boya döşeme işlemiyle başlıyor dikkat ederseniz..Bu iş birazda bütçe ile ilgili...Hani bazı Belediyeler önce park-bahçeden işe başlar ..Bazılarıda alt yapı-Kanalizasyondan..Biri görünüşle diğeride işlev ile övünür veya değerlendirilir..Bu aracın yapımında mali olarak tıkanmamak için öncelikle alt yapıya önem verdilk..Tüm amortisörler,difransiyel armutları,fren merkez ve hortumları,Akas ve bilyaları,frezeli kapakları,Rot-rotil ve burçları orijinal parçalarıyla yenilendi..Motor-şanjman takozları değiştirildi..Viraj kolu ,denge kolu,Direksiyon amortisörlü, direksiyon mili ve direksiyon kutusu hidrolikle değiştirildi..Motor bölümünde westinghause tamir takımı ,debriyaj alt ve üst merkez değiştirildi..Pompa ve enjektörler bakımı ve ayarları yapıldıkdan sonra takıldı..V kayışları devirdaim ve şarj ve marş dinamosu elden geçirildi..Kömürler ve rulmanlar tamamen değişti..Bu işlemler için harcama işçilik hariç 1500 TL..Aracın altyapısına bu kadar özen gösterdikden sonra zannederim en ufak yağmurda evleri su basmaz..Aracın lüx harcamalarından önce can ve mal emniyetinin daha önemli olduğu hususuna sizde katılırsınız muhakkak..Araç gidebildiği kadar durabilmelide..Kaporta boya ve döşeme işine sonradan başladık..Ve ortaya böyle bir araç çıkdı ..Sizce bu araç bütün haftayı sanayide geçirirmi..?