Selamlar
Arkadaşlar Ankara Güney karavandan aldığım peugeot boxer karavanımı Sali Karavan yapımı 1993 model 110/83 defender den yapma 2004 görünümlü 300tdi motorlu, hidrolik direksiyonlu karavan ile takas ederek hem off roada hemde karavancılığa devam diyorum.
Öncelikle defender deki motor çekişi toyota LC VX80 aracıma göre beni hayal kırıklığına uğrattı. Eve gelene kadar açaba yanlışmı yaptım dedim. Hemen hava filitresini ardından mazot filitresini değiştirerek çekiş problemini giderdim. Şöför koltuğu karavan kısmı ile bitişik olduğundan çok dik konumda kalıyordu. Sürüş rahatlığı için marangoz arkadaşım ile duş kısmına doğru duvardan girme yaparak koltuğu rahatlattım. Şimdi aracı tanımaya çalışıyorum. Ön akü ile yaşam aküsü arasındaki balantının hatalı olduğunu fark ettim. Ön akü ile arka akü devre kesicinin bir ucuna, marş motoru ile şarj dinamosu diğer ucuna bağlı idi. Devre kesici açık olduğunda ön akü ile yaşam aküsü ayrılacağına aküler ile şarj dinamosu ayrılıyordu. Temiz su tankı paslanmaz malzemeden yapılmış, seviye göstergesi bulunmamakta. Seviiye göstergesi için yardımlarınıza ihtiyacım var.
Bir kaç resim koyarak yapacaklarımı buradan paylaşmak ve tecrübelerinizi benim ile paylaşmanızı diliyorum.
Saygılar.
Kenan YAMA
Arkadaşlar Ankara Güney karavandan aldığım peugeot boxer karavanımı Sali Karavan yapımı 1993 model 110/83 defender den yapma 2004 görünümlü 300tdi motorlu, hidrolik direksiyonlu karavan ile takas ederek hem off roada hemde karavancılığa devam diyorum.
Öncelikle defender deki motor çekişi toyota LC VX80 aracıma göre beni hayal kırıklığına uğrattı. Eve gelene kadar açaba yanlışmı yaptım dedim. Hemen hava filitresini ardından mazot filitresini değiştirerek çekiş problemini giderdim. Şöför koltuğu karavan kısmı ile bitişik olduğundan çok dik konumda kalıyordu. Sürüş rahatlığı için marangoz arkadaşım ile duş kısmına doğru duvardan girme yaparak koltuğu rahatlattım. Şimdi aracı tanımaya çalışıyorum. Ön akü ile yaşam aküsü arasındaki balantının hatalı olduğunu fark ettim. Ön akü ile arka akü devre kesicinin bir ucuna, marş motoru ile şarj dinamosu diğer ucuna bağlı idi. Devre kesici açık olduğunda ön akü ile yaşam aküsü ayrılacağına aküler ile şarj dinamosu ayrılıyordu. Temiz su tankı paslanmaz malzemeden yapılmış, seviye göstergesi bulunmamakta. Seviiye göstergesi için yardımlarınıza ihtiyacım var.
Bir kaç resim koyarak yapacaklarımı buradan paylaşmak ve tecrübelerinizi benim ile paylaşmanızı diliyorum.
Saygılar.
Kenan YAMA