Değerli kardeşim, görüyoruz ki bu araçla alakalı bilgin yok denecek kadar az. bu sebeple gel sen fiyatına aldanıp bu arabayı alma... Burada bahsi geçen araçla alakalı o kadar çok senaryo yazılabilir ki yarın bu araçlarla alakalı daha ayrıntılı bilgi sahibi olduğunda dönüp konuyu okuduğunda kendi kendine gülersin... Öncelikle almayı düşündüğün araç kesinlikle cj 5 değil ki, sahibi araç cj 5 dedi diye veya ruhsatında cj 5 yazıyor diye cj 5 olmaz... ayrıca o araç kesinlikle 1952 model değil, ki 1952 model olabilmesi için üzerinde go-devil( bizim düz kapak veya tabut motor dediğimiz) üstten bujili motor olması gerekirdi aracın üstündeki motor tahminimce Hurricane yani 1953 sonrası üretilen 2200 cc motor kaldı ki ruhsatından yazan motor numarasıyla evraktaki birbirini tutmuyormuş bu da yarın başını ağrıtabilir. ... şanzumanın ne olduğu hala belli değil... 5 ileri mi 3 ileri mi? debriyaja basmadan vites atılıyor diyorsun demek ki şanzuman baskı balata elden geçecek. her neyse ne ama bu araçlara binmek biraz gönül meselesidir, zevk meselesidir, sabır meselesidir, şu kadar para harcar tertemiz ortaya çıkarırım diye gelmesin aklına sakın... gözüne ufak tefek gibi görünen o ayrıntılar sana emin ol çok pahalıya patlar... araçla alakalı bizim fotolardan gördüğümüz kadarıyla yaptığımız eleştiler bu kadarsa emin ol bu işten anlayan bir arkadaşımız bu aracı incelese ele alınacak pek bi yeri kalmaz bu aracın... Madem bu tutkuya sende kapıldın,,, acele etme, önce sana yarenlik edecek olanı tanı ondan sonra bu sevdanın adını koy, önce biraz bu araçlarla alakalı bilgi sahibi olmaya çalış ki buradaki arkadaşlar bunu zevkle yaparlar. ondan sonra senin istediğin araç tam olarak hangi model olmalı... motoru ne olmalı, ayna mahruti oranı ne olmalı karar verirsin,, o zaman sahip olduğun araçtan zevk alırsın,,, Saygılarımla,,,...