Aynı ses bende var. Şaft avare kaldığında ses yapıyor. Çok ters açı ile çalıştığından.
Yükseltmeden vazgeçtim, şimdi deneyeceğiz eğer keserse ben zaten orijinale dönmeye
çalışıyorum. 3 inch veya biraz fazla yükseltme var araçta.
Yüksek kalsın isteniyorsa çift mafsallı şaft şart gibi, Td5 şaftı oluyor.
Bence Defender için abartılı yükseltme sürüşü hem sert yapıyor hem de aracın artikülasyon*
becerisi çok zayıflatıyor. Kabinin yükselmesi avantaj ama sanıldığı kadar arazide gitmeyi
kolaylaştırmıyor bence.
* Artikülasyon aracın tekerleğini yere basma kabiliyeti olarak alınmalı. Dolayısıyla daha yumuşak
yayların kısmen kapalı biçimde durmasıbir tekerlek havaya kalktığı zaman oluşan boşluğu dolduracak
itme gücünü yaratmasını sağlıyor. HD yaylar kalıp gibi olduğu için ya serbest salınım yapacak (yuvasından
çıkacak ki bu aslında çok faydalı değil. neticede dingil sadece kendi ağırlığı ile arabayı itecek çekişi veremez,
onu basan yere yay etkisi kesintisiz olmalı) ya da sabit dingili tam ters tarafında sınırlı kapanacağı için (kapanmaya karşı daha dirençli) salınması gereken lastik daha az aşağı inecektir. Kabinin HD yay takılmış araçlarda bir oradan bir oraya sallanmasına bu sebep oluyor bence.