SERİ 3 109' Alıntı:Üstadım aracını güle güle kullan.
sizin 88 balgattan kepekliye sardıgında dikmen sapagında 3 e düşüyorsa klm de 33,5 kuruş yakar ve randımanı 4 x 4 dür.
Degilse onun nedenlerinede sonra deginiriz.
SERİ 3 109' Alıntı:Üstadım aracını güle güle kullan.
sizin 88 balgattan kepekliye sardıgında dikmen sapagında 3 e düşüyorsa klm de 33,5 kuruş yakar ve randımanı 4 x 4 dür.
Degilse onun nedenlerinede sonra deginiriz.
SERİ 3 109' Alıntı:Üstadım aracını güle güle kullan.
sizin 88 balgattan kepekliye sardıgında dikmen sapagında 3 e düşüyorsa klm de 33,5 kuruş yakar ve randımanı 4 x 4 dür.
Degilse onun nedenlerinede sonra deginiriz.
ozcour' Alıntı:ben İzmir'de gece yol boşken 4. viteste İkiçeşmelik yokuşunu tırmanabiliyorum en sonuna vardım mı 3e düşüyorum,
şaka bir yana, eskiden çekişi daha iyiydi benim arabamın, en son gazcıya gittikten sonra adama çok yakıyor dediğimden sanırım sonrasında ne yaptıysa çekiş düşüklüğü oldu
aracımda devir saati var, 1500-2500 devir aralığında kullanıyordum hep, o şekilde daha çok yakıyordu sanki, 2000 3000 devir aralığında gaza daha az basıyorum sizin aracınızda nasıl bu?
Sentinel' Alıntı:Özgür benim volvo'da da geçerli bu dediğin,
ne zaman 2000 devir altına düşürerek kullansam daha çok yakıyor farkediyorum
özellikle ankara yokuşlarında devrini aldırmadan vites atıp
sonra 2000 devir altına düşerse hem yakıyor hem çekmiyor..
Benzinli aracı 2000 altına düşürmemek lazım bence